הרשמה

נישנושי גיימינג: 9.10.20

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק השמיני של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

 

מה השועל אומר?

לפני שבוע בדיוק קיבלנו בשמחה רבה את השקתו של הכותר הרביעי בסדרת משחקי Crash Bandicoot עבור קונסולות הדור הנוכחי, אך עכשיו ניראה שקראש ימשיך איתנו גם לדור הבא. באתר של ה-ESRB (אירגון אשר מדרגת את גילאי המשחקים) פורסם ש-Crash Badicoot 4: It's About Time נרשם ודורג כמשחק עבור ה-Xbox Series X. כידוע, ESRB הוא אחד מהאירגונים הגדולים והאמינים ביותר בתעשיית הגיימינג לכן אפשר לסמוך על המידע שלו כמעט בעיניים עצומות כשזאת לא הפעם הראשונה שאנו מקבלים משם מידע נכון. המפתחים לא הגיבו לנושא אבל הרשמת המשחק עבור ה-Xbox Series X היא אישור כמעט ודאי עבור הגעתו גם ל-PS5.

עוד משחקים = עוד כוננים

כל חברות החומרה שמתעסקות באיחסון רואות בשנים האחרונות גידול מהיר בביקוש מצד גיימרים לאיחסון גדול אך מהיר בו זמנית. כמו כולם, גם WD עובדת קשה כדי לעמוד בביקוש כשעכשיו היא חושפת 3 מוצרים חדשים שמצטרפים לשורות מוצרי Black של החברה. הכוננים החדשים הם ה-AN1500, SN850 וה-D50, כל הכוננים יהיו מבוססי טכנולוגיית NVMe אך המעניין ביותר מבניהם הוא ה-SN850 שמגיע למהירויות קריאה-כתיבה של 5,300/7,000 מגה בשניה ויתמוך ב-PCIe Gen.4 כשהוא ישתלב מצוין עם כונן הזעום של ה-PS5.

סופ"ש מנומנם? משחק בחינם!

כמידי לקט נישנושים גם היום יש לנו משחק חינמי בשבילכם אך הפעם זאת יותר חוויה מאשר משחק, תגידו שלום ל-ABZU. למי שלא שמע על יצירת האומנות הזאת, ABZU הוא משחק קצר שיקח לכם לסיור תת ימי עם מגוון יצורים ובעלי חיים ימיים באורך של בערך שעתיים וחצי. המוזיקה והגרפיקה שלו נהדרים כשהם מצליחים ליצור אווירה מרגיעה במיוחד שמעט מאוד משחקים מצליחים ליצור. באופן אישי, רכשתי לא מזמן את המשחק במחיר מבצע וזאת הייתה אחת הרכישות הטובות שלי. לצד ABZU תוכלו "לרכוש" גם את Rising Storm 2 בחינם דרך EGS.

שלושת המוסקטרים

לאחרונה חברת LG ישראל התחילה לשווק בארץ את סדרות המסכים החדשות שלה כשבניהם יש 3 מסכים חדשים מסדרת הגיימינג ה-UltraGear. גולת הכותרת של המסכים החדשים הוא ה-27GN950 אשר מביא 27 אינצ'ים של תצוגת 4K בקצב של 144 הרץ' וזמן תגובה זריז של 1ms, אם כל אלו לא מספיקים לכם, המסך תומך גם בטכנולוגיות G-Sync ו-Free Sync. ל-27GN950 יש שני אחים קטנים ה-27GL850 וה-27GL650 שמגיעים עם מפרט דומה אך הרזולוציה שלהם היא נמוכה יותר עם 1440p ו-1080p כשמחירי כל המסכים הם 4,990, 2,190 ו-1,490 שקל בהתאמה.

הזמן לא השפיע

אחרי שמוקדם יותר השבוע קיבלנו את ההכרזה על החידוש של NFS: Hot Pursuit עבור קונסולות הדור הנוכחי, המחשב וה-Switch, היוטיובר CROWNED, הצליח לשים את ידיו על המשחק מוקדם והציג לנו השוואה גרפית בין המשחק המקורי שיצא לפני 10 שנים ובין החידוש. על פי הסירטון שפורסם, ניראה ששחקני ה-PC כמעט ולא ירגישו בהבדל שבין שתי הגירסאות כאשר השיפורים בניהן הם מינוריים מאוד ובאיזורים מסויימים אף כלא קיימים. 

לצד ההשוואה בין המשחקים אנו גאים להציג את הקומיקס V-sync בפעם הראשונה אשר יצטרף אל נישנושי הגיימינג מידי פעם!

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י