הרשמה

חברת Konami משיבה את שני המשחקים הראשונים בסדרת Metal Gear Solid ל-PC!

יום נהדר להיות מעריץ הסדרה על המחשב האישי!

בנוסף למשחקי מטאל גיר, החברה הוציאה גם אוסף של משחקי ה-NES הגדולים שלה.

רק לפני יום יומיים זאת הייתה שמועה ועכשיו זו הכרזה של ממש: חברת Konami היפנית מביאה את שני המשחקים הראשונים בסדרת Metal Gear Solid למחשב האישי!

החברה הכריזה אתמול (ה-25 בספטמבר), כי היא מביאה ארבעה משחקים שונים לחנות GOG.com של CD Projekt Red המתמחה במכירת משחקים ללא צורך בשירות DRM (חיבור לאינטרנט שיזהה קנייה של המוצר שלכם כמו שמפעילות חברות אחרות כגון Steam או EA). בין ארבעת המשחקים הללו תוכלו למצוא את Metal Gear המקורי שיצא לקונסולת ה-Famicom ב-1987 ובעצם הניח את היסודות שעליהן תיבנה סדרת משחקי Metal Gear, שבה גם אפשר למצוא את שני המשחקים הבאים ברשימה.

Metal Gear Solid שיצא לקונסולת ה-PS1 ומשחק ההמשך הפנומנלי שלו, Metal Gear Solid 2 שהגיע במקור לקונסולת ה-PS2. שני המשחקים הללו בעצם חוזרים למחשב האישי: המשחק הראשון בסדרת Metal Gear Solid הגיע למחשב האישי בתור Metal Gear Solid: Integral בשנת 2000 והמשחק השני בסדרה הגיע ל-PC בגרסה המורחבת והמעודכנת שלו, Metal Gear Solid 2: Substance, בשנת 2003 - זו גם הגרסה שמגיעה ל-PC. שני המשחקים הללו נחשבים לאבני דרך בז'אנר ההתגנבות ועם סיפור מסתעף וכמה רגעים שישברו לכם את השכל במשחק השני - אני באמת שממליץ לכולם ללכת ולשחק בשני המשחקים הללו. ככה אני נכנסתי לסדרה הזו ואולי זה גם יכניס אתכם. שני המשחקים הללו יעלו לכם 10 דולר כל אחד (כ-40 ש"ח), כשהמשחק ל-NES יעלה לכם 6 דולר בחנות (כ-24 ש"ח).

עוד משחק שהגיע ל-GOG הוא קולקציה של משחקי ה-NES של חברת Konami, בפרט הקלאסיקות Castlevania ו-Contra. באוסף הקטן שיעלה לכם 6 דולר, תוכלו למצוא את שלושת משחקי Castlevania המקוריים שיצאו ל-NES ואת שני משחקי Contra שהגיעו למכשיר (Contra ו-Super C). את כל המשחקים תוכלו למצוא בדף של Konami בחנות, כאן.

מתכוונים לקנות את המשחקים ולשחק בהם בסגר הקרוב? מקווים כמוני שעוד משחקים בסדרה יגיעו למחשב האישי (אני מסתכל עלייך, Metal Gear Solid 3)? שתפו אותנו!

 

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י