הרשמה

מיקרוסופט תפיק סרטים ל- Live

מיקרוסופט חושפת כי מספר מפיקים הוליוודיים יחלו לעבוד בקרוב על סרטי קומדיה-אימה אקסלוסיביים לקניה וצפיה אך ורק ב-Xbox Live. האם מיקרוסופט מנסה להפוך את ה-X360 למשהו שהוא לא צריך להיות?

בסתיו הקרוב, מפיקים הוליוודיים ידועים כמו ג'יימס וואן ("המסור") והבמאי שיצר מחדש את "שחר המתים", ג'יימס גאן, יחלו לצלם סרטים אקסלוסיביים לפורמט ה-Xbox Live, ממש לצד רשימת המשחקים והדמואים שאפשר להוריד מ-XBLA. המבקרים בכנס הקומיקס המפורסם "Comic-Con" שיחל בקרוב בסאן-דייגו יוכלו לצפות במבט ראשון בסרטים אלו, אך הסירו דאגה מלבכם, הם בוודאי יגיעו לרשת במהרה.

עבור מי שלא יגיע לכנס, מיקרוסופט מפעילה את שירות "הביאו את Comic-Con הביתה". ממש כפי שעשתה עם תערוכת E3, בעלי Xbox 360 יוכלו לצפות בסרטונים, ראיונות והצצות בלעדיות לסרטים חדשים שיוצגו ב- Comic-Con החל מיום ראשון הקרוב.

ההכרזה הזו מצטרפת לשיתופי הפעולה של מיקרוסופט עם חברות הפצת סרטים ועם Netflix, שירות השכרת הסרטים האמריקאי המצליח. נראה שמיקרוסופט מנסה לכבוש את ליבם של הצעירים חובבי המשחקים, האימה, המד"ב והקומיקס, מה שמתקשר באופן ישיר לדיון שנערך אצלנו בפורום: האם כל הגיימרים הם בהכרח חנונים?

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:02 24.07.2008 | (אורח)

    במקום להשקיע במשחקים הם משקעים בסרטים פשוט מפגרים

  2. 2

    15:37 25.07.2008 | motogoto23 motogoto23

    ממש רעיון מצוין

    שאפילו אם הסרטים האלה יצאו טובים (מה שלא יקרה... מה שיותר עצוב...) הם בעצם יאלצו את כל 90 אחוז אוהבי הסרטים שאין להם 360 להשיג את הסרטים באופן פיראטי ובעצם לירות ברווחי הסרטים בראש.

  3. 3

       | פורסם ע"י