הרשמה

נישנושי גיימינג: 11.9.20

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק העשירי של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר. תתכוננו - יהיו כאן לא מעט חדשות נינטנדו.

נינטנדו מכינים את הקרקע ל-Switch Pro?

דיווחים לגבי ה-Switch Pro או ה-New Switch כבר התחילו עוד בשנה שעברה, אבל ככל שהזמן עובר, וההדלפות נמשכות, יש משהו באוויר שאולי מבשר על השדרוג הכה נחוץ לקונסולה הנהדרת של החברה היפנית. לפי ההדלפה האחרונה שמגיעה מהאתר Bloomberg, זה נראה שנינטנדו מבקשת ממפתחים שעובדים על משחקי Switch לגרום למשחקים שלהם להיות "מוכנים ל-4K". אנחנו לא יודעים עדיין האם זה אומר שאנחנו צפויים לקבל תחנת עגינה שתאפשר שידור ב-4K, או דווקא קונסולה חזקה בהרבה כמו שחלק מהשמועות מציעות, אבל זה ללא ספק אחד הדיווחים המעניינים של השבוע בנוגע לקונסולה של נינטנדו. 

הספסרות של Super Mario 3D All-Stars חוגגת

נינטנדו משיקה בשבוע הבא את אחד מהמשחקים שהמעריצים הכי רצו לראות: אוסף משחקי תלת המימד האייקונים של מריו הכוללים את Super Mario 64, Super Mario Sunshine ו-Super Mario Galaxy האגדי. הקאץ'? המשחקים הללו יהיו זמינים רק עד ה-31 במרץ (סוף השנה הכלכלית הקרובה), כשלאחריהן נינטנדו תפסיק למכור את המשחק. המטרה של נינטנדו היא ככל הנראה ליצור בהלה המונית לקניית המשחק הזה ולהזניק את המכירות שלו, אבל בפועל קורה משהו אחר שדיי ציפיתי לו: אנשים מסוימים קונים עותקים בכמויות ומוכרים אותם באתרים כמו eBay תמורת מחיר מופקע של 100 דולר. האם נינטנדו תעשה משהו כדי להילחם בתופעה? אני מקווה שכן.

סופ"ש מנומנם? משחק בחינם!

כמו תמיד אנחנו אוהבים להביא לכם לפחות משחק אחד בחינם כדי להעביר איתו את סוף השבוע. הפעם, אני אקח את הזמן להמליץ על משחק חינמי שצובר תאוצה בזמן האחרון בדמות Spellbreak. למקרה ולא שיחקתם בו, מדובר במשחק באטל רויאל בו במקום נשקים וציוד קרב, אתם תילחמו בעזרת קסמים וכשפים שונים. הגרפיקה מזכירה את זו של Breath of the Wild והמשחקיות נראית מאוד כיפית. אה כן, והמשחק תומך ב-Cross-Platform אז תוכלו לשחק עם החברים שלכם על כל הקונסולות השונות.

אין יותר גיבורים... ב-2020

והגיע הזמן לעוד חדשה מדכאת השנה: המשחק No More Heroes 3 שהיה אמור להגיע אלינו ב-2020 נדחה לשנה הבאה, כך מוסר Suda 51. הסיבה? הצוות "הוכה קשות" על ידי הנגיף קורונה, והעבודה נדחתה בכמה שבועות. כל אלו שמחכים ליציאה של המשחק הבא בסדרת המשחקים המשוגעת יישמחו לגלות כי הצוות חזר לעבוד בצורה מלאה, ושמכיוון שהתיעדוף הוא איכות על פני תאריך השקה, הם החליטו לדחות את יציאת המשחק ל-2021... זה או שזה כמו שאני מקווה וזה יגיע ל-Switch החדש.

מזל טוב סוניק!

סוניק הקיפוד, אחד מהקמעות הבודדים שנשארו בעולם הגיימינג משנות ה-90 חוגג 30 שנה ב-2021, וסגה מתכננת המון דברים לקראת יום ההולדת של הקיפוד הכחול. החברה מתכננת הכרזות על משחקים חדשים, תוכן דיגיטלי, אירועים חמים ועוד. החגיגות כבר החלו, כשבמשחק האונליין הבלעדי של נינטנדו, Ninjala, יהיה אפשר למצוא תוכן של סוניק החל מה-23 בספטמבר. מה עוד החברה מתכננת לנו? נצטרך לחכות ולראות!

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י