הרשמה

סיכום אירוע Ubisoft Forward (ספטמבר 2020)

מה אנחנו כבר לא יודעים?

הנה זה הגיע, האירוע השני של יוביסופט לקיץ, מה קיבלנו הערב?

כמעט חודשיים עברו כבר מאז Ubisoft Forward הראשון. באותו זמן, נשארנו עם טעם יחסית מר, בעיקר מכיוון שהרבה מההכרזות המעניינות של הערב כבר הודלפו מראש (במיוחד בכל הקשור ל-Far Cry 6). הסקנדלים האחרונים של החברה השאירו אותנו בתהייה, האם Ubisoft מתכננים לנו עוד משהו מפתיע? אז מאז האירוע האחרון כבר הספקנו ללמוד כבר על מה שכנראה יהיה השם החדש של Gods & Monsters, על רימייק אפשרי של Prince Of Persia, כשבנוסף היום יצא גם העדכון החדש עבור Rainbow Six: Siege אשר מכיל את סאם פישר. מה הוצג לנו הערב באירוע ה-Ubisoft Forward השני? בואו נראה.

Immortals Fenyx Rising

אז כמו שכבר גילינו מהדלפה מוקדמת יותר, השם של Gods & Monster שונה ל- Immortals Fenyx Rising, ואחרי טריילר חביב במיוחד אנחנו קיבלנו הצגה קצת יותר מעמיקה של המשחקיות (עם הבטחה ליותר ממנה בסוף ההצגה). העולם של Fenyx אשר מושפע רבות מהמיתולוגיה היוונית יגיע אלינו ב-3 לדצמבר.

Prince of Persia: The Sands of Time Remake 

אז על המשחק הזה כבר היו מספר הדלפות (האחרונה דרך Uplay רוסיה ממש שעות ספורות לפני האירוע של החברה) וכעת אנחנו מקבלים טריילר רשמי ואישור רשמי למה שבעצם כבר ידענו שמגיע. הרימייק ל-Prince of Persia: Sands of Time אכן קורה ומקבל טריילר ראשון יחד עם הצגה קצרה של האנשים אשר מפתחים את המשחק, המשחק יגיע ב-21 לינואר, 2021.

Hyper Scape

אחרי ההכרזה על הרימייק ל-Prince of Persia, קיבלנו הכרזה על אירוע ב-Hyper Scape שיקרא Turbo Mode.

Rainbow Six: Siege

כעת במעבר קצת יותר חד ל-Rainbow Six: Siege, אנחנו מקבלים טריילרים לאליפות העולם הקרובה של המשחק וטריילר מצויר (ומוצלח במיוחד, יש לציין) של העונה החדשה של המשחק והמפעיל החדש, Zero, הלא הוא סאם פישר האגדי.

Scott Pilgrim vs. The World: The Game Complete Edition

אז הנה הכרזה שגרמה לעורך שלנו שמואל לצרוח קצת (או קצת הרבה). המשחק הבא שקיבלנו טריילר עבורו הוא משחק ה-Beat 'em up של Scott Pilgrim! המשחק שב אלינו חזרה מה-PS3 וה-Xbox 360, שכן למי שלא ידע, המשחק לא עבר לקונסולות הדור הבא ואי אפשר היה להשיג אותו בשום צורה. עכשיו, אחרי המתנה של שנים, הוא סוף כל סוף חוזר אלינו בתקופת החגים הקרובה!

Watch Dogs: Legion

כעת אנחנו מקבלים עוד מעט מידע על Watch Dogs: Legion, כולל שיתוף פעולה עם הראפר Stormzy והסבר על מערכת הגיוס של המשחק, בנוסף לחזרתו של איידן פירס מהמשחק הראשון למשחק החדש.

Riders Republic

ההכרזה האחרונה להערב היא כותר חדש מבית Ubisoft. מדובר בכותר ספורט צבעוני במיוחד שהזכיר לנו קצת את הסגנון של משחקים כמו Rage 2 או Far Cry: New Dawn. המשחק מתרכז ברכיבה על אופניים, סקי, סנובורדינג, חליפת כנפיים וחליפת כנפיים עם רקטה יחד עם המון אנשים אחרים באותה המפה, במה שלפעמים היה נראה כמו Fall Guys בשילוב עם Steep. אחרי טריילר קצר קיבלנו גם הצגה קצרה של המשחקיות של Riders Republic שיגיע אלינו ב-25 לפברואר, 2021.

ולסיום אנחנו מקבלים הצגה נוספת של המשחקיות של Immortals Fenyx Rising עם הצגה של מכניקות שונות וקרב בוס:

ופה הגענו לסיומו של עוד אירוע Ubisoft Forward הקיץ. קיבלנו הכרזות רשמיות על שמועות שכבר קיבלנו קודם לכן, ולמרות שקיבלנו הכרזה על כותר חדש לחלוטין, כותרים שהוכרזו ולא קיבלו עדכונים כבר יותר משנה כמו Rainbow Six: Quarantine, קצת נעלמו כלא היו. האם נהניתם ממה שראיתם הערב? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י