הרשמה

נחשפו פרטים חדשים אודות Deltarune Chapter 2

You're gonna have a bad time (waiting)

אחרי שנתיים של שקט כמעט מוחלט בנוגע לפרק השני, אנחנו מקבלים פרטים חדשים על הפרק הבא של Deltarune

עוד 5 ימים ימלאו 5 שנים ל-Undertale, אחד המשחקים שלקח חלק עצום מהרשת בסערה. אחרי זמן המתנה של שנתיים מסופו של קמפיין תמיכה המונית ב-Kickstarter ואחרי שהצליח לגרוף פי 10 יותר מהמטרה המקורית, יצא המשחק לביקורות חיוביות במיוחד של הקהל הרחב והמבקרים כאחד. 3 שנים וקצת עברו אחרי היציאה של Undertale וקיבלנו את החלק הראשון של משחק הספין-אוף אשר נקרא Deltarune. המשחק השווה לא מעט למשחק עליו מבוסס, מאחר והוא מכיל לא מעט מהדמויות של Undertale, אבל המשחק נועד להיות שונה בתכליתו מהקודם וקיבל על כך לא מעט תשבוחות.

שנתיים תמימות עברו מאז, כשטובי פוקס, היוצר של Undertale, הספיק לעבוד על פסקולי משחקים נוספים, בין היתר הפסקול של Dwellers Empty Path שיצא ממש ביולי האחרון ושני המשחקים האחרונים של Game Freak שהם Little Town Hero ו-Pokemon Sword and Shield. אבל לכבוד חגיגות 5 שנים ל-Undertale, מגזין Famitsu היפני פרסם כתבה נרחבת על המשחק, כאשר בין היתר קיבלנו עדכון קל בנוגע למצב של החלק השני של Deltarune.

אז היות והמגזין מפורסם ביפנית, אין לנו עדיין את הפרטים בצורה מדויקת, אבל תודות לאינטרנט, יש לנו מספר צילומי מסך ותרגומים חלקיים של הכתבה! בצילומי המסך ניתן לראות אזור עירוני חדש (שחלקו כבר הוצג לנו בעבר), אויבים חדשים ואת החבורה מהחלק הראשון של המשחק, כאשר ההבדל היחיד הוא שרלסי (Ralsei) מוצג ללא הכובע אחרי החשיפה בסוף הפרק הראשון. צילום מסך נוסף מציג את קריס, סוזי ורלסי בלבוש רפואי יחד עם ציוד רפואי כנשקים, יכול מאוד להיות שזה מתקשר לחלק ספציפי של העלילה בפרק.

על פי מגזין Famitsu, טובי פוקס סיים את מרבית עבודת העיצוב של המשחק עבור כלל הפרקים של Deltarune. הדיאלוגים של הפרק נמצאים בשלבי כתיבה יחסית ראשוניים, אבל העבודה על הפרק השני באופן כללי מהירה יותר מאשר על הפרק הראשון. החלק של העדכון שעלול להרתיע חלק מהמעריצים הוא שטובי פוקס לא בטוח בנוגע לכמה שנים עלולים לקחת על מנת לפתח את כל הפרקים של Deltarune, מה שהביא את המלחין להמליץ לאנשים לשכוח בנוגע אליו ול-Deltarune ולא לחכות לשחרור שלו. בנוסף פוקס אמר כי הוא הבנאדם שהכי מתרגש ומחכה לשחרור הסופי של המשחק.

טובי מאוד בטוח בתהליך הפיתוח של המשחק, אבל מעריצים ככל הנראה יאלצו לחכות עוד קצת זמן עד שהחלק הבא במשחק יצא. טובי כתב בטוויטר כי יש למה לצפות ביום השנה החמישית למשחק, בנתיים, כל שנותר לנו הוא לשבת לחכות (אפילו אם טובי אמר לשכוח ממנו). מחכים בקוצר רוח כמונו? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:16 10.09.2020 | temchang43 temchang43

  2. 2

       | פורסם ע"י