הרשמה

ה-Xbox Series X יושק בישראל באותו היום כמו בחו"ל, יעלה 2199 ש"ח

מיקרוסופט ישראל מאשרים את המחיר ותאריך ההשקה הישראלי של הקונסולה החדשה

הקונסולה הקטנה יותר תגיע עם תג מחיר אפילו יותר שווה

אחרי ההכרזה הדרמטית (והמאולצת יש לומר) של מיקרוסופט העולמית, שאלנו את מיקרוסופט ישראל מתי יהיה אפשר להשיג את הקונסולות החדשות שלהם וכמה הן תעלנה. בהודעה רשמית שהוציאה החברה דרך בנדא מגנטיק (יבואן הרשמי של Xbox בארץ), היא מוסרת את המחיר של הקונסולות עצמן ותאריך ההשקה שלהן בארץ.

אז קודם כל אתם תשמחו לגלות ששתי הקונסולות תושקנה באותו התאריך כמו בשאר העולם, ה-10 בנובמבר, 2020. הנ"ל נכון גם לתחילת המכירה המוקדמת בארץ שתתחיל מה-22 בספטמבר (עוד פחות משבועיים), כך שאתם יכולים כבר להכין את הארנקים שלכם. בנוסף, קיבלנו את המידע לגבי המחיר של הקונסולות החדשות: ה-Xbox Series X יעלה 2199 ש"ח, בעוד שה-Xbox Series S יעלה 1349 ש"ח. בסרטון התדמית שאפשר לראות כאן למטה אנחנו גם מקבלים הצצה נוספת לגבי ה-Series S, שאמור לתת אפשרות למשחק ב-1440p עד 120 פריימים לשנייה ויכיל כונן SSD בדיוק כמו אחיו הגדול. ה-Series S לא יתמוך בדיסקים, אז את זה חשוב לזכור לכל מי שרוצה לקנות אחד. את הקונסולות החדשות יהיה ניתן להשיק ברשתות והמשווקים המורשים וכמובן גם דרך האתר הרשמי של Xbox ישראל.

אני חייב לציין שהמחירים האלו הם סופר תחרותיים, בייחוד בהתחשב בשוק הישראלי וכמה יקר הוא יכול להיות. לסוני ונינטנדו תהייה עבודה קשה מול מיקרוסופט בדור הזה, בהתחשב בג'וקר האדיר של החברה, שירות ה-Xbox Game Pass שלה. מה אתם חושבים על המחיר של הקונסולה בארץ? שכנע אתכם לקנות לעצמכם אחד? שתפו אותנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י