הרשמה

תפסו את חפירה: Spelunky 2 הגיע ל-Steam

משחק ההמשך לפלטפורמר המצויין מקבל חלון השקה מעודכן למחשב!

תרנגולי הודו, אנחנו באים לרכב עליכם.

משחק הפלטפורמר המצופה- Spelunky 2, אמור לצאת ל PS4 כבר ב-15 לספטמבר, כך לפי אירוע State of Play האחרון, אבל עד כה תאריך היציאה למחשב היה מעורפל, וכל מה שידענו הוא שהמשחק יגיע לסטים " קצת אחרי" שהוא יגיע  לפלייסטיישן. 

ובכן, ניתן לרשום לרווחה כעת- המשחק על לחנות של Steam והדף שלו שמציג לנו בגאווה כמה Screenshots חדשים עם NPC מעניינים, ופרטים נוספים על הפיצ'רים שיגיעו למשחק החדש. בנוסף, אחד ממפתח המשחק, דרק יו (Derek Yu), פרסם הבהרה לפיה המשחק יגיע למחשב "לא יאוחר מכמה שבועות" אחרי ההשקה ל PS4 - כלומר מתישהו באמצע חודש אוקטובר.

בציוץ נוסף בטוויטר דרק חזר והבהיר ש"אנחנו לוקחים את הזמן הנוסף כדי לוודא ש-Spelunky 2 ירוץ ללא בעיות על המחשב. זה כולל עבודה על מצב המולטיפלייר,אבל זה לא הדבר היחיד שאנחנו עובדים עליו." בנוסף, הוא אמר שהצוות "עובדים קשה כדי לגרום לכך ששני תאריכי ההשקה יהיו קרובים אחד לשני ככל הניתן!"

Spelnuky 2 הוא כאמור, ההמשך למשחק הפלטפורמה המצליח מאותו השם, והוא צפוי להכיל עולם חדש וגדול יותר, NPC חדשים, דרכים שונות להתקדם במשחק, חדרים ומעברים סודיים ועוד המון, המון שינויים שרק בונים ומשדרגים את הנוסחה הכיפית של המשחק הראשון.
נו, אז האם תשחקו אותו על הפלייסטיישן או על המחשב האהוב? תרכשו אותו בכלל? תשתפו אותנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י