הרשמה

קבלו 11 דקות מתוך משחק מבוטל של Sucker Punch

ברוכים הבאים לימי הביניים של Sucker Punch

זה לא כל כך נעים לראות משחק מבוטל

תהליך פיתוח ויצירת משחקים לוקח הרבה מאוד זמן. לפעמים עוברות כמה שנים מאז שהסטודיו התחיל לעבוד על המשחק ועד שאנחנו מקבלים את ההכרזה הרישמית עליו. תקופת הזמן הזאת שבין התחלת הפיתוח ועד ההכרזה היא הזמן שבו המשחק הכי פגיע וחשוף לביטולים, שכן הכרזה/חשיפה של משחק היא הצהרה של הסטודיו על המחויבות שלו לפיתוח המשחק. זה נכון שיש משחקים רבים שמבוטלים גם לאחר ההכרזה ואפילו אחרי מספר גרסאות אלפא ובטא (אני מדבר עלייך Dead Island 2) אבל רוב הפסקות הפיתוח של משחקים נעשות לפני ההכרזה הרשמית.

היום אנחנו מקבלים הצצה למשחק שהיה בתהליכי פיתוח בסטודיו של Sucker Punch אך הוא ככל הניראה בוטל ולא יזכה לראות אור יום. המשחק היה מכונה Prophecy והוא נחשף על ידי אחד מאומני המשחק שפירסם סירטונים ממנו באתר האישי שלו.  סירטון הגיימפליי שאנחנו מקבלים הוא באורך של 11 דקות ונכון לזמן כתיבת הכתבה הוא זמין לצפיה דרך Google Drive או פה למטה. סירטון הגיימפליי נותן לנו הצצה מעמיקה למשחק. כמו שאפשר לראות Prophecy הוא משחק גוף שלישי שבו נצטרך לחשוף מחתרות שקוראות תיגר על המלך האיזורי. על ראשו של גיבור המשחק- Abel יש פרס ולכן הוא מתחבא ונעלם לעיתים תכופות כדי לשמור על חיו.

הגיימפליי נותן לנו גם הצצה למערכת הקרבות של המשחק כאשר אנו רואים את Abel משתמש בהתחלה פיגיון ויותר מאוחר בחרב. באופן מעניין חלק ממכניקות המשחק של Prophecy מזכירות לעיתים את אלו של המשחק החדש מבית Sucker Punch, הלא הוא Ghost of Tsushima. יכול להיות ש-Prophecy היה ניסוי או פותח במקביל ל-Ghost of Tsushima ולכן הם חולקים את חלק ממכניקות המשחק. נכון לעכשיו לא ברור עד לאיזה שלב הפיתוח Prophecy התקדם ומדוע והאם הוא בוטל לגמרי אבל אפשר לראות בקלות מהגרפיקה והמכניקות של המשחק שהוא היה בפיתוח זמן יחסית ארוך. 

מה אתם חושבים על Prophecy? האם הוא ניראה לכם מעניין? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י