הרשמה

שמועה: Fable חדש יוכרז באירוע Xbox הקרוב

כשחשבנו שהסדרה כבר מתה

אחרי קרוב לעשור מהמשחק האחרון, האם סוף כל סוף נראה משחק חדש?

וואו, עשור עבר מאז שיצא משחק חדש בסדרת Fable, סדרת משחקי התפקידים הפופולרית של Xbox Game Studios, כשמאז קיבלנו שני משחקים מינוריים בהחלט ומשחק קלפים נוסף שנסגר במרץ האחרון (Fable Fortune). כעת, עושה רושם כי בקרוב ההמתנה אולי תסתיים, ביום חמישי הקרוב, באירוע ההצגה Xbox Games Showcase ככל הנראה נקבל טריילר ראשון למשחק חדש בסדרה.

בריאיון ל-ResetERA, איש עם מידע פנימי בשם Klobrille, חשף כי כותר חדש בסדרת Fable ככל הנראה יוצג באירוע ביום חמישי, יחד עם טריילר שיוצג בתוך המנוע של המשחק אבל לא יציג משחקיות. המדליף גם השווה את ההצגה העתידית להצגה של Horizon בהצגה של סוני ואמר "אני מניח שזה יהיה כמו הטריילר של Horizon 2, בעצם טריילר בתוך המנוע של המשחק שיעיד על המשחקיות שלו".

בנוסף להצגה של המשחק ביום חמישי הקרוב, המדליף טרח לדבר גם על מצב מרובה המשתתפים של המשחק, אמר כי המצב יהיה חסום בתשלום, דבר שעלול להפוך לנחלת העבר, זאת בעקבות כך שמנויים שנתיים של Xbox Live Gold יהיו בלתי רכישים בקרוב, Klobrille טרח להדגיש שזה ככל הנראה יהיה עניין של זמן ואמר: "השאלה היא לא אם חומת התשלום של המצב מרובה משתתפים יכשל, אלא שאלה של מתי".

כמו שאמרנו המשחק האחרון יצא לפני 10 שנים (אוקטובר 2010), לאחר מכן קיבלנו גם רימאסטר של המשחק הראשון בסדרה ב-2014, המשחק הבא גם כנראה יהווה ריבוט לסדרה ואנחנו לא יכולים לחכות למה שכנראה יוצג לנו בהנחה שהשמועות נכונות.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י