הרשמה

סיכום Nintendo Direct Mini יולי 2020

עבר קצת זמן מאז שהתרגשתי ככה

אז כבר נודענו מראש לא לצפות לחדשות מסעירות, אבל לפחות שני פרויקטים השאירו אותי עירני לחלוטין!

אז באופן מאוד מפתיע, Nintendo הכריזו די מוקדם הבוקר על אירוע דיירקט שישודר עוד היום. נינטנדו גם טרחו לציין כי האירוע יתמקד בעיקר במשחקים שכבר הוכרזו בעבר ויהווה בעיקר סרטון עדכון בנוגע אליהם, אז כאשר התיישבתי לצפות בדיירקט (שארך באופן מעט מאכזב רק כ-8 דקות), ציפיתי למעט מאוד, אבל לקראת סוף ההצגה כבר הייתי בעננים! בואו נתחיל:

הרחבות חדשות ל-Candence Of Hyrule

אז אנחנו מתחילים את האירוע עם הכרזה על לא אחת, לא שתיים, אלא שלוש הרחבות למשחק! אז החבילה הראשונה הולכת להכיל דמויות חדשות שתכלול 5 דמויות: Impa, Aria, Shadow Link, Shadow Zelda ו-Frederick. בחבילה השניה נקבל 39 שירים חדשים למשחק, בין השירים יכללו גם רמיקסים לשירים המוכרים והאהובים של הסדרה מבוצעים על ידי FamilyJules, A_Rival ו-Chipzel. ההרחבה האחרונה הינה הרחבה לסיפור שתקרא Symphony Of The Mask, ההרחבה תכלול סיפור, שירים חדשים ומפה חדשה, בנוסף גם תכיל את Skull Kid המסתורי שעם כל מסיכה שהוא מחליף, כך גם היכולות שלו תתחלפנה!

Rogue Company

אז את ההכרזה על המשחק הזה קיבלנו עוד בספטמבר, אבל היום אנחנו מקבלים הצצה נוספת על המשחק שעתיד לצאת עוד השנה ל-Switch (ויגיע גם לשאר הקונסולות ולמחשב האישי דרך Epic Game Store ויתמוך במשחק עם חברים על קונסולות אחרות), היום קיבלנו הצצה קצרה למשחקיות יחד עם הבטחה לפרטים נוספים בהמשך היום בעמוד הטוויטר של המשחק.

WWE 2K Battlegrounds

המשחק שעתיד לצאת ב-18 לספטמבר השנה, קיבל היום טריילר משחקיות קצר במיוחד בהשתתפות כוכבי WWE, אסוקה, צסרו, קופי קינגסטון וביג אי שעושה רושם שמאוד מתרגשים לקראת שחרור המשחק!

Shin Megami Tensei III Nocturne HD Remaster

17 שנה לאחר שהמשחק המקורי יצא ל-Playstation 2, היום קיבלנו הצצה ראשונה לגרסת רימאסטר לאחד מהמשחקים הקלאסיים והפופולריים בסוגת ה-JRPG. המשחק מתרחש בטוקיו פוסט-אפוקליפטית ועוקב אחר נער שהפך לשד למחצה במסע אחר לוציפר בטוקיו. המשחק צפוי לצאת באביב 2021 ואנחנו לא יכולים לחכות לו!

Shin Megami Tensei V

לא הספיק לכם Shin Megami Tensei לדיירקט אחד? קבלו עוד, הפעם משחק שהוכרז עוד יחד עם הצגת הקונסולה ב-2017. לאחרונה נעשה רושם כאילו Atlus קצת שכחו מהקיום של המשחק, אבל בצורה שבה Atlus בדרך כלל מכריזים על כותרים חדשים ועובדים עליהם בשקט בשקט, היום קיבלנו טריילר חדש למשחק שרבים מחכים לו יחד עם זמן יציאה משוער ב-2021! בנוסף המשחק הוכרז כי יצא באותו היום לכל העולם! מתרגשים? אנחנו מאוד!

ופה נגמר אירוע קצר במיוחד של Nintendo, אומנם על רוב מה שהוצג כבר ידענו ושמענו כבר מראש, אבל שתי ההכרזות האחרונות הצליחו להשאיר אותי חסר סבלנות למה שעומד להגיע. מה אתם חשבתם על ההצגה? מוזמנים לשתף אותנו!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י