הרשמה

דיווח: משחק Fable חדש נמצא בפיתוח, יהיה ממוקד בדמות ובעל עולם פתוח

שנה לאחר הביטול של Fable Legends, יש פרטים חדשים על משחק חדש לגמרי

משחק Fable חדש נמצא תחת פיתוח והוא אמור להיות התשובה של מיקרוסופט ל-Horizon: Zero Dawn

למרות שחברת מיקרוסופט טרם הכריזה רשמית שמשחק Fable חדש אכן נמצא תחת פיתוח, צצים יותר ויותר דיווחים שמצביעים על כך שמשחק חדש בסדרת Fable אכן נמצא בפיתוח.

חברת Playground Games, המפתחת של סדרת Forza Horizon נמצאת בתהליך שכירת עובדים מאסיבי עוד מהשנה שעברה, כאשר מפתחים שעבדו בעבר על משחקי עולם פתוח כמו GTA 5 ו-Metal Gear Solid הצטרפו לחברה. המפתחת אמנם אמרה בעבר שהיא אכן עובדת על משחק חדש שהוא לא משחק מירוצים, אבל לא היה ידוע במה מדובר עד שהדלפה שמקורה ב-Xbox Live חשפה שכנראה מדובר ב-Fable 4, או משחק Fable בעל שם אחר.

דיווח נוסף הגיע מאתר Eurogamer שחשף שמשחק חדש של Fable אכן נמצא תחת פיתוח אצל חברת Playground Games בבריטניה. כמובן שהמידע הראשוני הוא דל מאוד, כיוון שהפיתוח נמצא עוד בשלב מאוד מוקדם.

הדיווח אומר שהמשחק החדש יהיה ממוקד בדמות, והוא יוגדר כמשחק RPG בעולם פתוח. אם אתם זוכרים, לפני כשנה מיקרוסופט סגרה את אולפני Lionhead וביטלה את המשחק Fable Legends שהיה בפיתוח דאז, והנקודה הזו בהחלט מעלה תהיות מדוע מיקרוסופט ביצעה את המהלך המדובר הנ"ל רק בכדי להעניק לסטודיו אחר את הסמכות לפתח משחק Fable חדש כשנה לאחר מכן. על פי מקורות, ההצלחה של המשחק Horizon: Zero Dawn בהחלט קשורה לזה.

Horizon: Zero Dawn הוא כמובן כותר מצליח מאוד אשר בלעדי לסוני, לכן מיקרוסופט חיפשה הזדמנות להביא משחק דומה לפלטפורמת ה-Xbox שלה עם משחק בעל מאפיינים דומים (התמקדות בדמות מסוימת ועולם פתוח), ומשחק חדש של Fable הוא כנראה הצעד הנכון לדעתם.

בכל מקרה, הדיווחים אומרים שב-Playground Games מקימים צוות שכולל 200 איש, כאשר מיקרוסופט צפויה להשקיע לא מעט כסף בתהליך הפיתוח. בנוסף, הדיווח אומר שהסטודיו יבנה את המשחק מאפס, לכן אין ציפייה לראות דברים מ-Fable Legends שבוטל בשנה שעברה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י