הרשמה

העזרה בדרך: Ghost Recon Breakpoint מקבל חברי צוות בשליטת AI

פיצ'ר אהוב ומאוד הכרחי מגיע סוף סוף ל-Breakpoint

תהיה לכם שליטה מלאה על חברי הצוות שלכם, בין אם זה במראה, בנשקים ובאופן הלחימה

אחת המגרעות הגדולות ביותר של Ghost Recon Breakpoint היא שהמשחק לא מאפשר לכם לשחק עם חברי צוות שנשלטים ע"י AI כאשר אתם בוחרים לשחק סולו, בשונה מהמשחק הקודם בסדרה - Wildlands, שנתן את האפשרות כבר מההתחלה. אתמול באירוע ה-Ubisoft Forward קיבלנו טריילר ראשון עבור עדכון חדש שהמשחק יקבל אשר יוסיף 3 חברי צוות שיטיילו אתכם ברחבי המפה, ילחמו איתכם ויעקבו אחר כל הוראה שלכם.

"עבור כל שחקני הסולו, מדובר במשהו שישנה את פני המשחק", טוענת Ubisoft. שלושת הדמויות: Fury, Fixit ו-Vasily יהפכו לזמינים ברגע ששחקנים יגיעו ל-Aurora, אזור ב-Hub של ברייקפוינט אליו שחקנים מגיעים לאחר שסיימו את משימות ה-Tutorial ומתחילים במסע בריחה מהאי המסוכן. תוכלו לבחור להביא אותם איתכם או ללכת בלעדיהם מתי שתרצו, ותהיה לכם את האפשרות לעצב את המראה שלהם בדיוק כמו שאתם יכולים לעצב את מראה הדמות שלכם, עם שליטה מלאה על הציוד שהם יסחבו וסוגי הנשקים. אם אתם מתגנבים, הם יתגנבו איתכם, ותוכלו לתאם איתם מתקפות על אויבים שבשדה הראייה שלהם בדיוק כמו במשחקים הקודמים בסדרה. תוכלו לתת להם הוראות לזוז למקומות שונים, לעצור במקום, לחבור אחד לשני ולפתוח באש. ברגע שגילו אתכם, הם יפתחו באש על כל דבר שזז כדי לוודא שאתם נשארים בחיים, ואם יצא ונהרגתם, הם ירוצו לעזרתכם וירימו אתכם חזרה לקרב.

את הביקורת שלי ל-Breakpoint כבר קראתם? אני אקצר לכם, זו לא הייתה חוויה מהנה במיוחד, אבל אולי אתן למשחק הזדמנות שנייה לאור העדכון החדש שיגיע ב-15 ליולי. 

מה אתם חושבים על העידכון החדש למשחק? האם זה מאוחר מידי בשבילו? ספרו לנו בתגובות!

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:44 15.07.2020 | WarFox89 WarFox89

    הזוי שהם מוסיפים בתור "פיצ'ר" משהו שהיה אמור להיות במשחק מיומו הראשון בשוק.
    מה שאני כן אגיד לזכות יוביסופט שהם לא נוטשים את המשחקים שלהם וממשיכים להוציא להם עדכונים ושיפורים לאורך שנים גם אם המשחק כביכול כשל. זה משהו שהרבה חברות צריכות ללמוד מהם.

  2. 2

       | פורסם ע"י