הרשמה

תכירו את חבילת ההרפתקאות של Humble Bundle

דרגת הרכישה היא רק הבחירה הראשונה

כולם להעלות על אוטובוס הקיץ של האמבל באנדל

כבר במשך כמה שנים אני זוכר את הערב של ימי שלישי כערב שבו מתפרסם Humble Bundle חדש וגם אתמול בערב לא היה יוצא דופן. אחרי שבזמן האחרון ראינו עליית משמעותית ברמת הבאנדלים אם זה חבילת המשחקים בשיתוף עם Paradox, חבילת המירוצים עם Codemasters או חבילת המשחקים למען צדק חברתי שהייתה ללא ספק הבאנדל הטוב ביותר בשנה האחרונה. הבאנדל שהוצע אתמול ויהיה זמין לשבועיים הקרובים ממשיך באותו הכיוון ושם במרכזו משחקים בהם צריך לבצע החלטות על מנת להניע את העלילה עם דגש על משחקים של חברת Telltale.

השלב הבסיסי של הבאנדל יעלה כדולר בודד והוא יקנה לכם את Batman: The Enemy Within, The Walking Dead - Season 1, The Walking Dead: 400 Days ואת Oxenfree. עבור קצת פחות מ-4 שקלים תקבלו 4 משחקים נהדרים ובראשם העונה הראשונה של The Walking Dead משחק שנחשב בעייני רבים ליצירת אומנות.

כדי לקבל את הדרגה שניה של הבאנדל תצטרכו לשלם לפחות את ממוצע התשלומים עבור הבאנדל שעומד בזמן כתיבת שורות אלו על כ-7.27 דולרים. הדרגה השניה תעניק לכם את העונה השניה של The Walking Dead, את The Wolf Among Us, Batman- The Enemy Within Shadows Mode ואת The Walking Dead: Michonne. הדרגה השניה ממשיכה בקו המחשב של המדרגה הראשונה עם העונה השניה של The Walking Dead והרחבה נוספת עבור Batman: The Enemy Within שהתקבל כבר בשלב הבסיסי.

עבור הדרגה השלישית והכי גבוהה של הבאנדל תצטרכו לשלם כ-15 דולרים והיא תקנה לכם את העונה האחרונה של Batman The Telltale Series+Shadows Mode, The Walking Dead Heaven's Vault ואת The Walking Dead: A New Frontier. אם אהבתם את המשחקים שהוצעו עד כה, הדרגה השלישית היא בהחלט אקורד סיום מעולה עבורם. נזכיר שמי שאינו מכיר את המשחקים יכול לרכוש את הבאנדל בדולר בודד, לנסות את המשחקים ואז לשלם את ההפרש עבור שידרוג למדרגות האחרות ובמידה וירצה בכך.

את ה-Humble Summer Adventure Bundle תוכלו לרכוש כאן והוא יהיה זמין למשך של שבועיים עד ה-21.7 בשעה 21:00.
מה אתם חושבים על הבאנדל? האם תרכשו אותו, אם כן באיזה דרגה? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י