הרשמה

לנובו ישראל מכריזה על אקדמיית הגיימינג הראשונה בישראל

חלמתם להפוך לשחקנים מקצועיים? אולי לנובו יוכלו לעזור לכם בכך.

שיתוף הפעולה בין לנובו לסטארט-אפ נובוס יתמקד בפורטנייט וילמד שחקנים איך לשדר משחקים, חיזוק עבודת צוות, עקרונות גיימינג תחרותיים ועוד

אתמול הכריזה לנובו ישראל על הקמת אקדמיית גיימינג לשחקני פורטנייט. כחלק מהתוכנית, יוזמנו השחקנים להצטרף לתוכנית אימונים מותאמת אישית שתאפשר להם לקחת חלק בנבחרת ייחודית ולעבור חווית אימון אישית שבמסגרתה ילמדו כיצד הופכים משחקנים חובבים למקצועיים. 

במסגרת המהלך, יוזמנו גיימרים צעירים להתחרות על מקום בתוכנית אימונים שתיפרס על פני שישה שבועות ואשר נבנתה במיוחד על ידי הסטארט-אפ נובוס (NOVOS.GG), המפתח טכנולוגיות מתקדמות לאימון גיימרים. פלטפורמת האימון של נובוס מיועדת לגיימרים השואפים לקחת את כישורי הגיימינג שלהם לשלב הבא והיא מבוססת על ניתוח של מאות אלפי משחקים על מנת ליצור לכל גיימר את תוכנית האימונים האופטימלית עבורו. במהלך ששת השבועות, יקבלו הגיימרים ליווי של צוותי מאמנים מקצועיים, יזכו לגישה לכלי האימון מתקדמים, יקבלו תוכנית אימונים אשר תותאם לכל שחקן על בסיס העדפותיו וביצועיו ובנוסף ילמדו גם איך לשמור על שגרת אימונים, יחשפו לתוכן מקצועי מעולמות הגיימינג התחרותי, ילמדו כיצד לשדר משחקים, לשחק בצמדים ובצוותים ועוד. 

גיימרים מעל גיל 14 המעוניינים להצטרף לתוכנית מוזמנים להירשם באתר של הפרויקט (legionacademy.co.il), החל מהיום ולמשך שבועיים. ההשתתפות הינה ללא עלות ומספר המקומות מוגבל. בסיום, כיאה לתוכנית מהסוג הזה, יערך טורניר פנימי נושא פרסים בין משתתפי התוכנית שיעניק להם את ההזדמנות לזכות בתואר ה-MVP של המחזור הראשון. התוכנית תנוהל ברובה בשפה האנגלית ומתאימה לשחקני מחשב בלבד.

לדברי סיון פולק יהל, מנהלת השיווק של לנובו ישראל: " זוהי פעם ראשונה בעולם שבה מתבצע שיתוף פעולה כזה בין מובילה עולמית בסדרי גודל של לנובו וסטארט-אפ טכנולוגי המתמחה בגיימינג. קצרה היריעה לתאר את הגאווה שאנו חשים להוביל מהלך כזה שכמוהו טרם נעשה בעולמות הגיימינג. כחברה שפונה לגיימרים עם טווח רחב של מוצרים, הבנו כי מעבר לחומרה, אנחנו רוצים לתת לשחקנים מתחילים את האפשרות ללמוד, להתמקצע ולשפר את כישורי המשחק שלהם כדי להיות שחקנים טובים יותר. הפלטפורמה שנובוס פיתחו לגיימרים כדי להגשים את חלומם היתה בחירה טבעית עבורנו".

אור בריגה, מנכ"ל חברת נובוס הוסיף: "יש מאות מיליוני שחקנים שעבורם גיימינג הוא התחביב המרכזי והוא חלק משמעותי מהזהות שלהם. אנחנו בנובוס מסייעים לגיימרים להתייחס לתחביב שלהם באופן מקצועי, עם הכוונה נכונה להרגלי גיימינג בריאים ונכונים".

מתכוונים להירשם? נשמע מעניין? ספרו לנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י