הרשמה

מה מכיל העדכון החדש ל-COD: Warzone?

המשחק המטורף רק נהייה מטורף עוד יותר

איחלתי לצנחנים ב-TV Station בהצלחה

אנחנו בטוחים שכבר אין צורך להציג את משחק הבאטל רויאל המוצלח של Activision הלא הוא Warzone. במשך כל שלושת החודשים מאז השקתו המשחק לא הפסיק לשבור שיאים, אם זה במספר השחקנים העצום שלו או במשקלי הענק של העדכונים עבורו. אפשר להניח שמה שתפס יותר מהכל את קהילת הגיימינג ב-Warzone היא המשחקיות המהירה, מגוון הנשקים ודרכי הפעולה הרחבות בשילוב עם מפה גדולה וכמות שחקנים גדולה יותר ממה שקיים אצל משחקי BR אחרים. אך היום בלילה יצא למשחק עידכון נוסף במשקל של 36 ג'יגה שלוקח את כל הדברים האהובים האלה צעד אחד קדימה.

העדכון החדש הוא בעצם עדכון אמצע העונה עבור המשחק והוא נקרא Season Four Reloaded. אז מה בעצם מביא לנו העדכון? המון דברים חדשים. בתמונה ששיחררה המפתחת אפשר לראות את כל הדברים החדשים שיגיעו בעדכון. אפשר לראות שלמשחק יצטרף נשק צלפים חדש ה-Rytec AMR שמבוסס ככל הניראה על Barret M107A1 ומשקפת מאתר שתאפשר לזהות שחקנים מרחוק בצורה חשאית ותשתלב מעולה עם הנשק החדש. לצד הנשק החדש תתווסף למצב המולטי של COD: Modern Warfare גם מפה חדשה בשם Cheshire Park.

אך ללא ספק גולת הכותרת של העדכון הוא מצב המשחק החדש שמגובל בזמן ויפגיש כ-200 משתתפים במלחמה פנים אל פנים על התואר הקבוצה המנצחת. כרגע מצב ה-200 משתתפים מתאפשר רק במצב משחק של 4 אנשים בצוות. במקביל לשדרוג שקיבל המשחק בגזרת כמות השחקנים גם ה-Gulag קיבל שינוי שינוי במחלוקת כשהוא יציג מגוון נשקים חדש. אם אתם מסוג השחקנים שרודף אחרי משימות בזמן המשחק אז מעכשיו תוכלו למצוא משימה חדשה אשר תשלח אתכם לתחנות קניה במפה ושם היא תציע לכם הנחות שונות.

אם כל אלה לא הספיקו לכם, ל-Infinity Ward יש עוד כמה דברים בשבילכם: הראשון הוא מצב ה- Juggernaut Royale שיתן לשחקנים להילחם על Air Drops כשמי שיגיע אליה יוכל למצוא בה את שיפור ה-Juggernaut ולחסל איתו את כל מי שעומד מולו. בנוסף לכך יש עוד תוספות קטנות למשחק כמו Operator חדש, מצב משחק חדש למולטיפלייר, פרסים לטורנירי Gunfight ועוד. את כל הפרטים על העדכון החדש אתם יכולים לקרוא בבלוג המשחק או פשוט להוריד אותו לנסות את כל החידושים בעצמכם.

מה אתם חושבים על העדכון החדש? מה הכי עניין אתכם? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י