הרשמה

"גל שני" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש יולי

חודש עם משחק גדול אחד, יכול להיות מלווה רק בחודש עם כמה משחקים גדולים! בואו לקרוא על משחקי חודש יולי!

כן כן, יש לנו משחק מריו חדש, עולם פתוח פאודלי ביפן ואת איירון מן - אבל האם החודש הקרוב יכול להריץ את קרייסיס...?

עדכון (20:01): כנראה שפתחתי פה לשטן: Crysis Remastered נדחה בכמה שבועות ולא ייצא בתאריך שהודלף (ה-23 ביולי). הכתבה עודכנה בהתאם.

חודש יוני היה אחד הסוערים שעברנו השנה בגיימינג, כשהיציאה של The Last of Us Part 2 פילגה את המעריצים השונים והובילה להמון דיונים, ריבים ושיחות בנוגע למשחק החדש של Naughty Dog. אז איך ממשיכים אחרי חודש עם משחק כל-כך גדול? עם חודש מפוצץ במשחקים גדולים ונהדרים! שיא הכנות - שכחתי שהחודש הבא פשוט מלא במשחקים מצוינים שתוכלו לשחק בהם, מאקסקלוסיבים לקונסולות ה-PS4 וה-Switch ועד למשחק JRPG שמבוסס על אנימה יפנית פופולרית. אז בואו נצא לדרך עם רשימת משחקי יולי!

Marvel's Iron Man VR - PSVR

כמו The Last of Us Part 2, גם Iron Man VR סבל מדחיות חוזרות ונשנות, אבל הנה הוא הגיע! לא קורה לנו המון שאנחנו מתרגשים ממשחק VR, אבל Marvel's Iron Man בהחלט נראה מרשים. המשחק החדש יאפשר לנו לטוס באוויר, להציל אנשים ולהילחם כ-Iron Man עם חליפה שעוצבה במיוחד בשביל המשחק.
המשחק צפוי לצאת ב-3 ביולי.

Deadly Premonition 2: A Blessing In Disguise - Nintendo Switch

אחרי כל-כך הרבה רימייקים ורימאסטרים וחידושים וגרסאות HD, נחמד לראות פשוט משחק המשך לשם שינוי. Deadly Premonition המקורי נחשב בעיני רבים לאחד ממשחקי האימה הכי לא מוערכים שיצאו בתקופת ה-PS3 וה-Xbox 360, וכיאה למשחקים לא מוערכים, נינטנדו מגיעה כדי להציל את המצב. בדומה למה שקרה עם Bayonetta, גם כאן המשחק השני יוצא קודם כל לקונסולה של נינטנדו, כששחקני הקונסולה יוכלו לפגוש שוב את פרנסיס יורק מורגן מהמשחק הראשון, הפעם בנעליים של הדמות החדשה, אליה.
המשחק צפוי לצאת ב-10 ביולי.

Rocket Arena - PS4, Xbox One, PC

לא לא, זה לא רוקט ליג, זה רוקט ארינה! אחרי בילוי קצר ב-Nexon, משחק היריות התחרותי של Final Strike Games מגיע לבית החדש שלו ב-EA והחודש גם ייצא לכל הקונסולות השונות. למי מכם שקוראים את זה וחושבים לעצמם: "רגע, זה מזכיר לי מוד מ-Quake...", אתם לא טועים! מדובר בהמשך רוחני למוד הנהדר שהתחיל את דרכו בסדרת משחקי Quake, והמשחקיות הכאוטית והמשוגעת עברה גם לכאן.
המשחק צפוי לצאת ב-14 ביולי.

Ghost of Tsushima - PS4

לצערה של הרוח של טסושימה, היא זכתה לצאת בערך באותו הזמן של אחד מהמשחקים הגדולים של העשור האחרון, אבל אני כאן כדי להזכיר לכם שיחד עם כל ההייפ על The Last of Us, המשחק הזה היה ונשאר אחד מהמצופים השנה. 
Ghost of Tsushima הוא משחק עולם פתוח ששם אותנו בסנדליו של ג'ין סאקאי - אחד מאחרוני הסמוראים באי הקטן של טסושימה כשהוא נאלץ להתמודד עם פלישת המונגולים כמעט לבדו. בדרך תוכלו לפגוש בלוחמים אחרים שיעזרו לכם במשימה - או ינסו להכשיל אתכם. גיא שלנו כבר עובד במרץ על הביקורת שלו למשחק ועם גרפיקה מרשימה, דיבוב נהדר, השראות מסרטי סמוראים ישנים ומשחקיות מעניינת, לא פלא שכולם סקרנים לדעת מה אנחנו חושבים עליו.
המשחק צפוי לצאת ב-17 ביולי.

Paper Mario: The Origami King - Nintendo Switch

לסדרת משחקי Paper Mario של נינטנדו יש שתי עובדות מאוד פשוטות שצריך להבין ולהכיר: הראשונה היא ששני המשחקים הראשונים בסדרה הם שניים ממשחקי ה-RPG הטובים שיצאו בדור שלהם. השנייה היא ששני המשחקים האחרונים שיצאו בסדרה הם גם הכי גרועים בה. 
Paper Mario: The Origami King ינסה לתקן ולעצור את הרצף השלילי הזה של משחקי Paper Mario והוא יקח את מריו נייר להרפתקאה חדשה, כשהפעם מלך האוריגמי יוצר בלגן בממלכת הפטריות ומריו צריך להשתמש בכוחות הקיפול המיוחדים כדי לפתור חידות ולהציל את פיץ' והממלכה. המשחק הוא משחק עולם פתוח, בו מריו יוכל לעבור מאזור לאזור באופן מהיר ומיידי, ומנגנון הקרבות החדש והמסקרן גם מעורר בי תקוות שלא מצפה לנו מקרה "Color Splash" שני - אני פשוט רוצה את הצ'ארם שהיה למשחקים הישנים. 
המשחק צפוי לצאת ב-17 ביולי.

Fairy Tail - PS4, Nintendo Switch, PC

אם אתם חובבי פנטזיה/קסם/אקשן עם קסמים/אהבתם את אוואטר ולא ראיתם את Fairy Tail, אז תסיימו שנייה לקרוא את הכתבה, קומו ולכו תראו Fairy Tail. סדרת האנימה היפנית המצוינת מגיעה (ואני לא מאמין שאני אומר את זה) לראשונה לקונסולות ביתיות ול-PC! המשחקים השונים הגיעו לקונסולות ניידות כמו ה-PSP וה-Nintendo DS, אבל עכשיו אנחנו זוכים לקבל את נאטסו, גריי, ארזה וכל החבורה כמו שבאמת רצינו לראות אותם. המשחק החדש הוא משחק תפקידים (כיאה למשחק פנטזיה יפני), והוא יכלול אפקטים מרהיבים ודיבוב מלא של הדמויות (לא יהיה דיבוב באנגלית, אבל לא נורא - יש כתוביות).
המשחק צפוי לצאת ב-31 ביולי.

אה רגע, חשבתם שסיימנו פה? לא ולא - הנה עוד משחקים ששווה לכם לשים לב אליהם החודש:

  • Trackmania חוזר! הרימייק יגיע למחשב האישי ב-1 ביולי (מה שאומר שאתם כבר יכולים לקנות אותו!).
  • הפורט של המשחק Catherine: Full Body יגיע ל-Switch ב-7 ביולי.
  • הפורט של Death Stranding ל-PC הולך לעברינו עם הרבה ציוד על הגב ויגיע בערך ב-14 ביולי בין 8:00 ל-12:00 (כי הוא שליח, הבנתם?).
  • הרימייק/ריבוט של Destroy All Humans! יגיע לכל הקונסולות (למעט ה-Switch) ב-28 ביולי.

זהו! אלה משחקי יולי 2020! שכחתי משהו? השמטתי מישהו? מתרגשים במיוחד לקראת משחק מסוים? ספרו לי בתגובות!

ושימו מסכות בחייאת.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:45 01.07.2020 | Trump1234 Trump1234

  2. 2

    23:20 05.07.2020 | elad9219 elad9219

    לדעתי ממש אחד החודשים החלשים. (אלא אם כן יש לך PS4)

  3. 3

    14:33 06.07.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    או Switch (יש יופי משחקים לקונסולה החודש).

  4. 4

       | פורסם ע"י