הרשמה

מסתמן: Need for Speed: Hot Pursuit יקבל Remaster

רכבת ה-Remaster לא מתכוונת לפספס אף תחנה

בואו איתנו, מזג האוויר ב-Seacrest נהדר!

בתקופה האחרונה אנו רואים טרנד שגדל כל הזמן ובו חברות משחקים לוקחות משחקים ישנים שלהן, ויוצרות להם גרסאות מחודשות לקונסולות הנוכחיות. ראינו את זה עם Assassin's Creed 3 לפני שנה ועם Burnout Paradise ו-Crysis לאחרונה. היום מתברר לנו שאחרי ההשקה של EA לגירסא המחודשת של Burnout Paradise לקונסולת ה-Nintendo Switch, החברה מתכננת להעביר עוד משחק מירוצים וותיק שלה מקצה שיפורים.

במהלך כנס EA Play שערכה בשבוע שעבר החברה, נאמר ש-EA מתכננת להוציא 7 משחקים לקונסולת ה-Switch. בדיווח שפורסם באתר VentureBeat נכתבו 7 המשחקים ש-EA עובדת כרגע על יצירת פורט שלהם ל-Switch. ברשימת המשחקים אפשר לראות את FIFA 21 Legacy Edition ואת Plants vs Zombies Battle for Neighborville אך מה שתפס את מרבית תשומת הלב הוא דווקא NFS: Hot Pursuit שיצא כבר לפני 10 שנים. המשחק זכור כקליל וזריז מאוד, כשהוא מתאים מאוד לסגנון המשחק של ה-Switch. בנוסף, לאחר השקתו המשחק קיבל שבחים רבים, לכן זה לא מאוד מוזר שנקבל חידוש עבורו בדיוק כמו שקיבל Burnout Paradise.

בעקבות הידיעות על האופציה ל-Remaster עבור המשחק, הורדנו אותו ושיחקנו בחצי שעה הראשונה שלו. למרות שרואים באופן ברור את אבק שהצטבר עליו במשך שנים, המשחק עדיין משחק מירוצים קליל ומהנה. צפו בחצי שעה הראשונה שלנו ממנו:


כמו בכל פעם שאנו מדווחים לכם על שמועות, נזכיר שצריך לקחת את כל הפרטים בעירבון מוגבל ונכון לעכשיו לא קיבלנו אישור לנאמר.
מה אתם חושבים Remaster עבור NFS: Hot Pursuit? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י