הרשמה

הוכרז Pokemon Unite, יגיע ל-Switch ולמובייל

Pokemon MOBA. מי היה מאמין?

המשחק יתמוך בקרוספליי בין שתי הפלטפורמות השונות

בפרזנטציה קצרה היום אחר הצהריים, חברת הפוקימונים הכריזה על משחק ספין אוף חדש בעולם של פוקימון: Pokemon Unite. המשחק החדש הוא לא אחר מאשר משחק MOBA כמו League of Legends ו-Dota 2, בו קבוצות של 5 שחקנים יבחרו פוקימונים וילחמו אחת בשנייה כדי להשתלט על המפה ולנצח את הקרב.

את הגיבורים השונים והפופולריים מחליפים פוקימונים כמו סנורלקס, פיקאצ'ו, מאצ'אמפ, צ'אריזארד ועוד, כששחקנים יוכלו לשחק על ה-Switch והמובייל (גם אחד נגד השני בקרוספליי). עוד אין תאריך יציאה למשחק החדש, אבל אנחנו כבר יודעים שהוא יעבוד בשיטת Free to Start בדומה למשחקים כמו Paladins ו-Killer Instinct, כששחקנים יוכלו לרכוש את החוויה המלאה במקרה וירצו. המשחק מפותח ביחד עם חברת Tencent, תחתיה תוכלו למצוא חברה קטנה בשם Riot Games שפיתחה איזה משחק קטן בשם League of Legends. תוכלו לצפות בטריילר של המשחק כאן למטה.

הרבה אנשים חיכו וציפו למשחקים אחרים כמו משחק המשך ל-Pokemon Let's Go שמתבסס על אזור ג'וטו המגה-פופולרי או אולי הצצה/הכרזה על פיתוח רימייק למשחקי דור 4, אז כנראה שתהייה אכזבה מסוימת מצד המעריצים. מצד שני, משחקי הספין אוף של פוקימון הם בחלקם הרב מאוד מהנים וכיפיים, אז שווה לראות איך המשחק יהיה בסוף הפיתוח.

 

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י