הרשמה

המשחק Battlefield V יכלול משימה מנקודת מבט גרמנית

אם תמיד רציתם להילחם בתור חייל גרמני, עכשיו יש לכם הזדמנות

המשימה תיקרא "The Last Tiger" והיא תתמקד בחברי צוות טנק מסוג Tiger שמתחילים לפקפק באידיאולוגיה הנאצית ובסיבות היציאה למלחמה

לאורך השנים, משחקי מחשב רבים התמקדו במלחמת העולם השניה, אך אף אחד מהם לא כלל משימות וקמפיינים מנקודת מבט גרמנית. הסיבות לכך ברורות: אף חברה לא רוצה להתעסק עם הפידבקים והריקושטים הפוליטיים כדי לא להסתבך ולהיחשף לתביעות. אולם כעת, DICE, המפתחת של משחקי Battlefield בשנים האחרונות, החליטה להרים את הכפפה והכריזה כי המשחק הבא בסדרה, Battlefield V, יכניס את השחקנים גם לנעליהם של חיילי גרמניה הנאצית.

המשימה תיקרא "The Last Tiger" והיא תתמקד בחברי צוות טנק מסוג Tiger שמתחילים לפקפק באידיאולוגיה הנאצית ובסיבות היציאה למלחמה. כמובן ש-DICE נזהרת כאן מאוד והולכת על חבל דק מאוד כדי להדגיש שבניגוד לקמפיינים טיפוסיים, לא מדובר כאן במשימה שתספר על גבורה, בדומה לשאר סיפורי המלחמה של הסדרה. ב-DICE נזהרים אף מלהזכיר את המילה "נאצי".

ב-DICE מסרו: "אחרי Battlefield 1 קיבלנו המון פידבקים מכל כך הרבה שחקנים שהיו רוצים לראות משימות מנקודת המבט של הגרמנים. בנוסף, אחד הסיפורים האהובים ביותר מ- Battlefield 1 התמקד בחיילים חברי צוות טנק, כך שידענו שנעבוד על הכנת משימה דומה גם ב- Battlefield V."

Battlefield V יושק ב-20 בנובמבר עבור ה-PS4, ה- Xbox One והמחשב, אולם משימת The Last Tiger, לא תהיה זמינה עד חודש דצמבר לפחות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:25 21.10.2018 | WarFox89 WarFox89

    יהיה מעניין מאוד. אין ספק שההשראה בשני המקרים הגיעה מהסרט המצויין "זעם".

  2. 2

       | פורסם ע"י