הרשמה

שמועה: ריבוט ל-Silent Hill נמצא כבר בפיתוח

אחרי תקופה ארוכה ללא שום דבר חדש בסדרת האימה, משחק חדש כנראה כבר בפיתוח

לצערנו, זה לא המשחק המבוטל של קוג'ימה

בחודשים האחרונים, צצו מספר שמועות בנוגע לרכישה שסוני עשתה של כותרים מבית Konami, כאשר השם שנשמע הכי הרבה היה Silent Hill. למרות זאת, Konami מסרו הצהרה שבה אמרו כי "הם מודעים לכלל השמועות שנפוצו, אבל אנו יכולים לאשר כי כל אלו אינן נכונות. אנחנו יודעים כי אלו לא התשובות שמעריצים רצו לשמוע". בכך גם נגוזו לא מעט תקוות שסוני יחזירו את Silent Hills לפיתוח והמשחק האחרון בסדרה, Downpour שיצא ב-2012, נשאר האחרון בסדרה, כשלא ראינו שום משחק חדש כבר 8 שנים (חוץ ממכונות פצ'ינקו).

עם זאת, Dusk Golem שהינו מקור של לא מעט הדלפות בנוגע למשחקי אימה, בסדרת ציוצים בטוויטר, חשף מספר פרטים בנוגע למשחק Silent Hill חדש שכעת נמצא בפיתוח, ככל הנראה על ידי סטודיו של סוני ויהיה אקסלוסיבי לקונסולת ה-Playstation 5. הוא התחיל  בדברים שידועים כעת ב-100%, בשנת 2018 Konami בדקה מספר סטודיואים לפיתוח המשחק שאמור להיות ריבוט לסדרה, בנוסף למשחק אפיסודי, אף לא אחד מהסטודיואים קיבל את העבודה בסופו של דבר. לאחר מכן קיבל הודעה מחבר ביפן (גורם פנימי) כי משחק Silent Hill כרגע נמצא בפיתוח.

לאחר הרבה עבודת חיפוש, המדליף מצא מספר דברים שעל פי מה שהוא אומר "הבטיח שלא לדבר עליהם", המצב ככל הנראה השתנה בשבוע האחרון כאשר פרסם את הדברים הבאים. המשחק בפיתוח על ידי Sony Japan Studio ויהיה אקסלוסיבי לקונסולת ה-Playstation 5. הבמאי של המשחק הראשון בסדרה, Keichiro Toyama, יביים את המשחק, כש-Akira Yamaoka חוזר להלחין את המוזיקה במשחק (בלי קשר ל-The Medium שגם עבורו הוא מלחין את המוזיקה). Masahiro Ito אחראי לעיצוב האמנותי של המשחק כשעוד אנשים שעבדו על משחקים אחרים של טויאמה (Siren, Gravity Rush) לוקחים חלק בפיתוח המשחק.

לבסוף, המדליף שלל מספר דברים: למשחק אין כל קשר לפרויקט שקוג'ימה התחיל לפתח (Silent Hills), סוני לא קונה כותרים מ-Konami, והמשחק אינו רימייק של אחד מהמשחקים הישנים, אלא ריבוט שיכול להיות משחק ראשון עבור שחקנים חדשים בסדרה. המשחק כבר נמצא במצב שחיק כבר וישנו דמו שככל הנראה יוצג כאשר יגיעו להכרזה עליו.

נכון לעכשיו אין עדיין אישור רשמי לדברים לעיל. עם זאת, מדובר במקור ללא מעט הדלפות בנוגע למשחקי אימה, כך שכל שנותר לנו הוא לחכות ולראות אם כל זה נכון, בתקווה שיש למה לצפות סוף כל סוף מ-Konami.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י