הרשמה

שני משחקי Early Access חדשים שעניינו אותי

השקט של המוזיאון מול הרעש של המפעל?

והנה ה-Wishlist שלי גדל בעוד שני משחקים

כמו הרבה אנשים אחרים גם אני נוהג להעביר שעות רבות בשיטוט ברחבי Steam. אם יש קטגוריה אחת שאני נוהג לבקר בה יותר מכולן ולעיתים תכופות מאוד זאת היא קטגוריית ה-Early Access. משהו ברעיונות החדשים והרעננים שלא באים מצוותי פיתוח ענקיים, אלא מחבורה קטנים של מפתחים שיודעים בדיוק איך הם רוצים את המשחק שלהם נראים לי כמעט קסומים ואני אוהב לתמוך ברעיונות האלו. עם הזמן אני מוסיף עוד ועוד משחקי אינדי קטנים ל-Wishlist ורציתי לשתף אתכם בשני משחקים חדשים שתפסו לי את העין ומקום מכובד ברשימת ה-Wishlist האישית שלי.

Mondo Museum

בחודש נובמבר, Planet Zoo הצליח להדביק אותי לכיסא במשך שעות כשהוא נתן לי המון חופש במטרה לבנות ולנהל גן חיות בדיוק כמו שאני מדמיין אותו. הטריילר של Mondo Museum נותן לי את אותה ההרגשה שקיבלתי מהטריילר של Planet Zoo. אמנם משחקי ניהול של גני חיות נמצאים איתנו כבר עשרות שנים, אבל כמעט ואין משחקי ניהול מוזיאונים - כך שמשהו בסגנון הגרפי ובחופש ליצור איזה מוזיאון עם איזה מוצגים שאני רוצה מעניין אותי מאוד. כרגע לא ידוע לנו הרבה על המשחק אך כמו שאפשר לראות בטריילר, הוא יהיה בעל סגנון גרפי מנימליסטי ויפהפה עם אפשרויות לבניית מוזיאון חלל, טבע, אומנות או הכל מהכל. בנוסף יהיה אפשר גם לבנות חנויות ובתי קפה שאת כולם צריך לתחזק כדי לשמור על מצב רוח טוב אצל מבקרי המוזיאון.
אין לנו תאריך השקה מדוייק אך Mondo Museum יושק מתישהו במהלך שנת 2020.

Satisfactory

כן כן אני יודע מה אתם אומרים, זה נכון ש-Satisfactory הושק ב-Epic Store כבר לפני יותר משנה אבל העדפתי לחכות עד שהמשחק יעשה את דרכו ויגיע ל-Steam. למי שלא שמע על המשחק, Satisfactory הוא משחק ניהול שבו נגיע לכוכב לכת מלא בחיות בר חדשות ומוזרות, אך יותר חשוב מזה - הכוכב עשיר מאוד במשאבי טבע. לאחר הנחיתה אנו נתחיל לכרות את המשאבים של הכוכב בעזרת כלים בסיסיים כשהמטרה שלנו היא לבנות את המפעל היעיל והטוב ביותר ביקום. עם התקדמותו של המשחק נוכל לבנות רכבים ומכונות ענקיות ומתקדמות יותר עם מסועים שיקחו את המשאבים למפעלים רחוקים שנמצאים מעבר לאופק. ככל שתחקרו יותר את הכוכב תוכלו לגלות יותר משאבים כאשר לכל אחד מהם יש תהליך כריה ייחודי לו.
Satisfactory יושק ב-9 ליוני.

מה אתם חושבים על המשחקים האלו? לאיזה משחקי אינדי אתם מחכים? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י