הרשמה

חברת Square Enix לא תקיים אירוע במקום E3

אבל עדיין מתכננת להציג דברים חדשים!

החברה לא תקיים אירוע חלופי ל-E3 ומעדיפה להתמקד בהכרזות בודדות

אחרי הביטול הצפוי של E3 השנה וההכרזה של ג'ף קיילי על ה-Summer Gaming Fest, לא מעט חברות כבר התחילו להכריז על אירועי סטרימינג של הכרזות על דברים חדשים. חברות כמו מיקרוסופט, שהציגו טריילרים למשחקים שיגיעו ל-Series X בשבוע שעבר, או Epic Games שהציגו את היכולות (המרשימות במיוחד יש לציין) של Unreal Engine 5 על קונסולת ה-Playstation 5.

בזמן שחברות כמו Guerrila Games הכריזו על אירוע אשר יקרא Guerilla Collective, בו ישתתפו מספר נוסף של מפיצות על מנת להכריז על דברים חדשים, ביניהן Larian Studios, Paradox Interactive. החבר'ה ב-Square Enix הודיעו כי יכריזו על אירוע חלופי ל-E3 או ישתתפו באחד. במקום זה, המפיצה החליטה כי תכריז על משחקים חדשים בצורה אינדיבידואלית, לא באירוע אחד מרוכז, זאת בשל המצב הנוכחי.

טקשי מוצ'יזוקי, כתב ל-Bloomberg, פרסם ציוץ ובו אמר כי "Square Enix הודיעה שלא תחזיק אירוע אינטרנטי להכרזות חדשות בשנת התקציב הנוכחית, ההכנות לאירוע כזה יהיו בעייתיות בגלל הקורונה והמצב בעולם, במקום זה, הם יכריזו על כותרים חדשים על בסיס אינדיבידואלי", נכון לעכשיו עדיין אין פרטים נוספים בנוגע לאילו כותרים יוצגו או מתי.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י