הרשמה

צפו בדמו ראשון של מנוע ה-Unreal Engine 5, הישר מתוך ה-PlayStation 5

הנה העתיד והוא כל כך יפה

מיקרוסופט, תלמדו איך מציגים את הדור הבא כמו שצריך

בכל מה שקשור לדור הבא אנחנו כבר תקופה ארוכה בעיקר שומעים על ה-Series X. מיקרוסופט הציגו כבר לפני חודשים את השם של הקונסולה, הצורה שלה, המפרט שלה וגם שבוע שעבר ערכו אירוע שמציג את חלק מהמשחקים שיגיעו אליה. מהצד של סוני לא שמענו או ראינו הרבה חוץ מהשלט של הקונסולה וכמה פרטים קטנים עליה (בעיקר על נושא ה-SSD). האירוע של Xbox נתן לנו טיפה מושג למה אנחנו יכולים לצפות מ-Series X כשחלק מהמשחקים שהצוגו רצו עליו, היום אנחנו סוף סוף מקבלים גם הצצה למה שה-Playstation 5 מסוגל לעשות.

היום, Epic Games החברה שמפתחת את מנוע המשחקים Unreal Engine הציגה את הגירסא החדשה של המנוע שלה, ה-Unreal Engine 5, כשהוא רץ על ה-Playstation 5. הסרטונים שעלו לרשת הם אמנם לא סירטוני גיימפליי "אמיתיים" אבל בעזרתם אנו יכולים לראות את הגרפיקה שהמנוע יכול להפיק על הקונסולה החדשה של סוני. מעבר לגרפיקה המתקדמת אנחנו יכולים לראות בסרטון עוד טכנולוגיות חדשות שהמנוע משתמש בהן בפעולה. למשל, המפתחים מציגים חלק שבו הם מאירים עם פנס על חרקים והם בתגובה מנסים לברוח מהאור.

בנוסף לזאת, המפתחים סיפרו על שיפורים שנעשו גם בגזרת הסאונד של המנוע כמו לדוגמא היכולת להקליט את התנודות של צלילים בתוך מקומות שונים כמו מערות ואז לשחזר אותם בתוך משחקים כדי להפקת צלילים אמיתיים וטבעיים הרבה יותר. המפתחים הציגו גם טכנולוגיה חדשה שנקראת Nanite. בפשטות, הטכנולוגיה תאפשר למפתחים ליצור מודלים הרבה יותר מורכבים מבלי להוריד מהביצועים של המשחקים.

אולי לא קיבלנו היום הכרזות גדולות או סירטוני גיימפליי מפורטים מתוך ה-PS5 אך עכשיו אנחנו יכולים להתחיל לגבש תמונה יותר ממשית על הקונסולה של החדשה של סוני.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:38 14.05.2020 | WarFox89 WarFox89

    זה הכל סיפור ומעשיות. למרות שזה נראה מדהים והכל אני רק לשניה יזכיר לכם שהמשחקים לא יגיעו אפילו קרוב לרמה הזאת במיוחד שהמנועיים של אנריל ידועים כמנועים מאוד בעייתיים ועם אופטימיזציה על הפנים.

    סתם להזכיר לכם, ככה נראה הטריילר חשיפה של UE4 (וזה ממש לא קרוב אפילו שלמה שיש היום במשחקים גם אחרי יותר מ5 שנים שהמנוע בחוץ גם מבחינת הגרפיקה וגם מבחינת האופטימיזציה של המשחקים)

  2. 2

    21:49 15.05.2020 | Slate Slate

    WarFox89
    צודק ב-100%.
    זה "דמו" שיצרו ותפרו במיוחד בשביל לעשות טריילר כזה, שום משחק בקונסולה הבאה לא יגיע לכאלה ביצועים, בדיוק כמו שהבאת את הדוגמא של המנוע הקודם.

    קצת מצחיק ועצוב שלכותבים ב- Vgames אין מושג איך תעשיית הקונסולות עובדת.

  3. 3

    14:54 18.05.2020 | siegfried siegfried

    זה לא מדוייק חבר'ה. ביידים הנכונות המנוע הזה יכול להגיע רחוק. קחו לדוגמא את ארקהם נייט, ואת מה שnetherrealms עשו עם Injustice 2 וMK11. המשחקים האלו נוצרו באנריל 3(!), והם נראים כמה רמות מעל לכל דמו למנוע שראיתי.

  4. 4

    11:54 19.05.2020 | WarFox89 WarFox89

    siegfried, זה מאוד נדיר.
    רוב המפתחים על המנוע הזה זה indie ואין להם מושג איך לעבוד איתו בצורה יעילה.

  5. 5

       | פורסם ע"י