הרשמה

סוני ומיקרוסופט אינן חוששות מוירוס הקורונה

הקונסולות יגיעו בעונת החגים כמתוכנן (כנראה)

מיקרוסופט: "אנחנו נהיה בסדר", סוני: "אין בעיות מהותיות"

זה לא סוד שמגפת הקורונה השפיעה על העולם בצורה קיצונית במיוחד: היא הפילה כלכלות, מדינות נמצאות על סף קריסה ואנשים מתקשים לסיים את החודש בתקופה הזאת. חברות רבות בתקופה הזאת עברו למודל עבודה מהבית - כל זאת על מנת לא לעצור הכל, להמשיך לעבוד ולהפיק תוצר, וכך גם עשו חברות הגיימינג הגדולות, כל זה על מנת לא להתעכב בשל המשבר. עושה רושם כי זה מצליח להן, שכן מיקרוסופט וסוני מאוד אופטימיות בכל הקשור לחלון היציאה של קונסולות הדור הבא.

פיל ספנסר, סגן נשיא תחום הגיימינג במיקרוסופט והאושיה המוכרת ביותר בכל הקשור ל-Xbox כיום, אמר בראיון ל-Business Insider כי אינו מצפה ששחרור קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט, ה-Xbox Series X, תושפע מין הנגיף. באותה מידה גם המשחקים שישוחררו בטווח הקצר מהשקת הקונסולה לא יושפעו. לעומת זאת, משחקים שאמורים לצאת בטווח הארוך (כאלו שאמורים לצאת ב2021) כנראה יושפעו מהמגפה, אך לא בצורה שתשפיע באופן דרסטי על העבודה (מה שאומר שהן כנראה רק יידחו מעט).

ספנסר אומנם לא הזכיר שמות של כותרים ספציפיים, אך ממה שאמר ניתן להסיק כי Halo Infinite, The Ascent, Scorn, Yakuza: Like A Dragon, משחקי שהם כותרי השקה של ה-Series X, נכון לכעת יצאו בתאריך שבו היו אמורים לצאת ללא הפרעות יוצאות מין הכלל. לעומת זאת, אחת מהבעיות שנוצרו בעקבות הקורונה היא העובדה שחברות לא מסוגלות לבצע לכידת תנועה (Motion Capture) וכל התהליך הזה "פשוט הופסק".

בנוגע לחומרה של ה-Series X, אמר פיל כי הוא וה"צוותים לא נוסעים לסין על מנת לבדוק את תהליך יצור הקונסולה", עם זאת, אמר כי הוא מרגיש בטוח בהתקדמות היצור של הקונסולות, הוא אפילו משחק כבר על העותק שלו בבית. לבסוף נגע גם בעניין השקת הקונסולה עצמה: מאחר ויש נהלי בידוד ואיסורי התקהלויות בעקבות המצב הנוכחי, השחרור של הקונסולות עלול להיות מושפע מכך השנה. זה אומר שאם בשחרור של הקונסולות הקודמות היו מסיבות השקה, אירועים עיתונאים ועוד, השנה הדבר לא יקרה. לסיכום אמר ספנסר כי הוא אופטימי, "אני חושב שבתור ענף, אנחנו נהיה בסדר".

בנתיים, אצל סוני, במהלך הצגה של תוצאות שנת התקציב של 2019, בה החברה הראתה נתונים חיוביים, יחד עם עליה במכירות מנויי ה-PS Plus (אפילו כשנתוני מכירות של הקונסולה ירדו בעקבות הקונסולה הבאה שמגיעה בקרוב), נאמר כי שחרור קונסולת ה-Playstation 5 מתקדם כמתוכנן לקראת תקופת החגים, בלי בעיות מהותיות במהלך הפיתוח. אף על פי שהעובדים בחברה עברו לעבודה מהבית, הגבלות שהשפיעו על האפשרות לבצע טסטים על הקונסולה החדשה והכשרתה לקראת השקה, הפיתוח מתקדם עם חלון שחרור במהלך תקופת החגים השנה.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י