הרשמה

החלק הבא של Final Fantasy VII Remake ימשיך כפי שהסיפור המקורי המשיך

אך עלול להיות מחולק לחלקים קטנים יותר

הסיפור של Final Fantasy VII Remake ימשיך כפי שאנחנו מכירים אותו

אם אתם לא חיים תחת אבן, כנראה שכבר שמעתם ש-Final Fantasy VII Remake יצא בתחילת החודש. המשחק שיצא לביקורות מהללות במיוחד, קיבל גם פה באתר סיקור מרהיב במיוחד על ידידי שמואל. לפי החדשות שקיבלנו היום, יושינורי קיטסה, אחד הבמאים של המשחק המקורי ושל הרימייק (לצד טטסויה נומורה), אישר כי הסיפור בחלק הבא של הרימייק ימשיך כמו במשחק המקורי... ללא שינויים דרסטיים לפחות.

בציטוט מתוך Final Fantasy VII Remake Ultimania, ספר אשר מנתח את הרימייק החדש שיצא כעת, כתב קיטסה כי "אנחנו לא משנים את הסיפור באופן דרסטי והופכים אותו למשהו שונה לחלוטין מהסיפור המקורי, אפילו שמדובר ברימייק, בבקשה תצאו מנקודת הנחה שהסיפור של Final Fantasy VII ימשיך כמו שהסיפור של Final Fantasy VII תמיד היה מעתה והלאה", כמעין התייחסות לשינוי הענק שהחלק הראשון מהווה.

כמובן שזה לא המידע היחיד שהספר הנ"ל סיפק עבורנו, למורת רוחם של לא מעט מהמעריצים שהתרעמו על החלוקה של המשחק לחלקים, טטסויה נומורה הוסיף גם הוא בספר כי קיימות תוכניות לחלק את המשחק בעתיד לחלקים קטנים ומפורטים יותר, כל זאת על מנת לזרז את תהליך הפיתוח ואמר "אם נפריד את המשחק לחלקים קטנים יותר ומפורטים יותר, אז תהליך הפיתוח יהיה מהיר יותר, אני מקווה שנוכל לשחרר כבר את החלק הבא בהקדם האפשרי".

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י