הרשמה

תוכן חדש עבור Final Fantasy VII Remake יחשף בהמשך השבוע

הרימייק השאפתני צפוי לקבל תוכן חדש בקרוב

ב-13 בפברואר נדע בדיוק מה צופה העתיד של FF7R

מוטומו טוריאמה (Motomo Toriyama), אחד מהבמאים של Final Fantasy VII Remake, אישר כי אנחנו צפויים לקבל הכרזה על תוכן חדש עבורו בזמן הופעה של תזמורת שתנגן מוזיקה מקורית מהמשחק.

בעמוד הטוויטר של Square Enix Music צוייץ סרטון בו טוריאמה מספר כי הוא צפוי להיות נוכח בקטע מסוים בהופעה, שתתקיים ב-13 בפברואר, יום שבת, בשעה 10 שעון ישראל, בו יעלה לבמה ויחלוק עם המעריצים מידע חדש לגבי הרימייק המוצלח שהושק בשנה שעברה, בלעדית ל-Playstation 4. "יהיה חלק מיוחד במהלך הקונצרט שם אופיע ואדבר על תוכן חדש שיחשף ל-FF7R ויוצג אך ורק במהלך האירוע הזה, אז בבקשה תצטרפו!".

אבל מה בעצם צפוי להיות מוכרז במהלך המופע? Square Enix הגישה בקשה לזכויות יוצרים על מונחים כמו Ever Crisis ו-The First Soldier, שכנראה יהיו שמות של DLC עתידיים שיגיעו למשחק. לצד זה, האם סוף סוף נקבל הכרזה על גרסאת Playstation 5 או פורט למחשב האישי? בדומה לבלעדיים קודמים של סוני, תקופת זמן מסוימת צריכה לעבור עד שנראה את הכותר על גרסאת המחשב האישי, כמו Death Stranding שלקח מספר חודשים או Horizon: Zero Dawn שלקח מספר שנים, אז לדעתנו מדובר בדבר שסביר שיקרה. ומה בונגע לפלטפורמות ה-Xbox? המפיצה מעולם לא דיברה על כך ולא סיפקה שום רמיזה על פיתוח עבור הקונסולה של Microsoft מאז הכרזת המשחק, אבל האם זה משהו שאפשר לצפות לו, או שמדובר בחלום רחוק?

למי שעדיין לא שיחק ב-Final Fatnasy VII Remake, אנחנו בטוחים שהביקורת של שמואל תעזור לכם להגיע להחלטה לגביו. הוא סיפר עליו כי "הגרפיקה של המשחק מהממת, עם הפרזנטציה הכי טובה של העיר מידגאר עד היום ושל הדמויות השונות והאהובות עלינו; הסיפור איכשהו הצליח לקבל בוסט נוסף בדמות כל הסצנות שמסבירות טוב יותר את עלילת המשחק והמוטיבציה של הדמויות השונות; השינויים הקטנים שנעשו לסיפור רק מוסיפים לחוויה הכללית וגורמים לעולם של המשחק להרגיש חי; מערכת הקרב כיפית ומאתגרת עם קרבות בוסים שיגרמו לכם לחשוב ולא רק ללחוץ על התקפה כדי לנצח ועל כולם מנצח פסקול פשוט מטורף של נובו אואמטסו שפשוט לא היה לי נמאס ממנו."

מה אתם חושבים על ההכרזה? איזה תוכן נוסף תרצו לראות עבור Final Fantasy VII Remake? ספרו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י