הרשמה

מוד חדש עבור Final Fantasy VII Remake מאפשר לשחקנים להשתמש ב-Red XIII

כוחם של המודים לא מפסיקים להפתיע

הזאב האדום שכולנו אוהבים, בכפות ידינו

מעריצים רבים של Final Fantasy 7 כנראה התאכזבו מאוד לגלות שהם לא יכולים לשלוט ב-Red XIII, דמות מפתח בגרסה המקורית של המשחק, בגרסת הרימייק שהושקה בחודש שעבר. 

למרות עצם היותו אחד הכוכבים של FF7, גרסאת הרימייק של המשחק אמנם מציגה את הדמות במלוא תפארתה במהלך הפרקים המאוחרים של המשחק, אך Red XIII נשלט דרך AI ולא על ידי השחקן עצמו. השבוע, המודר Xeeynamo, אשר ידוע בגלל ה-Save Editor שיצר ל-Kingdom Hearts 3, עשה מספר שינויים לתוכנה כדי לאפשר לה לעבוד גם עבור Final Fantasy 7 Remake. אמנם לתוכנה יש פונקציונליות מוגבלת, אך אחד הפיצ'רים היותר פופולריים שלה הוא האופציה להפוך את Red XIII לדמות ששחקנים יכולים לשלוט בה, אך רק לקטע המסויים במשחק בו הוא מופיע.

בסרטון בתחתית הכתבה תוכלו לראות איך הוא מתנהל במהלך קרב. אתם יכולים לשלוט בתנועות שלו, לתקוף, להתחמק ולחסום, ויש מספר רב של משפטים אותם הוא אומר בזמן קרבות. מה שאתם לא יכולים לעשות זה לשנות את הציוד שלו או להשתמש במתקפות מיוחדות שלו. לצערנו, זה לא אפשרי להשאיר את הזאב/אריה האדמדם הזה בסביבה ליותר מדי זמן, מכיוון שחברי הקבוצה שלכם מתאפסים לאחר סרטון מעבר. כנראה נצטרך לחכות לגרסת המחשב של המשחק בשביל מוד שיאפשר לנו להחזיק אותו ליותר זמן, או לחילופין, לפרק השני של הרימייק שיצא...מתישהו.

את הביקורת שלנו למשחק תוכלו למצוא כאן.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:48 28.04.2020 | siegfried siegfried

    לעולם לא אבין איך עושים מודים לקונסולות.

  2. 2

       | פורסם ע"י