הרשמה

פרטים חדשים נחשפו אודות Ghost of Tsushima

אזהרה: חלק מהפרטים הבאים עלולים להיות ספוילר למשחק.

בני ברית יגיבו לבחירות השחקן - חברים יוכלו להפוך לאויבים.

חברת Sucker Punch ידועה בעיקר בזכות משחקיה הפופולרים בסדרות Sly ו-Infamous, ועכשיו גם בזכות המשחק החדש והמצופה שלה, Ghost Of Tsushima. להבדיל מסדרת Infamous המוכרת ובשונה ממערכת בה השחקן בוחר את נטייתו המוסרית (טובה או רעה לרוב), במשחק הזה השחקן יצטרך להתמודד עם בחירות אחרות במהלך המשחק שישפיעו על המשך העלילה וגם על מערכת היחסים של השחקן עם הדמויות השונות במשחק.

בגיליון מאי של מגזין פלייסטיישן, שאודותיו פורסמו על ידי היוזר Hunbbel ברדיט, נחשף כי אנחנו נשחק דמות בשם ג'ין, אשר יוצא למלחמת יחיד במונגולים. לאורך הדרך השחקן יצטרך ליצור קשרים עם דמויות נוספות, כשההחלטות של השחקן ישפיעו על יחסיו עם אותם דמויות לאורך הדרך. בנוסף, הציג הגיליון מספר דמויות אשר יקחו חלק בהרפתקה, כמו שימורה, שלא מאוד מתרשם מהגישה של השחקן, או מקוטו, קשתית שהיא לא רעה גם בשימוש בחרב ויכולה להוות אחת מבני הברית הטובים שלך. אך כאמור, אם היא לא תסכים עם ההחלטות של השחקן, היא עלולה בסופו של דבר להפוך לאויבת של ג'ין בדיוק כמו שאר בעלי הברית שלכם.

בנוסף, נחשפו מספר פרטים בנוגע למכניקת המשחק של Ghost of Tsushima, בדגש על איך הזמן עובר בתוך המשחק, השחקן יחקור את הארץ בלי נקודות ציון למסע, בנוסף תוכלו גם לבחור באיזה דרך ג'ין ילך על מנת להמשיך במסע שלו, כל זאת בהסתמך על ההיכרות של השחקן עם המפה. הזמן במשחק יחלוף ככל שהשחקן ימשיך במסע שלו, כשמשחק גם ידאג להודיע לשחקן כמה זמן עבר מאז שהמלחמה במונגולים החלה.

לבסוף, הגיליון נתן לנו גם מספר פרטים בנוגע למכניקת הקרב וההתגנבות של המשחק. השחקן אומנם יוכל להשתמש במספר טכניקות קרב, כמו אייאיג'וטסו (טכניקת שליפת חרב קטאנה מהירה), שאיתה אפשר לעשות לא מעט נזק לאויב. באותה מידה גם יוכל השחקן להשתמש בוו אחיזה על מנת להתגנב למחנאות האויב, לתקוף ממקום גבוה יותר או אפילו להתגנב מאחורי אויבים. ג'ין גם מחזיק מספר גאדג'טים נוספים כמו פצצות דביקות, חצי אש ועוד.

Ghost of Tsushima צפוי לצאת לקונסולת ה-PS4 ב-26 ביוני (כל עוד לא ידחה).

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י