הרשמה

נייר טואלט, זוז הצידה: חוסרים עולמיים בקונסולות Nintendo Switch

הופסק היבוא של הקונסולה ליפן למעט הזמנות מוקדמות

"יש בהחלט ביקוש אדיר שעד כה אנחנו מתמודדים איתו, בעיקר לקונסולות", מוסרים מנינטנדו ישראל

לפני שלוש שנים אנשים תהו אם הקונסולה הקטנה של נינטנדו תוכל למכור את אותן הכמויות כמו המתחרות שלה בשוק, ועכשיו היא נחטפת מהמדפים: דיווחים ברחבי העולם מדברים על חוסר עולמי בקונסולות Nintendo Switch, כשארה"ב ויפן נמצאות במוקד. ככל הנראה, השילוב בין מגפת הנגיף קורונה, לשהייה הממושכת בבית גרם לאנשים לצאת ולקנות את הקונסולה ובפרט את המשחק החדש שיצא בחודש שעבר, Animal Crossing: New Horizons.

בתקופה האחרונה שמלווה את המחסור, מחירי הקונסולה זינקו כשבאמזון המחירים מתחילים מ-500 דולר לקונסולה במקום 299 דולר, כשהמכירות של הקונסולה זינקו במאות אחוזים (כמעט 300 אחוזים ביפן לבדה). מסוף מרץ ראינו גם מחסור במשחק Ring Fit Adventure, משחק הכושר של נינטנדו שצבר תאוצה וביקוש אדירים בגלל הסגר וההישארות הביתית שרבים חווים. בתגובה לנושא, נציג של החברה בארה"ב דיבר עם אתר האינטרנט gamesindustry.biz, וציין כי "אנחנו מודעים לכך שיש מחסור בקונסולות ברחבי המדינה (ארה"ב), אבל עוד מהן תגענה בקרוב. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה בנושא הזה".

כדי להילחם בנושא הזה, נינטנדו יפן עצרה את היבוא של הקונסולה לארצה כדי לנסות ולהילחם במחסור העולמי בקונסולות הפופולריות הללו. הזמנות מוקדמות עדיין יכובדו, אבל מעריצי נינטנדו ביפן יצטרכו לחכות עוד קצת כדי לקבל את הקונסולות שלהם. בזמן ששאר העולם ינסה להחזיר לעצמו את המלאי.

גם פה בארץ הורגשה העלייה בביקוש בעקבות המצב: "יש בהחלט ביקוש אדיר שעד כה אנחנו מתמודדים איתו, בעיקר לקונסולות. גם לאנימל קרוסינג אנחנו רואים ביקוש גדול מאוד בשוק", אומר לנו אור מנטש מנהל היח"צ של נינטנדו ישראל. "כרגע יש מלאי ואין חוסרים צפויים בקרוב, אבל הכל נתון לשינויים כמו הכל בתקופה הזאת. מוצר אחד שאזל במלאי בישראל היה Ring Fit Adventure, שסובל היום ממחסור עולמי. לאחרונה פתחנו באתר (Nintendo.co.il) הזמנה מוקדמת לרינג פיט לקראת חידוש מלאי שצפוי להגיע עד סוף החודש, אז זאת בשורה נהדרת למי שמחכה להשיג את הערכה שלו ולהתחיל להתאמן בבית".

נשמח לשמוע אם גם אתם מחפשים ולא מצליחים למצוא את הקונסולה של נינטנדו ואם כן מצאתם ואתם רוצים לדעת מה חשבנו על Animal Crossing החדש, תוכלו לקרוא את הביקורת שלנו למשחק כאן.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:15 13.04.2020 | Epidex Epidex

    בדיקה.

  2. 2

    21:17 13.04.2020 | Jango Jango

    לא זו בכלל לא כתבה ממומנת על ידי נינטנדו בישראל ( תור גיימינג ) שמנצלת כל במה אפשרית כדי לפרסם את עצמה ולמשוך לקוחות ישירות לרכישה אצלם על חשבון כל שאר החנויות גיימינג בארץ שרוכשות ממנה משחקים וקונסולות . התנהגות מבישה של יבואן שזכה במכרז ליבוא רשמי של מותג נהדר בקנה מידה עולמי

  3. 3

    23:20 13.04.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    אתה צודק בהחלט ג׳אנגו: זו לא כתבה שמומנה על ידי תור גיימינג, אלא ידיעה שרצה בכל העולם (כולל אתרים כמו CNN באופן דיי משעשע), על הבהלה הבלתי מוסברת ספציפית אחרי הקונסולה של נינטנדו (קמעונים בארה"ב אפילו טענו שאנשים "התפשרו" על סוני או אקס בוקס).

    אנחנו אתר חדשות גיימינג ישראלי, אז כמובן היה חשוב לי להביא את התגובה של נינטנדו ישראל למשבר העולמי הזה והאם הוא ישפיע על צרכנים בארץ. אור יכול להעיד שאפילו תפסתי אותו לא מוכן עם השאלה :)

    אבל אני שמח לראות שהקוראים שלנו לפחות מתעניינים במניעים של הכתבות שלנו - תהיו בטוחים שכשאנחנו מקבלים עותקי סיקור לביקורות אנחנו או ידיעות מהחברות אנחנו דואגים לציין את זה בפתיחת הכתבה או לפחות באופן ברור בתוכה.

  4. 4

    08:29 14.04.2020 | siegfried siegfried

    איזו אירוניה. ביפן, ארץ הייצור של הסוויץ', יש מחסור בייבוא הקונסולה?
    מאיפה הם מייבאים?

  5. 5

    08:48 14.04.2020 | nakiii nakiii

    אור עבד פעם באתר. לא מעניין המניע, האתר עובד מעולה בזמן האחרון.. תמשיכו כך! כמות הכתבות והאיכות.. לפחות משהו טוב אחד במגיפה הזאת.. שמואל איך אפשר להתייעץ איתך על שדרוג pc?

  6. 6

    14:09 14.04.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    זיגפריד, חלק לא מבוטל מהמלאי ביפן מגיע (כמו הרבה ארצות אחרות) מסין, שם לנינטנדו יש מפעלי ייצור לקונסולה. היבוא ליפן הושהה משתי סיבות, הראשונה נמצאת בכתבה והשנייה היא כי יפן יכולה לספוג את זה: יש עוד מפעלי ייצור במדינה וגם אם זה אומר שחלק מסוים בקהילה לא יקבל את הקונסולה שלו, זה שווה את זה אם המחסור בארה"ב ובמקומות באירופה ייפתר.

    לא רשמתי כאן את המספר המדויק, אבל במרץ, המכירות של הקונסולה ביפן עלו בכ-260 אחוזים (או פי 2.6), וזה גידול שהם לא ציפו לו (גם עם היציאה של אנימל קרוסינג שמאוד פופולרים ביפן).

  7. 7

       | פורסם ע"י