הרשמה

שמועה: Capcom עובדת כבר על הרימייק ל-Resident Evil 4

ניחשתם נכון, משחק נוסף בסדרת Resident Evil

בנוסף, Resident Evil 3 Remake כנראה לא יקבל dlc

עושה רושם שהמפתחת M-Two לא נחה לרגע, רק לפני פחות משבועיים יצא החידוש המצופה ל-Resident Evil 3: Nemesis וכבר (ככל הנראה) המפתחת עובדת על הרימייק הבא עבור Capcom, יחד עם זאת Resident Evil 3 Remake לא יקבל חבילות DLC, אבל מצב המולטיפלייר שהגיע עמו, Resistance, ככל הנראה יקבל מספר עדכונים בתקופה הקרובה.

המדליף Dusk Golem פרסם השבוע בטוויטר כי "אנשים ממשיכים לשאול אותו בנוגע להרחבה לResident Evil 3 Remake, התשובה היא שאני לא יודע, אבל מצב זה ככל הנראה לא ריאלי היות ו-M-Two הפסיקו לעבוד עליו כבר לפני זמן מה. המפתחים כבר עובדים על משחק אחר", כאשר נשאל בנוגע לזהות המשחק, השיב שאנחנו נגלה זאת מאוד בקרוב והוסיף גם שלדעתו, זהו תזמון רע לחשוף את החדשות היות ויש עוד שנתיים לפחות עד שישוחרר. השמועה הזו מצטרפת לדיווחים נוספים של VGC שדיווח כי לפי המקורות שלו המשחק הוא לא אחר מאשר Resident Evil 4 (שכבר קיבל פורט פחות או יותר לכל קונסולה), ושצוות הפיתוח של המשחק גדול בהרבה מאלו של שני הרימייקים הקודמים.

מוקדם יותר השבוע, Capcom פרסמה סקר שבו שאלה אם ציבור השחקנים שלה מעוניין ברימייקים נוספים, דבר שיכול לרמוז כי המפיצה מעוניינת לעבוד על רימייקים נוספים בסדרת המשחקים, או לחילופין על רימייקים לסדרות משחק נוספות חוץ מ-Resident Evil.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י