הרשמה

עדכון 10.0 לקונסולת ה-Switch שוחרר, מאפשר מיפוי מחדש של כפתורי השלט

הסוף לבלבול בין השלטים השונים בבית!

העדכון מכיל עוד פיצ'רים ותמונות חדשות ליוזרים על בסיס Animal Crossing

עדכון 10.0 שוחרר היום בלילה לקונסולת ה-Nintendo Switch, ואם הקודמים לא היו מרגשים במיוחד, העדכון הזה דווקא מכיל המון פיצ'רים נחמדים ששחקני הקונסולה ישמחו לקבל. נתחיל עם השניים המרכזיים: עדכון 10.0 יאפשר לבעלי Switch לשנות את מיפוי הכפתורים בשלטי הקונסולה כראות עיניהם. זה אומר שבעלי שתי קונסולות שונות (Switch ו-Xbox למשל) יוכלו למפות את כפתורי ה-Switch להתנהג כמו בקונסולה השנייה (להפוך את כפתור ה-B בשלטי ה-Switch להיות האישור במקום הביטול לדוגמא).

השינוי יכול להתבצע על כל שלט בנפרד, כך שתוכלו לשנות את שלט ה-Pro שלכם להתנהג כמו שלט Xbox בשביל משחקים כמו Rocket League. המשתמשים יוכלו לשמור קונפיגורציות אהובות (עד חמש כאלו) לשימוש חוזר. פיצ'ר נוסף שמגיע בעדכון הנוכחי הוא היכולת להעביר מידע מהאחסון הפנימי של הקונסולה לכרטיס ה-MicroSD. חשוב לציין כי חלק מהמידע כמו שמירות ועדכונים מסוימים לא יוכלו לעבור ויהיו מקובעים לאחסון הפנימי של הקונסולה.

העדכון גם מאפשר לכם לשמור חדשות שתרצו לראות שוב בעזרת מנגנון Bookmarking או מועדפים. תוכלו לשמור עד 300 פריטי חדשות מועדפים כמו מבצעים וטריילרים אהובים, למרות שתצטרכו חיבור לרשת האינטרנט כדי לקרוא אותם ולא תוכלו לקרוא פריטי חדשות שאינם קיימים יותר. העדכון גם מוסיף אייקונים חדשים לשימוש ביוזרים האישיים שלכם היישר מהמשחק החדש של נינטנדו, Animal Crossing: New Horizons.

אלו הם עיקרי הדברים, רוצו לעדכן!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י