הרשמה

נחשפו המשחקים החינמיים לחודש מרץ למנויי ה-Playstation Plus

מה צפוי לנו בחודש מרץ?

ענקים להרוג ומטבעות להשיג

חודש מרץ נמצא ממש מעבר לפינה ואתם יודעים מה זה אומר? משחקים בחינם! Sony חשפה אתמול את 2 המשחקים החינמיים שמנויי ה-Playstation Plus יזכו לקבל בחודש מרץ, והם פשוט מצויינים!

Shadow Of The Colossus

הרימייק הזה מביא את המשחק הקלאסי מה-Playstation 2 לרמה חדשה של גרפיקה, לצד שינויים מבורכים למערכת השליטה שהופך אותה לקצת יותר מודרנית והרבה יותר נוחה. חוץ מזה, הוא לא משנה שום דבר אחר. אתם תמצאו את עצמכם מסתובבים בסביבות עצומות ומגוונות במטרה לצוד 16 חיות עצומות, כל אחת שונה מהקודמת שמצריכה מכם חשיבה מחוץ לקופסה על מנת להבין את הדרך האפקטיבית ביותר לחסל אותה. זה דוד נגד גוליית כפול 16, ואתם לא תרצו לפספס את ההזדמנות לחוות את זה.

Sonic Forces

גיבורים, התאחדו! Sonic Forces הוא המשחק הבא בשורת משחקי הסוניק התלת-מימדיים, אשר שם אתכם בשלבים תלת-מימדיים עם סוניק המודרני, בהם אתם רצים במהירות שיא תוך כדי איסוף מטבעות וחיסול אויבים לצד שלבים דו-מימדיים עם סוניק הקלאסי. כמו כן, המשחק מאפשר לכם ליצור דמות משלכם עם גאדג'טים ויכולות שונות שיעזרו לה לנוע בשלבים בדרכים ייחודיות ומגוונות בהתאם לבחירת הציוד שלכם. שמואל סיקר את המשחק אצלנו ובעוד שהמשחק עצמו סובל מבינוניות מסוימת, הוא יכול להיות מאוד מהנה - בייחוד למעריצי הקיפוד הכחול.

שני המשחקים יהיו זמינים להורדה החל מה-3 במרץ. אם עדיין לא הספקתם להוריד את המשחקים של חודש פברואר (שגם הם מצויינים), יש לכם עד ה-2 במרץ לעשות זאת לפני שהם יחזרו למחיר המקורי שלהם.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י