הרשמה

"תקופת בחירות #3" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש מרץ

לקח לה זמן להתניע, אבל הנה מגיעים אלינו חלק המשחקים הגדולים של שנת 2020. מה מחכה לנו? הכל בכתבה!

העולמות של Animal Crossing ו-Doom נפגשים בחודש המשוגע הזה.

פעם שלישית גלידה:

"תקופת בחירות" - מבט אל המשחקים החמים של חודש אפריל

"תקופת בחירות #2" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש ספטמבר

הנה זה בא. אחרי חודשיים יחסית יבשים מבחינת משחקים גדולים, מרץ הגיע ומטלטל לנו את השנה עם כמה משחקים אדירים שיוצאים החודש. אני בטוח שכולכם מצפים לשני משחקים ספציפים ובעוד שכבודם במקומם מונח, אני מרגיש שהם עושים צל גדול מאוד על עוד משחקים מדהימים שעומדים לצאת החודש. אז בלי הרבה עיכובים: הנה רשימת המשחקים שהולכים לעשות לכם את החודש!

Pokemon Mystery Dungeon: Rescue Team DX -  Nintendo Switch

פוקימון להצלה! קשה למצוא משחקים עם כל-כך הרבה צ'ארם כמו סדרת משחקי Pokemon Mystery Dungeon, ועכשיו אנחנו מקבלים רימייק של צמד המשחקים מ-2006 שהתחיל את הכל: Pokemon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team ו-Red Rescue Team. המשחק החדש שם אתכם בנעליים של בן-אנוש שהפך לפוקימון, כשהוא מטייל בעולם, פוגש חברים חדשים ועובר בין מבוכים כאלה ואחרים במטרה להציל פוקימונים. זה אולי נשמע פשוט מידי (מה שבהחלט תרם לסטטוס האנדרייטד שלו), אבל המשחק כולל דיאלוגים משעשעים ומצחיקים שבהחלט מרימים את כל החוויה של להיות פוקימון.
המשחק צפוי לצאת ב-6 במרץ.

Ori and the Will of the Wisps - Xbox One, PC

אני עוד זוכר את הרגע בו סיימתי את שלב העץ ב-Ori and the Blind Forest ואמרתי לעצמי: "וואו, איזה משחק נהדר". אני שמח לבשר שהחודש נוכל להמשיך את הסיפור של Ori במשחק החדש, Ori and the Will of the Wisps. זה נראה שהמשחק החדש הולך בשיטת "אם זה לא שבור, אין צורך לתקן את זה", שאני מאוד אוהב, ורק מהטריילרים אני מבין שהמשחקיות המהירה והעצבנית נשמרת, יחד עם הגרפיקה המהממת והיפיפיה שכל-כך אפיינה את המשחק הקודם.
המשחק צפוי לצאת ב-11 במרץ. 

Nioh 2 - PS4

משחק ההמשך שמתפקד כ-Prequel למשחק הקודם מגיע אלינו החודש, וזה נראה שכל הטוב (או הרוע, תלוי את מי שואלים) של Nioh רק הולך להתעצם עם המשחק הזה. המשחק השני יכיל עוד נשקים חדשים, יכולות חדשות לדמות החדשה שתיצרו, וכשהיוצרים של המשחק מכנים אותו, "ההתפתחות של המשחק הקודם", אתם יכולים להסיק שרמת המשחקיות, הגרפיקה והסיפור עומדים לעלות שלב. לצערו של משחק ההמשך ל-Nioh מ-2017, שני המשחקים הבאים ברשימה פשוט מאפילים עליו.
המשחק צפוי לצאת ב-13 במרץ.

Doom Eternal - PS4, Xbox One, PC, Stadia

האלבום החדש של מיק גורדון סוף סוף יוצא וממה שזכינו לשמוע עד כה, אין ספק בכלל שהאלבום הבא של היוצר האוסטרלי הולך להיות ברוטלי ומלא בטראקים נהדרים ומפוצצים שיגרמו לכם לרצות לצאת ולירות בשדים עד צאת הנשמה. למזלכם, האלבום הזה מגיע גם עם משחק שלם בדמות Doom Eternal, משחק ההמשך למשחק היריות המצוין מ-2016. Doom Eternal הוא המשך ישיר למשחק הקודם מבחינת הסיפור, כשאנחנו נחזור לדמות ה-Doom Slayer כשהוא מנסה להציל את האנושות מפלישת הכוחות השטניים מהגיהנום. המשחק יכיל נשקים חדשים כמו הלהביור שעל החליפה של הדמות שלנו ובנוסף, התווספו גם אלמנטי תזוזה חדשים כמו האופציה לקפוץ מקירות, לעשות Dash קצר וזריז כדי להתחמק ממתקפות (גם באוויר!) ולהשתמש בקרס כדי להגיע למקומות שקשה להגיע אליהם. תוסיפו לכך שלבים מרתקים ויצירתיים, בנוסף לפיצ'ר כמו שלבי המאסטר, ומצפה לנו חתיכת חוויה (או שמא עליי לומר, One Hell of a ride...?). אגב, כל מי שהזמין מראש את Doom Eternal יקבל גם את Doom 64 שיוצא באותו היום, שזה אחלה של בונוס.
המשחק צפוי לצאת ב-20 במרץ.

Animal Crossing: New Horizons - Nintendo Switch

אם אתם לא בעד יריות ואלימות, ובאופן כללי קצת נמאס לכם מכל הרוע, התככים, השקרים, האסונות והזבל שיש בעולם, אני חושב שמצאתי לכם את אחת מפיסות האסקפיזם היותר טובות שעולם הגיימינג יכול להציע. New Horizons הוא המשחק האחרון בסדרת משחקי Animal Crossing המקסימה, ואם משחקים קודמים שמו אתכם בעיירה, כאן אתם הולכים לנחות על אי בודד ולפתח את הקהילה שלכם על אותו האי. תוכלו לבנות מבנים חדשים, לעזור לדיירים חדשים להתמקם באי שלכם, לבנות ולעצב את האי כראות עיניכם ועוד. המשחק יכיל גם כמה וכמה אופציות למשחק עם חברים: תוכלו לשחק עם חברים ברשת, כשהם יוכלו לבוא לבקר באי שלכם או במצב מקומי עם עוד כמה חברים. בדומה ל-Stardew Valley, גם כאן המשחק שם דגש עצום על שיתופיות, הנאה, בניית קהילה וסיפוק של הרבה רגעי "Feel good". בתקופה של היום, זה אולי כל מה שאני יכול לבקש ממשחק כלשהו.
המשחק צפוי לצאת ב-20 במרץ.

Half-Life: Alyx - PC

אני יודע, אני יודע - זה לא Half-Life 3, אבל זה משחק חדש בעולם של Half-Life! זה נחשב למשהו, לא? המשחק Half-Life: Alyx יתרחש בתקופה שלפני המשחק השני וחזרתו הצפויה של דר. גורדון פרימן והלום המסורתי שלו. אנחנו נשחק את Alyx Vance כשהיא ואביה Eli, נלחמים בפלישה של חייזרי ה-Combine האכזריים. באופן מאוד מפתיע, Valve החליטה שהמשחק יהיה משחק VR, כך שבעוד שהחזרה של המותג לחיינו היא מבורכת, אני מקווה שהיא תהייה טובה.
המשחק צפוי לצאת ב-23 במרץ.

Persona 5 Royal - PS4

Persona 5 היה אחד ממשחקי השנה שלי לשנת 2017, הגיע למקום השלישי במצעד הפסקולים שלי באותה השנה ונכנס לרשימת 25 משחקי העשור שלנו. אז כשיוצאת גרסה משופרת עם כל התוכן שהיה קיים עד היום, פלוס תוכן חדש שכולל בתוכו גם דמות חדשה - נראה לכם שאני לא הולך לתת לו מקום של כבוד ברשימה?! ברצינות, היציאה של Persona 5 Royal תאפשר להמון אנשים שלא זכו לחוות את אחד ממשחקי ה-JRPG הכי טובים שיצאו אי פעם, לשחק בו בגרסה חדשה ומצוינת. ואני באמת לא אתחיל לשבח את המשחק כאן כי כבר עשיתי את זה בשלוש כתבות שונות לפחות וזה לא יגמר פשוט.
המשחק צפוי לצאת ב-31 במרץ.

אה, אתה רוצה עוד משהו?

  • משחק הלחימה בזירה, My Hero: One's Justice 2 יגיע לכל הקונסולות ב-13 במרץ.
  • Bleeding Edge המסקרן שהוכרז ב-E3 שעבר מגיע החודש, ב-24 במרץ.
  • גרסת ה-Switch הסופר מעניינת של Saints Row IV: Re-Elected מגיעה ב-27 במרץ - יהיה מעניין לראות איך המשחק ירוץ על הקונסולה של נינטנדו...

זהו, אלה משחקי החודש. קצת נמאס לי להגיד לאנשים לצאת להצביע כי זה נראה מיותר בשלב הזה, אבל כן - לכו להצביע. ואם כבר הלכתם להצביע, אתם יכולים על הדרך ללכת לעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלנו ולהשאיר לנו לייק/עוקב בשביל עוד עדכונים ושטויות שאנחנו עושים, ולהגיב לנו כאן או באחת הפלטפורמות השונות במקרה וזיהיתם את המימ שמסתתר בכתבה.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י