הרשמה

"מתנות קטנות" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש פברואר

פורטים, גיבור שאיש לא מכיר ואוספים. הרבה אוספים.

החודש שבו נולדתי לא מספק משחקים מפוצצים, אבל הוא כן מספק משחקים שיעבירו לנו את הזמן עד מרץ המשוגע.

חודש פברואר של שנת 2019 היה מפוצץ בשמות גדולים: קיבלנו את Wargroove ו-Apex Legends בתחילת החודש, בסוף החודש קיבלנו את Anthem (לא ידענו כמה הוא יאכזב אז...) וארבעה משחקים שונים יצאו ביום ההולדת שלי (ה-15.2), כשאחד מהם היה ללא ספק אחד ממשחקי השנה שלנו פה באתר (Metro Exodus). לעומתו, חודש פברואר של שנת 2020 נראה... פחות מרשים. אני מניח שניתן להאשים בכך את חודש מרץ שיגיע אלינו בחודש הבא עם ארסנל המשחקים הלא נורמלי שלו, אבל עדיין - זה לא אומר שאין משחקים מעניינים שמגיעים אלינו החודש!

הנה רשימת המשחקים הגדולים של חודש פברואר!

Street Fighter V: Champion Edition - PS4, PC

משחק הלחימה Street Fighter V מקבל גרסה חדשה בדמות ה-Champion Edition והיא פשוט מלאה עד אפס מקום בתוכן: הגרסה החדשה תכיל את כל הדמויות והתלבושות משתי הגרסאות הקודמות של המשחק, Street Fighter V ו-Street Fighter V: Arcade Edition בשביל מספר סופי של 40 דמויות, 34 זירות שונות ויותר מ-200 תלבושות לכל הדמויות במשחק! המשחק גם יחזיר לנו את אחד מהבוסים הכי שנואים עליי בגיימינג, Gill מ-Street Fighter 3rd Strike כדמות שיהיה ניתן לשחק איתה, כך שאני מקווה שהיא לפחות תהייה פחות מעצבנת. אגב, לאלו מכם עם המשחק המקורי - תוכלו לקנות "חבילת השדרוג" לגרסת ה-Champion במחיר מוזל יותר.
המשחק צפוי לצאת ב-14 בפברואר.

Devil May Cry 3: Special Edition - Nintendo Switch

אני יודע למה המשחק פה, גיא יודע למה המשחק פה, כולכם יודעים למה המשחק פה. ל-Devil May Cry 3 יש מקום רותח אצלי בלב וכל מי ששיחק במשחק הזה יודע בדיוק למה: אקשן בלתי פוסק, דמויות מגניבות (לעיתים בצורה מוגזמת) ועיצוב משחק שרק גורם לי לרצות ולשחק בו שוב ושוב גם עכשיו, 15 שנה לאחר תאריך היציאה המקורי שלו. הגרסה החדשה ל-Switch לא רק נותנת את האופציה לשחק את אחד ממשחקי האקשן הטובים ביותר בכל הזמנים בכל זמן ובכל מקום, אלא גם מוסיפה מנגנון חדש לניהול סגנונות הקרב של דאנטה (Styles) בלחיצת כפתור (בדומה למשחקים החדשים יותר). יפן גם מקבלת אוסף של שלושת המשחקים הראשונים בסדרה ל-Switch באותו היום.
המשחק צפוי לצאת ב-20 בפברואר.

Mega Man Zero/ZX Legacy Collection - PS4, Xbox One, Nintendo Switch, PC

אני יודע למה המשחק פה... וזהו פחות או יותר. כמו המשחק הקודם ברשימה, גם לסדרת משחקי Mega Man Zero יש מקום חם אצלי בלב. סדרת משחקי הפלטפורמה/אקשן שיצאו במקור ל-GBA ואח"כ לקונסולת ה-DS התאפיינו בסטייל מרשים, משחקיות כיפית והמון דגש על חיזוק הדמות הראשית של המשחק, Zero, בצורה שגרמה לי לחזור ולשחק במשחקים הללו שוב ושוב. האוסף שמגיע אלינו החודש יכלול את כל המשחקים שיצאו אי פעם בשתי סדרות המשחקים.
האוסף צפוי לצאת ב-25 בפברואר.

Metro Redux - Nintendo Switch

אם לא שיחקתם Metro Redux, רוצים לשחק במשחקי היריות הנהדרים של 4A Games אבל אין לכם זמן לעשות זאת, אני חושב שזאת הגרסה שלכם. האוסף שכולל את Metro 2033 ואת Metro Last Light כולל את כל חבילות ה-DLC שיצאו אי פעם למשחקים הללו ושיפורים גרפיים כאלה ואחרים. חשוב לזכור שעוד לא ראינו סרטוני ביצועים של המשחק, ויהיה מעניין לראות איך הקונסולה הקטנה של נינטנדו תצליח לשמור על 30 פריימים לשנייה לפחות עם הגרסאות החדשות הללו.
האוסף צפוי לצאת ב-28 בפברואר.

One-Punch Man: A Hero Nobody Knows - PS4, Xbox One, PC

אני פשוט אוהב את One Punch Man. 
אנימה שכולה פארודיה על גיבורי על שנראים מגניב ומתנהגים מגניב, עם גיבור על שנמצא כמה מאות ליגות מעל כולם ומסוגל לנצח כל דמות בסדרה באגרוף בודד, אבל אף אחד לא מכיר או יודע מי הוא. משחק הלחימה בקבוצות החדש המבוסס על הסדרה מציג לנו בדיוק את הדילמה הזו, והוא פותר אותה בצורה מאוד משעשעת: אם תבחרו לשחק כש-Saitama (הגיבור המדובר) נמצא בקבוצה שלכם, הוא יגיע באיחור ותיאלצו לשחק במוד של 3 מול 2 נגד הקבוצה השנייה. שרדתם מספיק זמן עד שהגיבור הגיע? ניצחתם. הקונספט המעניין הזה גם תורם למפתחים שלא באמת צריכים לאזן כלום במשחק. זה Win-Win... אני מניח?
המשחק צפוי לצאת ב-28 בפברואר.

עוד היילייטים של החודש הקרוב:

  • משחק הטקטיקה The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics המבוסס על סדרת הפנטזיה מגיע אלינו ב-4 בפברואר.
  • משחק היצירה המסקרן, Dreams, מגיע לקונסולת ה-PS4 ב-14 בפברואר.
  • Yakuza 5 המצוין סוף-סוף מגיע לקונסולות ה-PS4 במערב ותוכלו לשחק בו ב-11 בפברואר.
  • Darksiders Genesis שקיבל ביקורות לא רעות בכלל מגיע לקונסולות ה-PS4, Xbox One וה-Nintendo Switch ב-14 בפברואר.

זהו, אלו הם המשחקים הגדולים לחודש פברואר. נכון, אין פה שום שם גדול ומפוצץ ונכון, שום משחק לא באמת יוצא ביום ההולדת שלי (אבל זה כי הוא יוצא על יום שבת!), אבל יש כאן מספיק משחקים שיעסיקו אתכם עד החודש הבא, שיחד איתו מגיע אחד המשחקים הכי ברוטאלים, מלאי אקשן ואנרגיה, אלימים ומטורפים שראינו בשנים האחרונות.

...אבל מספיק לדבר על Animal Crossing, בשביל זה יש לנו את כתבת משחקי חודש מרץ.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:16 02.02.2020 | ohadcal ohadcal

    מזל טוב שמואללללל!
    אין ספק שלדום יש כמה דברים ללמוד מהברוטאליות של AC

  2. 2

    22:47 02.02.2020 | elad9219 elad9219

    אחד החודשים החלשים שאני זוכר. אין פה אפילו משחק אחד ''רציני'' ל-PC ולקונסולות. הכל זה רק כל מיני רימייקים למיניהם ומשחקים לסוויטץ'.
    מחכה כבר להכרזה על GTA חדש, ספלינטר סל, ביושוק, באטמן, מקס פיין ועד הרבה...

  3. 3

    07:36 04.02.2020 | krupchik krupchik

    יוצא גם המשחק Wolcen: Lords of Mayhem.
    עד עכשיו היה במצב של Early Access והיה אפשר לשחק רק עד שלב מסויים, עכשיו הוא יוצא סופית וניראה שבהחלט יש למה לצפות, מי שלא מכיר שווה בדיקה משחק בסיגנון של דיאבלו. תהנו ומזל טוב שמואל!

  4. 4

    18:45 06.02.2020 | WarFox89 WarFox89

    יבש כמו במדבר אטקמה. מעניין אותי איך מטרו הולך לרצוח בדם קר את החומרה היחסית חלשה של הנינטנדו D:
    גרסת האיכרים XD

  5. 5

       | פורסם ע"י