הרשמה

האם The Last Of Us: Part 2 יגיע למחשב האישי?

נראה כי בלעדי נוסף של Sony יעשה את דרכו אל המחשב האישי

דברים נהיו הרבה יותר מעניינים עכשיו

מודעת דרושים חדשה שפרסמה חברת Naughty Dog מעידה כי הסטודיו מחפש אדם עם רקע בפיתוח משחקים ל-PC עבור תהליך הפיתוח של The Last Of Us: Part 2 שלדעתנו אנחנו לא צריכים להזכיר כי הוא בלעדי עבור ה-Playstation 4 (וכנראה ה-Playstation 5).

לפי המודעה, הסטודיו מחפש מפתח גרפי שיצטרף לצוות ה-Rendering שם יצטרכו "הבנה יסודית בארכיטקטורות של יחידות עיבוד גרפיות" כדוגמת Nvidia, AMD ו-DirectX12. שני המושגים האחרונים הם כמובן מושגים שלא קשורים לקונסולות ה-Playstaion, מה שגורם לנו לחשוב על האפשרות המוזרה (אך מאוד סבירה) כי הכותר הכל כך מצופה הזה יגיע בסופו של דבר גם לפלטפורמת המחשב האישי. 

לא מזמן עלו שמועות כי Horizon: Zero Dawn יעשה את דרכו אל ה-PC, כך שאם ההשערה שלנו נכונה, זה נראה ש-Sony מתחילה להיות הרבה יותר גמישה עם הבלעדיים שלה ורוצה לפתוח אותם לקהל רחב יותר. לדעתנו מדובר בשינוי מבורך, אבל בואו לא נפתח את השמפנייה לפחות עד שנקבל הכרזה רשמית.

The Last Of Us: Part 2 צפוי להגיע ל-Playstation 4 ב-29 במאי, כל עוד גם הוא לא יקבל דחייה.

 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:29 21.01.2020 | WarFox89 WarFox89

    אני בספק שהם ישחררו את אחד הקלפים הכי חזקים שלהם ל-PC.

  2. 2

    14:42 21.01.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    שועל, הגבת לפני שהספקתי לכתוב שאני מחכה לתגובה שלך :)

    בעיקרון לדעתי זה הגיוני - לקראת הדור הבא סוני מבינים שיש קהל יעד אחד שהם לא מפסיקים להפסיד אותו: שחקני ה-PC. לנינטנדו זה לא משנה כי לרוב המשחקים והקונסולות שלהם מגיעים עם גימיק כלשהו, אבל במקרה של סוני, הרבה מאוד שחקנים משחקים על PC ולא מכירים משחקים של סוני.
    אני חושב שבתור התחלה, לקחת אקסקלוסיבים שלה ולשים אותם על PC בשביל "למשוך" שחקני PC זה צעד חכם, כי אחר-כך כשסוני תשחרר את ה-Heavy Hitters שלה רק ל-PS5 יש סיכוי שחלק מהם (גם אם חלק קטן מהם), יקנו PS5.

  3. 3

    20:20 21.01.2020 | ohadcal ohadcal

    לא בטוח שאני מסכים עם זה שמואל, כי אם זה המצב, למה לשים את חלק 2 על המחשב ולא את אחד? עוד לא שיחקתי בשני כמובן אבל אני מניח שאין ממש טעם לשחק בו בלי הראשון, או לפחות אם אתה רוצה לקבל חוויה מקסימלית

  4. 4

    19:55 23.01.2020 | WarFox89 WarFox89

    אני לא ממש חושב שזה המקרה שמואל. גם לשחרר משחקים לדור הקודם בכדי למשוך שחקני PC לדור החדש יכל להישמע כרעיון לא רע אבל אם הם כבר יתחילו לשחרר אקסקלוסיביים מהדור הקודם ל-PC ואז בדור החדש PS5 פתאום יפסיקו לעשות את זה - זה יראה כצעד מאוד אנטי-צרכני ולא ממש הגיוני או הוגן אז אני לא ממש בטוח שזה הרושם שהם חותרים אליו.

    לדעתי כל העניין הרבה יותר פשוט - משחקים לקונסולות מפותחים על המחשב על כלים שעובדים במחשבים ועם התאמה לארכיטקטורות של קונסולות שיש להם הרבה במשותף לאיך שהמשחקים עובדים גם במחשב. זאת הסיבה שהם פרסמו את זה [לדעתי] לא כי הם רוצים פתאום להיכנס לשוק ה-PC.

    יכול להיות אבל שאני טועה.

  5. 5

    19:46 25.01.2020 | Segseg Segseg

    שועל אל תשכח lou2 יהיה משחק לדור הנוכחי ויצא הרבה לפני הפלייסטיישן החדש עם האקסולסיבים של קוואנטיק וזירו דאון נראה שסוני פותחת את בריכת השחקנים שלה למחשב האישי(שבו נודה זה כסף לא רע) אבל בנתיים רק לדור הנוכחי.
    אני לא מאמין שכותרי ההמשך או הנכסים החדשים שלהם יראו הוצאות בסטים ואפיק בקרוב.
    אחרי הכל אקסולוסביות היא מה שנתנה לסוני את היתרון במשך שנים והיא כנראה תהיה קריטית בהובלת הקונסולה החדשה.

    *אני בחדר כושר ברביעי.

  6. 6

       | פורסם ע"י