הרשמה

"שנה הלכה" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש דצמבר

אז איך אנחנו הולכים לסגור את השנה הזו?

משחק Darksiders חדש, סיומה של הרפתקאה ארוכה והמון פורטים

והנה הוא הגיע, החודש האחרון של שנת 2019, שהוא גם החודש האחרון של העשור הזה. 2019 הביאה לנו המון משחקים נהדרים ומדהימים, אז יהיה נחמד לראות איך מסתיימת השנה הזו לא?

כיאה לחודש דצמבר, גם השנה החודש לא מלא במשחקים מפוצצים ושמות גדולים. אבל זה לא אומר שאנחנו הולכים להשתעמם החודש כשבנוסף לכמה משחקים מעולים שמגיעים למחשב האישי, גם טקס פרסי הגיימינג מתקיים בו (ה-13 בדצמבר, 3:30 בבוקר שעון ישראל). אז אולי הרשימה כאן למטה לא תהייה ענקית, אבל תהיו בטוחים שיהיה לנו חודש עמוס בחדשות והכרזות לקראת 2020 הבאה עלינו לטובה.

Life Is Strange 2 – Episode 5 - PS4, Xbox One, PC

נפתח את הרשימה עם הפרק החמישי והאחרון בעונה השנייה של Life Is Strange. העונה כולה זכתה לביקורות יחסית אוהדות על הכתיבה שלה (כשגם אצלנו, רן מאוד נהנה מהפרק הראשון), והפרק שיסכם את הסיפור של שון ודניאל דיאז צפוי להיות מרגש, כשהאחים נמצאים בדרכם לגבול עם מקסיקו בתקווה להתחיל חיים חדשים שם עם המשפחה שלהם.
המשחק צפוי לצאת ב-3 בדצמבר.

Alien: Isolation - Switch

משחק האימה המטורף של Creative Assembly מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch החודש והוא מפחיד בדיוק כמו שזכרנו אותו. גרסת ה-Switch למשחק מ-2014 תכיל את כל ה-DLC שיצא למשחק ובנוסף תאפשר תמיכה בטכנולוגיית HD Rumble וכיוון בעזרת מנגנון הג'ירו של השלטים שלה.
המשחק צפוי לצאת ב-5 בדצמבר.

Darksiders Genesis - PC, Stadia

אז אחרי משחק אקשן קלאסי, משחק אקשן/תפקידים בעולם פתוח ומשחק בסגנון Dark Souls, זה נראה שהמשחק הרביעי בסדרת Darksiders הולך דווקא לכיוון של משחקים כמו Diablo 3 ו-Torchlight. המשחק ששם אותנו בנעליים של Strife ו-War נחשב דווקא למשחק ספין-אוף ולא למשחק רגיל בסדרה, כך שבעוד שאני נהנה ממשחקיות שכזו לפעמים, אני עדיין חולם על Darksiders 4 כמשחק יריות מגוף ראשון עם Strife כדמות הראשית הפעם.
המשחק צפוי לצאת ב-5 בדצמבר.

Assassin's Creed: The Rebel Collection - Switch

סוף סוף, אחרי שנים של ציפייה (מהצד שלי, כן?), אני אוכל לשחק משחק ה-Assassin's Creed האהוב עליי בכל מקום ובכל זמן שאבחר. Assassin's Creed: The Rebel Collection כולל את Assassin's Creed IV: Black Flag המצוין ואת משחק הספין-אוף שלו, Assassin's Creed Rogue, שיצא שנה לאחר מכן. בעוד שלי אין ממש רגשות עזים כלשהם כלפי Rogue, דווקא Assassin's Creed IV נחשב בעיניי לאחד מהמשחקים היותר טובים בסדרה, כשרק Assassin's Creed 2 מצליח לעקוף אותו באיזושהי צורה. כיום המשחקים בסדרה נראים שונה לחלוטין, אז זו גם יופי של חזרה למקורות מבחינתנו.
המשחק צפוי לצאת ב-6 בדצמבר.

Detroit: Become Human - PC

המשחק הסינמטי הנהדר של דיוויד קייג' והמפתחים ב-Quantic Dream מגיע למחשב האישי (וספציפית לחנות הדיגיטלית של Epic), ומאפשר לאנשים לחוות את הסיפור של שלושה אנדרואידים שונים, בחיפושם אחר עצמאות, חופש והכרה בעובדה שהם עצמים חיים עם רצונות ומחשבות משלהם. המשחק מכיל סגל משובח של שחקנים כמו בריאן דקרט וג'סי וויליאמס (האנטומיה של גרי). זהו גם יופי של משחק שמציג את הכוח של משחקי וידאו כמדיה אינטראקטיבית לסיפור סיפורים. אבל אל תתנו לי לחפור לכם יותר מידי - הנה הביקורת של גיא שתחפור לכם בשמי.
המשחק צפוי לצאת ב-12 בדצמבר.

Wattam - PS4, PC

המשחק הזה משוגע מידי מכדי לא להיכלל פה: Wattam הוא משחק שעוצב על ידי בחור בשם קייטה טאקאהאשי (Keita Takahashi), ורק למקרה שאתם תוהים מי זה: מדובר באותו הבחור שעזר ליצור את סדרת משחקי Katamari Damacy. המטרה שלו לדבריו היא לא לחדש או להפתיע, אלא פשוט להביא "כיף מטופש למשחקי מחשב". Wattam הוא משחק בו אתם אמורים ליצור חברויות עם כל העולם. זה כולל אנשים כמוכם, פרחים, עצים, אבנים, אסלות, קקי ועוד. כן, זה רציני לגמרי. לפי טקאהאשי הוא ניסה "ליצור משחק שיזכיר לאנשים כמה החיים הפשוטים יכולים להיות נפלאים" ושל-Wattam יש את אותה ההרגשה.
המשחק צפוי לצאת ב-17 בדצמבר.

אמרתי לכם שהרשימה לא תהייה ארוכה הפעם, אבל רק למקרה שחסרים לכם עוד משחקים, הנה רשימה קצרה של כמה דברים ששווה להזכיר:

  • Neverwinter Nights: Enhanced Edition מגיע ב-3 לדצמבר לקונסולות השונות.
  • Terminator: Resistance מגיע החודש, ובעוד שמבקרים דיי יורדים על המשחק, זה נראה שמשתמשים ב-Steam דווקא מתים עליו, אז שווה לבדוק את המשחק הזה.
  • Ancestors: The Humankind Odyssey מגיע לקונסולות ה-Xbox One וה-PS4 ב-6 בדצמבר.

אבל עזבו שטויות, הגענו לחודש דצמבר ואתם יודעים מה זה אומר: כתבות סוף השנה של Vgames יוצאות לדרך! כתבת פסקולי השנה כבר מחכה לצאת (אני פשוט צריך להחליט איך לכל הרוחות לדרג אותה), אנחנו מחכים לביקורות אחרונות כדי לסגור את רשימת משחקי השנה שלנו לפי הציונים וכמובן איך אפשר בלי כתבת סיכום השנה של Vgames! מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם כדי לקבל את כל החדשות החמות, טורי הדעה והביקורות של הכתבים המובילים בתחום בישראל!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י