הרשמה

"גשמי נובמבר" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש נובמבר

שמואל מנער מעצמו את האכזבה מהדחייה של Doom Eternal ומסתכל באופטימיות על משחקי חודש נובמבר!

פוקימונים חדשים, מירוצים(!), פיסות אומנות ומשחק שחיכינו לו יותר מידי זמן.

אז אני לא אקבל את Doom Eternal החודש. לא נורא.

זה לא שאני לא עצוב או מאוכזב, להיפך: המשחק הזה היה אמור להיות מועמד רציני לתואר משחק השנה שלי וככל הנראה גם לקחת את המקום הראשון במצעד הפסקולים של 2019. זהו המשחק שכנראה שהכי חיכיתי לו השנה והייתי שמח לראות שהוא יוצא בנובמבר. אפילו קניתי כבר את ספר האמנות של המשחק מראש כדי להתכונן. אבל זה בסדר: כל עוד המשחק יגיע ברמה הגבוהה שאני מצפה ממנו, אני לגמרי מקבל את הדחייה הזו. והיי, זה לא שנובמבר קצר במשחקים טובים ורציניים שאפשר לשחק. למעשה, הנה רשימת המשחקים הגדולים של החודש!

Just Dance 2020 - PS4, Xbox One, Nintendo Switch, Stadia, Wii

"רק לרקוד" חוזר גם השנה, ושוב חוזר להיות המשחק הזה שמגשר בין גיימרים ללא גיימרים עם האהבה הגדולה של כולנו: להביך את עצמנו מול אחרים בתזוזות מוגדרות עם מוזיקה ברקע. תוכלו למצוא במשחק שירים כמו "God is a Woman" של אריאנה גראנדה, "Bad Guy" של בילי אליש ואפילו "תל אביב" של אריסה ועומר אדם. המשחק החדש יהיה הראשון לעלות על שירות ה-Stadia של גוגל, וגם יהיה המשחק האחרון שיצא אי פעם לקונסולת ה-Wii.
המשחק צפוי לצאת ב-5 בנובמבר.

Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 - Nintendo Switch

סדרה משחקי מריו וסוניק באולימפיאדה בדרך כלל גם הרגישה יחסית איכותית כשהמשחקים הקודמים בסדרה היו כיפיים למדי (גם אם טיפה רפטטיביים לפעמים), אבל הפעם המשחק נראה פשוט יוצא מהכלל. המשחק (השישי במספר בסדרת המשחקים הזו!) יכיל אירועי ספורט אולימפיים כמו איגרוף, שחייה, ריצה וכדורגל, יחד עם אירועים אחרים שלא הופיעו במשחקים קודמים כמו קראטה, גלישה וטיפוס. המשחק גם יכלול מצב סיפור מפתיע ואפשרות לשחק חלק מהתחרויות בדו מימד.
המשחק צפוי לצאת ב-5 בנובמבר.

Red Dead Redemption 2 - PC

ללא ספק פיסת החדשות הגדולה ביותר מהחודש שעבר: משחק האקשן/מערבונים המצוין של חברת Rockstar מגיע למחשבים האישיים ומהטריילרים שקיבלנו לאחרונה זה נראה שהמעבר ל-PC עשה למשחק רק טוב. תמיכה ברזולוציות גבוהות, שדרוגים גרפיים, נשקים נוספים ובונוסים לקוני הגרסה הם רק חלק קטן מהשיפורים שהחברה נתנה לשחקני המחשב האישי. בנימה אישית: זו הגרסה שחיכיתי לה הכי הרבה, ואני ממש שמח לנסות אותה בעצמי.
אבל בואו נאמר את האמת, כולנו יודעים שהסיבה האמיתית לכך שכולנו מתרגשים מהגרסה הזו היא העובדה שזה רק עניין של זמן עד שיהיה מוד שיתן לנו לשחק כשרק כשהסוס שלנו הוא תומאס הקטר ואנחנו רודפים אחרי דרקונים מסקיירים. זה רק עניין של זמן.
המשחק צפוי לצאת ב-5 בנובמבר.

Death Stranding - PS4

תאהבו אותו או רק תחבבו אותו, הידאו קוג'ימה הוא ללא ספק אחד היוצרים הכי גדולים בתולדות הגיימינג. עם משחקים כמו Metal Gear Solid ו-Snatcher הוא הוכיח להרבה אנשים שהמדיה שנקראת "משחקי וידאו" יכולה לספק רגעים שמשתווים לרגעים שאנחנו מקבלים מסרטים או ספרים (ובחלקים מסוימים אפילו יותר). Death Stranding הוא המשחק הראשון של היוצר המוערך מאז העזיבה המתוקשרת שלו את חברת Konami וזה נראה שהמשחק מפצל את קהל המסקרים לשניים. חלק אהבו את המשחק וקראו לו יצירת אומנות כשהם משבחים את הסיפור שלו והרעיונות שהוא מנסה להעביר וחלק רמזו שהוא כמעט לא שם דגש על משחקיות ועל כיפיות ועל כן חוטא למטרה. לאיזה קהל אתם משתייכים? תצטרכו לשחק ולבדוק.
המשחק צפוי לצאת ב-8 בנובמבר.

Need for Speed Heat - PS4, Xbox One, PC

מירוצים! אחרי הכישלון הקולוסאלי שהיה Need for Speed: Payback (גם ביקורתית וגם במכירות), EA מנסה להעיף קצת מהאבק שהשאירו לה המתחרות (בעיקר Forza Horizon) עם משחק חדש בסדרה בשם Need for Speed Heat. המשחק הוא משחק מירוצים/עולם פתוח (Burnout Paradise, מישהו?), שמתרחש בעיר Palm City, שהיא סוג של הגרסה של EA למיאמי. זה נראה שהמשחק עושה הרבה דברים נכון, עם עלילה שמשתלבת עם הנסיעות והמירוצים במשחק, שוטרים שרוצים לעצור אתכם ו-127 מכוניות שונות שניתן להשיג. אבל קשה לי להיות אופטימי כש-EA ממשיכים להיות EA ומציגים אלמנטים של Microtransactions כולל הכי אהובים עליי - "חוסכי הזמן", שבעזרת כסף אמיתי יעזרו לכם להתקדם יותר מהר במשחק. נקווה שהטוב יהיה יותר חזק מהרע.
המשחק צפוי לצאת ב-8 בנובמבר.

Pokemon Sword and Shield - Nintendo Switch

משחקי הפוקימון הראשיים הראשונים על קונסולת ה-Nintendo Switch (משחקי Let's Go לא נחשבים כמשחקים בסדרה), Pokemon Sword and Shield פותחים את הדור השמיני של עולם הפוקימונים בסערה. ועוד איזו סערה. זה נראה שהמשחק חטף מכל כיוון, כשמעריצי פוקימון מסוימים ביכו את הסרתו של ה-National Dex ואי הכללתם של כל הפוקימונים במשחק החדש, וגיימרים מיהרו להציג עד כמה מעט שיפורים גרפיים המשחק עושה מבחינת האנימציות של הפוקימונים השונים. ועדיין, זה נראה שהמשחקים החדשים יהיו להיטים ענקיים, כשפוקימונים ישנים מקבלים צורות חדשות, מכניקות קרב חדשות מרימות את ראשן והאזור החדש נראה ענק, רחב ומרהיב. בנוסף, זה המשחק הראשון בסדרה עם ריידים של ממש, אז זאת עוד סיבה למסיבה.
המשחק צפוי לצאת ב-15 בנובמבר.

Star Wars Jedi: Fallen Order - PS4, Xbox One, PC

לצערה של EA, שנת 2019 לא הייתה שנה טובה במיוחד: בין אם היה מדובר ב-Anthem המאכזב להחריד, נאום ה-"Surprise Mechanics" המביך של החברה בנושא ה-Loot Boxes או התמיכה הלוקה בחסר באחת מהקונסולות החמות היום בשוק (אני מסתכל עלייך, FIFA 20 ל-Switch) - זה היה נראה ש-EA נמצאת בצניחה חופשית בתהום בלי תחתית. האם חברת Respawn Entertainment תצליח להציל את השנה הזו של החברה בעזרת משחק ה-Star Wars החדש שלה? זה נראה ש-EA בונה על כך, כי היא לא מפסיקה לדחוף את המשחק הזה בכל הכוח. המשחק מתקיים קצת אחרי הסרט השלישי בסדרת סרטי Star Wars, בו אנחנו נשחק פאדאוואן שמנסה להציל את חבריו ואת עצמו מאימת האימפריה אחרי תחילת יישום "Order 66".
המשחק צפוי לצאת ב-15 בנובמבר.

Shenmue III - PS4, PC

שהחיינו, וקיימנו, והגיענו לזמן הזה.
Shenmue ו-Shenmue 2 היו שניים מהמשחקים האהובים עליי כנער צעיר. נכון, בסטנדרטים של היום הם יכולים להיות טיפה מיושנים וטרחניים, אבל הקסם שלהם מעולם לא פג. עכשיו, כשהמשחק השלישי סוף-סוף נוחת, אנחנו נוכל להמשיך את הסיפור של ריו האזוקי, כשהוא מחפש את רוצח אביו. Shenmue III ינסה לשמור על הקסם של הסדרה המקורית - אני פשוט מקווה שהוא יצליח גם להשתלב עם סצנת הגיימינג היום. המשחק אקסקלוסיבי לחנות של Epic בשנה הקרובה.
המשחק צפוי לצאת ב-19 בנובמבר.

אלו המשחקים שחשבתי ששווים אזכור החודש. חושבים ששכחתי משחק כלשהו? ספרו לנו בתגובות כאן או בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלנו!
נתראה בכתבת הסיכום של משחקי חודש דצמבר ויחד איתה גם כתבות סיכום השנה שלנו, עם פסקולי השנה, אכזבות והפתעות השנה, משחקי השנה ועוד הפתעות!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:39 04.11.2019 | elad9219 elad9219

    RDR2 למחשב הופך לבד את החודש הזה למצוין.
    חוץ מזה, כבר הרבה זמן אני עוקב בסקרנות אחרי Shenmue III, לא מכיר את המשחק ולא שיחקתי בקודמים, אבל מדברים עליו הרבה זמן והוא נראה מאוד מעניין ומקורי.

  2. 2

    17:12 05.11.2019 | WarFox89 WarFox89

    i need this shit
    i got this shit
    D:

  3. 3

    14:34 12.11.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    רק עדכון קצר לביקורת של RDR2 על ה-PC שמתעכבת: קניתי מחשב חדש כדי לבדוק את המשחק הזה כמו שצריך (המחשב הנוכחי סוחב את המשחק, אבל לא לזה הוא נועד - לסחוב זה לחמורים, ואנחנו רוצים כוחות סוס).

    הביקורת המלאה תעלה בדצמבר ככל הנראה אבל באופן אישי עוד לא נתקלתי בקריסות תודה לאל, והמשחק רץ סביר לחלוטין (גם אם לא אופטימלי).

  4. 4

    17:36 13.11.2019 | WarFox89 WarFox89

    מזל טוב על המחשב החדש שמואל :) מה יש מתחת למכסה מנוע?

    ולגבי הפורט של ה-PC למשחק, ממה שראיתי ב-MC, הרבה מאוד אנשים מתלוננים שם על ים של באגים, קריסות, ביצועים גרועים ומה לא...
    אני קצת נלחץ בגלל זה אבל אני מקווה שעד דצמבר, כאשר המשחק יגיעה לסטים כל זה יתוקן.

  5. 5

    09:28 14.11.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    בעיקרון גולת הכותרת היא העובדה שיהיה לי RTX 2070 שאמור להספיק לי פחות או יותר לגיימינג ב-FPS גבוה ב-FHD ו-1440p (בחור של פריימים וקצב ריענון יותר מאשר רזולוציה).
    ושוב - אני לא חוויתי עדיין קריסות, מפחד שזה מחכה לי מעבר לפינה עם כל האנשים שחוו את זה לאחרונה. אני מניח שבהשקה ב-Steam כבר יהיה טוב יותר, אבל זאת יותר אופטימיות זהירה מאשר הצהרה אמיתית...

  6. 6

    17:56 14.11.2019 | WarFox89 WarFox89

    נייס כרטיס מאוד מכובד! אני חושב בדיוק אותו הדבר - FPS וקצב רענון תמיד עדיפים על רזולוצייה [כי הרי מה הטעם במשחק שנראה מדהים אבל בקושי זז על 30FPS?].
    מקווה שתהנה ממנו. אמור לעשות את העבודה ב-RDR2.

  7. 7

    12:53 16.11.2019 | ohadcal ohadcal

    תהיה ביקורת גם לפוקימון s

  8. 8

    12:54 16.11.2019 | ohadcal ohadcal

    אוקיי זה פשוט חתך לי חצי מהתגובה קודם נראה לי כי השתמשתי בסימן של and
    בכל אופן, תהיה ביקורת לפוקימון כי זה גם משחק מהחודש העמוס הזה שאני מתלבט קשות אם לקנות או לא

  9. 9

    13:52 16.11.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    כמובן שתהייה! אני עושה מרתון של המשחק, מקווה להעלות ביקורת באמצע שבוע הבא (אם לא לפני)

  10. 10

    13:55 16.11.2019 | ohadcal ohadcal

    נפלא! תודה רבה :)

  11. 11

    23:57 16.11.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    יצא לפני ;)

  12. 12

       | פורסם ע"י