הרשמה

E3 2019: סיכום מסיבת העיתונאים של The PC Gaming Show

החזרה של Chivalry, Vampire: The Masquerade - Bloodlines ומשחקיות ל- Shenmue 3!

המון משחקים שונים באירוע שכבר הופך למסורת ב-E3

הגיימינג על המחשב האישי שוב חוזר לבמה הגדולה באירוע ה-"PC Gaming Show". אז מה היה לנו באירוע על טהרת משחקי המחשב? בואו נראה:

Starmancer

ברוכים הבאים ל-Starmancer, המשחק הבא של חברת Chucklefish המצוינת שהביאה לנו בין היתר את Stardew Valley. המשחק הוא סוג של הרפתקאה בחלל במבט איזומטרי, ומהטריילר זה נראה שהחברים ב-Chucklefish ממשיכים לשמור על סטנדרט גבוה בכל הנוגע לעבודת האמנות הדו-מימדית שלהם.

Vampire: The Masquerade Bloodlines 2

סוף סוף, סרטון משחקיות אמיתי למשחק ההמשך המצופה למשחק ה-RPG האייקוני משנות ה-2000 המוקדמות. הסרטון מראה לנו את האלמנטים השונים במשחק, כולל תזוזה בעיר, תשאול אנשים וחקירות, קרבות ובחירות שונות שהמשחק יתן לנו לעשות. המשחק צפוי לצאת ברבע הראשון של 2020.

Chivalry 2

כן כן, הנה הוא חוזר! משחק האקשן בימי הביניים שסיפק המון רגעי כיף וצחוק להרבה שחקנים ברחבי העולם חוזר ב-2020. המשחק יצא קודם לחנות של Epic Games, כאשר הוא יגיע לשאר החנויות שנה לאחר מכן. דיל אקסקלוסיביות דיי אכזרי אבל - זאת הבחירה שלהם.

Midnight Ghost Hunt

קצת אימה לא הרגה אף אחד נכון? נכון? Midnight Ghost Hunt הוא משחק מולטיפלייר מיוחד בו שחקנים מתחלקים לשניים: ציידים ורוחות. בשלב הראשון ציידים יצטרכו לרדוף את הרוחות ולהשיג אותן לפני שיגיע חצות. כי ברגע שחצות מגיע, היוצרות מתהפכות והציידים הופכים לניצודים.

Mosaic

טריילר למשחק אפל בשם Mosaic שוחרר, תוכלו לצפות בו כאן למטה. המשחק ישוחרר השנה.

Unexplored 2

חברת Big Suger משחררת משחק המשחק ל-Unexplored, משחק ה-Permadeath משנת 2017.

Last Oasis

המשחק הבא שהוצג דווקא נראה יחסית מגניב: ב-Last Oasis תצטרכו לנווט ספינת אוויר במדבריות שהן כדור הארץ שלנו לאחר שהוא הפסיק להסתובב. 

Age of Wonders: Planetfall

תראו מי חוזר! Age of Wonders מגיע אלינו שוב, והפעם בהרפתקאה בין גלקטית שתשים אתכם בנעליו של השורד האחרון של ציוויליזציה קדומה שצריך לחדש את התרבות והגזע שלו. המשחק יגיע באוגוסט 2019.

Zombie Army Dead War 4

שם קליט, אין מה לומר. המשחק הזה ישים אתכם ב-1946, כשאירופה מותקפת על ידי זומבים אכזריים. הטריילר מציג לנו את אותה טכניקת ההילוך האיטי בזמן יריות מדויקות וכדורים שיהרגו את המתים, בדומה ל-Sniper Elite 4 (אלו אותם המפתחים כך שזה הגיוני).

Remnant: From the Ashes

הוכרז Remnant: From the Ashes, משחק יריות Co-op שיצא באוגוסט. המשחק שם אותנו בעולם פוסט אפוקליפטי, כשמשימות חדשות, נשקים חדשים ואזורים ישתנו כל הזמן.

Valfaris

Valfaris, משחק אקשן דו-מימדי המתרחש בכוכב אחר הוכרז באירוע ויצא השנה. מוזמנים לצפות בטריילר שלו כאן למטה.

Griftlands

Griftlands הוא לא משחק חדש, האמת שהוא כבר הוכרז ב-E3 2017 - עכשיו הוא מקבל עוד קצת אור זרקורים לפני היציאה שלו השנה.

Planet Zoo

משחק על ניהול גן חיות. זה דיי מה שהולך במשחק. המשחק יאפשר לכם ללמוד על החיות מסביבכם, מה הן צריכות לאכול ואיך לטפל בהן בצורה הטובה ביותר. המשחק כבר הוכרז לפני חודש, כשהפעם קיבלנו טריילר משחקיות ארוך יותר ומפורט יותר.

Shenmue 3

מבט אקסקלוסיבי ומדהים על אחד המשחקים הכי מצופים של השנה! יו סוזוקי, הבמאי הראשי של המשחק והאחראי על המון משחקי Sega אייקונים עלה לבמה, הודה למעריצים על הסבלנות והתמיכה בו, והציג את המשחקיות של Shenmue 3. עכשיו אני מודה, המשחק לא נראה מדהים לעומת דברים אחרים שיוצאים השנה, אבל היי, מדובר במשחק שאנחנו מחכים לו כמעט 17 שנה - אני אקבל מה שאני רק אוכל לקחת. כל עוד הסיפור יהיה מעולה כמו בשני המשחקים הקודמים והמשחקיות תהייה מספיק טובה, אני אהיה שמח.

Songs of Conquest

Coffee Stain הציגו את Songs of Conquest. לפי המפתחים המשחק הזה הוא סוג של מכתב אהבה למשחקי Heroes of Might and Magic וצפוי לצאת ב-2020. לא ידוע אם המשחק יהיה טוב או באמת יעביר את הרוח של המשחקים אותם הוא מנסה לחקות, אבל דבר אחד בטוח: המוזיקה בטריילר פשוט מצוינת.

Vermintide 2: Versus

משחק ה-Co-op פנטזיה, Vermintide 2 מקבל מצב מיוחד בשם Versus שיציב אתכם בקבוצות של 4 על 4, כשלראשונה במשחק תוכלו לשחק כגזע ה-Skaven הנאלח מהעולם של Warhammer.

Ancestors: The Humankind Odyssey

זוכרים את Ancestors? אז למקרה ששכחתם מדובר בפרויקט השאפתני של Panache Digital Games, וישים אתכם בנעליים של קוף-אדם מלפני כמה מאות אלפי שנים בעבר בזמן שהוא מנסה לשרוד ולהתפתח. המשחק צפוי לצאת ב-27 באוגוסט ובדומה ל-Chivalry 2, גם כאן המשחק יגיע קודם ל-Epic Games Store ורק אחרי שנה לשאר החנויות השונות.

Cris Tales 

משחק תפקידים חדש בשם Cris Tales קיבל טריילר הכרזה רשמי. המשחק יהיה סוג של קריצה למשחקי ה-RPG הקלאסיים של העבר. ואם כבר מדברים על זמנים, המשחק יאפשר לכם להסתכל על העבר, ההווה והעתיד של המשחק בו זמנית. מעניין איך המכניקה הזו תעבוד. המשחק יצא ב-2020 לכל הקונסולות ולא רק למחשב האישי, כשדמו של המשחק כבר זמין ל-Steam.

Maneater

אתם מתחילים ככריש, אתם אוכלים כדי לשרוד ולגדול וכל המשחק מתרחש בעולם ימי פתוח. אתם צריכים עוד משהו? צפו בטריילר של משחק העולם הפתוח המשעשע שהוצג באירוע עצמו.

Telling Lies

היוצרים של Her Story זוכה הפרסים מביאים לנו את Telling Lies, משחק חדש שמתנהל כולו בהקלטות וידאו של ארבעה אנשים שונים שמתוודים על השנתיים האחרונות שלהם. לפי היוצרים, משהו רע קרה והוא קשור לאותם ארבעת האנשים שלידנו הגיעו הצילומים שלהם. נצטרך לדעת לקרוא בין השורות, להבין את השמות ולחבר את חלקי הפאזל כדי להבין מה קרה פה. המשחק צפוי לצאת בשנה הבאה.

El Hijo

משחק התגנבות איזומטרי חדש בשם El Hijo (או "הבן") מגיע למחשב האישי. המשחק ישים אתכם בנעליו של ילד קטן כשהוא מנסה להגיע לזרועות אימו ולהתחמק מנזירים המנסים למנוע זאת ממנו.

Genesis Noir

אוקיי, אז מדובר במשחק הרפתקאה בסגנון נואר, אבל הוא מתרחש בזמן המפץ הגדול, ואנחנו נוסעים ברחבי הקוסמוס... שיא הכנות לא ברור במיוחד מה הולך במשחק הזה, אבל האמת - הוא נראה ממש טוב.

במהלך האירוע גם עלו נציגים של Borderlands 3 ו-Baldur's Gate 3 כדי לדבר על המשחקים החדשים שלהם, ובעוד שאין עדיין תאריך יציאה לאחרון, המפתחים הבטיחו שהם ימסרו לנו מוצר מצוין ושהם לוקחים את הזמן עם המשחק כדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר.

זהו מאירוע ה-PC Gaming Show. הבאים בתור - Ubisoft! נתראה ב-23:00!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:59 11.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    תאמת זה קצת מעליב בתור אירוע ה-PC המרכזי של E3. עושה רושם שקהל הגיימרים במחשב הם אנשים לא מחוברים לחיים ומשחקים במשחקי קאז'ואל מוזרים. WTF
    מה זה המשחקים המעפנים האלה ? 0_0
    יש פה אחד שתיים שבאמת מעניינים כמו Ancestors: The Humankind Odyssey למשל אבל כל השאר זה ג'אנק.
    דרך אגב, לי מאוד חשוב לדוגמא עלילה טובה במשחקים שלי ואם אני חושב לעומק על -Ancestors: The Humankind Odyssey, אני באמת תוהה איזה כבר אפשר לעשות עלילה על קופי אדם שחיו לפני מילוני שנים ? אני מבין שאולי המשחקיות שלו תהיה כיפית\מעניינת אבל מה עם סיפור טוב ?

  2. 2

    00:00 17.06.2019 | elad9219 elad9219

    WarFox89 אני גם לא ממש הבנתי מה הולך פה. כ''כ הרבה משחקים שנראים שיצאו לפני 30 שנה. באמת לא ידעתי שאנשים עוד משחקים היום במשחקים בסגנון הזה במחשב, דו ממדי ומפוקסל.

  3. 3

       | פורסם ע"י