הרשמה

E3 2019: סיכום מסיבת העיתונאים של Ubisoft

משחק Watch Dogs חדש, מידע על השנה הראשונה של The Division 2 ושירות חדש של החברה

אז מה היה לחברה הצרפתית להראות לנו השנה?

האירוע של החברה הצרפתית יצא לדרך! אנחנו צפוים לקבל המון חדשות בנוגע ל-Watch Dogs, Rainbow Six ועוד. אז מה היה לנו באירוע? בואו ונעבור עליו:

Watch Dogs Legion

כמו שהשמועות כבר גילו לנו, המשחק הבא בסדרת Watch Dogs הוכרז והוא אכן מתרחש בלונדון. טריילר משחקיות מגרסת האלפא של המשחק הוצגה והיא שמה אותנו בנעליו של מה שנראה כמו הדמות הראשית במשחק... עד שהוא נהרג. כך בעצם אנחנו מגלים שהמשחק מאפשר לנו לשחק עם המון דמויות שונות עם יכולות שונות. המשחק יאפשר לנו להתקדם במשימות ולהשיג עוד אנשים במטרה להילחם ברשת האלקטרונית שמשתלטת על החיים של תושבי לונדון.

Mythic Quest

סדרת קומדיה חדשה על פיתוח משחקי מחשב מגיעה ל-Apple TV Plus, מבית היוצר של כותבי הסדרה "It's Always Sunny in Philadelphia". הוכרזה במסגרת האירוע. למה? לא בטוח - אבל כנראה שהעבודה של הכותבים יחד עם Ubisoft כדי לראות איך עובדת חברת פיתוח משחקים הובילה להכרזה ראשונה דווקא באירוע E3 של יוביסופט. הנה קטע קצר מהתוכנית.

Brawlhalla

הדמויות מ-Adventure Time מגיעות למשחק הלחימה בסגנון Smash! תוכלו לשחק עם ג'ק הכלב, פין בן האנוש ואפילו באבלגאם יחד עם דיבוב אישי משלהם לכבוד המשחק. הלוחמים יהיו זמינים כבר מהיום להורדה.

Ghost Recon: Breakpoint

טריילר סיפור חדש נחשף ל-Ghost Recon: Breakpoint ומציג לנו קצת יותר מהמוטיבציות מאחורי הנבל במשחק. ג'ון ברנת'ל עלה כדי לדבר על המשחק ועל העבודה שלו עם Ubisoft. אה והוא עלה עם כלב לבמה, אז הם כבר קיבלו יותר נקודות בעיניי. בנוסף, הוכרז ה-"Delta Company": פרויקט חברתי הקשור למשחק ודומה לפרויקטים כמו MK Kollective של NRS. בטא של המשחק תהייה זמינה ב-5 בספטמבר.

Tom Clancy's Elite Squad

משחק מובייל חדש הכולל לוחמים מהעולם הרחב של משחקי האקשן של Ubisoft ו-Tom Clancy הוכרז. המשחק יכיל המוני דמויות שונות מהעולם של משחקי Tom Clancy אחת נגד השנייה וכנראה יתן לכם אפילו לבנות את קבוצת החלומות שלכם.

Just Dance 2020

עוד שנה, עוד משחק ריקודים של Just Dance. הפנדה חזרה אגב. המשחק יצא לכל הקונסולות החדשות וגם ל-Wii. כן, אנחנו נמצאים בשנה בה EA מוציאה גרסת Legacy של FIFA 20 לקונסולה בת שנתיים ו-Ubisoft מוציאה משחק חדש לגמרי לקונסולה בת 13. לכו תבינו.

Rainbow Six Quaranine

משחק אקשן/אימה טקטי חדש בסדרת Rainbow Six ישים דגש על שיתוף פעולה במקום על לחימה מול שחקנים אחרים. המשחק ישים שלושה שחקנים מול מפלצות (הידועות כטפילים) בסביבות סגורות ומפחידות.

The Division 2

הוכרז כי המשחק יהיה חינמי בסופ"ש הקרוב (ה-13 ביוני עד ה-16 ביוני). בנוסף קיבלנו יותר פרטים על הפרקים השונים של השנה הראשונה של המשחק. "פרק 1" יכלול עוד משימות מרכזיות ותשים אותנו מחוץ לעיר ותשלח אותנו אל תוך היערות מסביב לוושינגטון הבירה. "פרק 2" שיגיע בסתיו יביא אותנו לפנטגון ויביא לנו את הרייד השני במשחק. "פרק 3" יצא בשנת 2020. בנוסף, הסרט על The Division יופק בשיתוף Netflix.

Uplay+

הו תראו מה זה, שירות נוסף של עוד חברה. Ubisoft משיקה את Uplay+. השירות יתן לכם גישה ישירה למשחקים שונים מההיסטוריה של Ubisoft בעלות חודשית ויכלול משחקים ישנים וחדשים כאחד. השירות יעלה 15 דולר לחודש ויתחיל בספטמבר השנה. משנת 2020, השירות גם יהיה זמין על Google Stadia.

Roller Champions

משחק ספורט חדש של Ubisoft בשם Roller Champions הוכרז. תוכלו לשחק באלפא של המשחק כבר מהיום על המחשב דרך Uplay.

Gods & Monsters

הצצה למשחק מהיוצרים של Assassin Creed Odyssey. המשחק (שלפי השמועה היה נקרא אורפיוס - כנראה היה מדובר בשם קוד כלשהו) נקרא Gods & Monsters והוא יהיה משחק אקשן עם סגנון אמנותי הדומה מאוד לזה של Breath of the Wild. המשחק צפוי לצאת ב-25 בפברואר.

זהו מהאירוע של Ubisoft! בהמשך הלילה יתקיים האירוע של Square Enix וכמובן ההכרזה המעניינת על משחק ה-Avengers החדש! נתראה ב-4 בבוקר!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:18 11.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    את המסיבה של יוביסופט ראיתי בלייב במלואה מההתחלה ועד הסוף ומהיש לומר? עוד מסיבת עיתונאים, ועוד אכזבה ... אני חושב שכל הציפיות שלי מ-E3 2019 מתו סופית.

    הם פתחו את המסיבה עם התזמורת של אססין קריד, אני לא יודע למה אבל זה היה נשמע כמו תאונת רכבות. אני יודע שהמוזיקה עצמה במשחק עוברת הרבה שינויים, הקלטות,מיקסים, שיפורים, פוסט פרודקשיין וכו' לפני שמוסיפים אותה למשחק עצמו. מצד שני הביצוע בלייב של המנגינה מ-AC נשמע פשוט רע בביצוע התזמורת שלהם.

    WATCH DOGS LEGION: נראה מעניין את האמת אבל עדיין לא ברור מה הוא מנסה להיות. אם הוא הולך להיות כל כך צבעוני וילדותי כמו WD2 אני אדלג עליו.

    BREAKPOINT - מה שהיה נראה כמו חשיפה מעניינת לפני חודש מתברר לי עכשיו כמו עותק כמעט מדיוק של WILDLANDS עם כמה שיפורים בעיצוב ובמשחקיות פה ושם ... אני בטוח כמעט ב 99.9% שהולכת להיות לו עלילה גרועה. אני מבין שזה לא ממש סוג המשחקים שמשחקים בשביל העלילה אבל כל עוד היא קיימת במשחק מאוד חשוב לי שהיא תהיה טובה. העלילה של WILDLANDS לדוגמה הייתה ברמת כתיבת סיפור של תלמיד כיתה ג.

    Rainbow Six Quaranine - לקחו את אירוע ה-OUTBREAK של R6S משנה שעברה והחליטו לבנות מסיבו משחק CO OP נפרד ...whatever...

    והאכזבה הכי גדולה בשבילי - אין הכרזה על AC חדש :,(


    בקיצור אני מתלונן הרבה וזה נובע מהאכזבה שלי מהאירוע הזה השנה לא משהו אישי...
    תודה רבה על הסיקור, מאוד מעריך את כל המאמץ והעבודה הקשה.

  2. 2

    12:36 11.06.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    אם בדר"כ אני אנסה לשכנע אותך שזה לא כזה נורא, אז פה אין לי מה לומר- אני מסכים.

    אם לפני שנתיים ל-Ubisoft הייתה הפרזנטציה הטובה ביותר, אז כאן היא פשוט הגרועה ביותר, עם משחקים בנאליים, דגש מוזר על דברים שלא קשורים לגיימינג (סדרת טלוויזיה? נו באמת) וחוסר במשחקים באמת מרגשים. לפחות Square Enix השאירו אותי עם קצת תקווה להמשך האירוע.

  3. 3

    22:53 11.06.2019 | RoeyPervo RoeyPervo

    דווקא הבעיה לא עם הסדרת טלווזיה - רעיון מבורך למען האמת (סה"כ הכרזה על סדרה חדשה, הפרזנטור גם היה אחלה )
    הבעיה היא שכל הכנס זה טום קלנסי
    איפה ריימן, נסיך פרס, משחקים חדשים (ולא הרולר שמולר הזה)
    הכל טום קלנסי, שחוזר על עצמו ומעיק - ואת הכותר הכי טוב בזיכיון הזה - ספלינטר סל הם גם הזניחו
    ואני גם מאוכזב שלא היה טיזר למקום של AC החדש (אבל זה אני אישית ציפיתי לבלתי ייאמן חח)
    יובי אכזבו מאוד כמו כל הE3 הזה

  4. 4

    23:55 11.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    אני מסכים. אני חושב שאם היה להם בשרוול להראות לנו ספלינטר סל חדש [שזה משהו שהרבה מאוד אנשים מבקשים מהם הרבה מאוד זמן והם מתעלמים] ו-AC חדש הם כנראה היו מסיימים במקום הרבה יותר טוב והייפ ענקי.

  5. 5

    00:15 18.06.2019 | elad9219 elad9219

    שמח לראות שאני לא היחיד שמחכה כבר לספלינטר סל חדש. כברו כבר 6 שנים מהמשחק הקודם! (חברה שמוציאה משחקים בתדירות גבוהה יחסית) למה מחכים? זו סדרת משחקים ענקית, בהחלט כנראה הכי טובה בטום קלנסי.
    חוץ מזה מחכה מאוד לגוסט רקון ול- Watch Dogs החדש (לדעתי משחק אנדרייטד בטירוף, נהניתי מאוד מהמשחק ה-2 בסדרה ומהעולם הפתוח והיפה של סן פרנסיסקו) .

  6. 6

       | פורסם ע"י