הרשמה

E3 2019: סיכום מסיבת העיתונאים של Square Enix

טריילר החשיפה הרשמי של הנוקמים ועוד הפתעות!

אז חוץ מהמשחק על הנוקמים, מה עוד היה לנו באירוע של חברת המשחקים היפנית? (רמז, המון)

אתם קולטים כמה קרובים אנחנו לסוף? הגענו למסיבת העיתונאים הגדולה הלפני אחרונה, כש-Square Enix היפנית מחזיקה הרבה הבטחות למשחקים גדולים. האם היא תקיים? בואו נראה מה היה לנו באירוע:

Final Fantasy VII Remake

האירוע נפתח עם מה שהוא כנראה המשחק הכי גדול של Square Enix כרגע, Final Fantasy VII Remake. החברה הציגה את המשחקיות של הרימייק שכוללת שילוב בין משחק אקשן של ממש ליכולות טקטיות שונות של כל אחת מהדמויות. מעבר בין דמויות בזמן הקרב יקרה בלחיצת כפתור, כשאם אתם עסוקים מידי עם אויב כלשהו אתם יכולים לומר לדמות השנייה מה לעשות בעזרת פקודות שונות. למי שרוצה להפוך את המשחק למשחק אקשן של ממש, יהיה אפשר לשים קיצורים של מתקפות שונות שתרצו להשתמש בהם, כך שהמשחק מאפשר לכם לשחק באיזו צורה שבא לכם. אנחנו מחכים כבר המון זמן למשחק הזה, אבל ככל שהזמן עובר זה נראה שהציפיה הולכת להשתלם בגדול. המשחק גם קיבל תאריך יציאה של ה-3 במרץ 2020, כך שהשנה הבאה מתחילה לבסס את עצמה כשנה מצוינת עבור גיימרים בכל העולם.

Final Fantasy Crystal Chronicles

החידוש למשחק המאוד לא מוערך מספיק, Final Fantasy Crystal Chronicles, סוף סוף מקבל תאריך יציאה. המשחק יגיע ל-PS4, Switch ולסמארטפונים בחורף של 2020.

Octopath Traveller

רק רוצה שוב לציין שמי שלא ידע - המשחק האקסקלוסיבי ל-Switch, יצא למחשב האישי ואתם יכולים לקנות אותו בסטים כבר היום! לכו ותעשו את זה, לא תתחרטו.

The Last Remnant Remastered

מישהו מכיר את המשחק הזה חוץ ממני? לא? אף אחד? טוב, אז בעלי ה-Switch קיבלו פינוק מיוחד בדמות The Last Remnant Remastered, חידוש למשחק ה-JRPG משנת 2008. הרימאסטר שכבר יצא ל-PS4 שנה שעברה, כולל את כל השיפורים למשחקיות מהגרסה למחשב האישי וקפיצה גרפית כתוצאה ממעבר למנוע Unreal Engine 4. הגרסה החדשה זמינה כבר היום לקנייה והורדה!

Dragon Quest Builders 2

המשחק השני בשילוב של משחקי ה-RPG של Dragon Quest יחד עם Minecraft קיבל טריילר נרחב עם פירוט על העולם והדברים שאתם יכולים לעשות בו. המשחק יצא ב-12 ביולי, כשדמו יהיה זמין בחנות הדיגיטלית של Playstation ושל Nintendo.

Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age

הגרסה ל-Switch של משחק ה-JRPG המקסים, Dragon Quest XI קיבלה טריילר נוסף ונרחב יחד עם חלון יציאה של הסתיו של השנה (כשנה לאחר היציאה המקורית של המשחק).

Circuit Superstars

המשחק Circuit Superstars הוא משחק מירוצים ארקיידי שהוכרז באירוע של Square Enix. המשחק יצא ב-2020 לכל הקונסולות והמחשב האישי.

Battalion 1944

משחק יריות תחרותי ברשת בשם Battalion 1944 קיבל את אור הזרקורים ויהיה זמין על המחשב האישי כבר מהיום.

Square Enix Music

המוזיקה של משחקי Square Enix השונים מגיעה לאפליקציית המוזיקה המועדפת עליכם!

Kingdom Hearts 3 Re:Mind

למה הם חייבים לכתוב הכל ככה? בכל אופן, Kingdom Hearts 3 מקבל חבילת DLC חדשה בשם Re:Mind שתגיע בחורף הבא ותסביר עוד יותר על הארגון והמטרות שלו.

Final Fantasy XIV: Shadowbringers

החבילה החדשה למשחק האונליין הפופולרי קיבלה טריילר ארוך ונרחב שכולל קטעי סיפור ומשחקיות. החבילה תשוחרר ב-2 ביולי השנה.

Dying Light 2

המשחק קיבל עוד קצת חשיפה עם טריילר טיזר קצרצר וחלון יציאה של אביב 2020.

SaGa Games

שני משחקים מסדרת משחקי ה-JRPG היפניים, SaGa, הוכרזו, כאשר Romancing SaGa 3 ו-SaGa Scarlet Grace יגיעו לקונסולות השונות בקרוב (SaGa Scarlet Grace לא יגיע ל-Xbox One)

Outriders

המשחק המסקרן שהיה קיים עד האירוע הזה רק בשמועה נחשף סוף סוף. Outriders הוא משחק יריות, יצא בקיץ הבא והוא מפותח על ידי חברת People Can Fly.

Oninaki

משחק האקשן/תפקידים שהוכרז ל-Nintendo Switch לפני כמה חודשים מקבל תאריך יציאה של ממש במערב יחד עם טריילר משחקיות מרשים. המשחק יוצא ב-22 באוגוסט ל-PS4 ה-Switch והמחשב האישי.

Final Fantasy VIII

הגיע הזמן. אחרי שנים בצילם של המשחק השביעי והתשיעי בסדרה, Final Fantasy VIII סוף סוף מקבל גרסת Remaster משל עצמו. המשחק יגיע אלינו כבר השנה ויצא לכל הקונסולות השונות והמחשב האישי.

Marvel's Avengers

והנה הרגע שכולנו חיכינו לו! ההכרזה הרשמית על משחק הנוקמים שכולנו חיכינו לו מאז אותו הטיזר לפני כמה שנים. המשחק מפותח על ידי Crystal Dynamics ויהיה משחק אקשן/הרפתקאה. חוץ מטריילר סינמטי שמסביר קצת על הסיפור של המשחק לא קיבלנו משחקיות רשמית, אבל מה שכן קיבלנו הוא תאריך יציאה: ה-15 במאי 2020. המשחק יגיע ל-PS4, Xbox One המחשב האישי ו-Google Stadia.

זהו! זה מה שהיה לנו מהחברה היפנית שדיי הפציצה, אני חייב לומר. רק עוד מסיבת עיתונאים אחת נשארה לנו - Nintendo ב-7 בערב, הנה אני בא!

ואז אני נח לשבוע.

 

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:36 11.06.2019 | angeldying333 angeldying333

    תפסיקו להעלות ווידאו עם הנגן הזה כי הוא פשוט לא עובד והסרתי את כל התוספים מהכרום

  2. 2

    16:44 11.06.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    תשמע, זה יוטיוב.
    אם זה לא עובד אצלך בדפדפן אנחנו בבעיה טיפה יותר גדולה...

  3. 3

    23:57 11.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    הבעיה היא בקצה שלך angeldying333.
    אצלי הנגן עובד פיקס ובדקתי בכמה מחשבים שונים בכדי להיות בטוח.

  4. 4

       | פורסם ע"י