הרשמה

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint: פרטים נוספים מאירוע ההכרזה!

כתבנו באנגליה זכה לשמוע עוד פרטים על המשחק החדש בסדרת Ghost Recon והוא בא לשתף אותנו במידע שהוא קיבל!

אויבים חכמים יותר, שטחים מסוכנים יותר ודגש חזק יותר על ריאליזם - זה חלק ממה שמחכה לשחקנים במשחק החדש.

בדרך כלל במשחקי Tom Clancy's Ghost Recon, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהקבוצה העילאית שלנו, של חיילי הכוחות המיוחדים של ארצות הברית (או ה-Ghosts, כפי שהם נקראים במשחק) ישלטו בסיטואציה שהם נמצאים בה לפני שהם מתחילים את המשימה.גם תוכלו לצפות לכך שמשימות מנוהלות כך שהשחקן יצטרך לנהל כל צעד שלו במשחק כדי להתגבר על סיכויים רעים מאוד להצלחה. בנוסף, האויבים במשחק - בעודם נחושים ביותר - לא תמיד מוכנים בצורה האולטימטיבית, או אפילו יכולים להיות מוכנים להתמודדות עם הלוחמים הטובים בעולם, כשהם נשלטים על ידי שחקנים מנוסים.

במשחק החדש, Ubisoft החליטה להפוך את הקערה על פיה: אחרי שהמסוק שלהם נוחת נחיתת אונס על אורואה, אי מסתורי (ודמיוני, יש לציין - אל תחפשו אותו בשום מקום) באוקיינוס השקט, הלוחמים שלנו מגלים שכל המשימה שלהם היא לא אחרת מאשר מלכודת - ועכשיו הם צריכים לשרוד מאחורי קווי האויב, כשאויבהם - אנשים שהם מכירים טוב מאוד - צדים אותם. אפשר לומר שכל הסיטואציה הזו לוקחת את הנושא של משחקי מוחות וחוכמת צבא לרמה אחרת לגמרי.

אורואה לכשעצמה מתפקדת כמיקום מדהים למשחק עולם פתוח, שה-Ghosts יצטרכו להשתמש בה כדי להשיג יתרון על היריבים שלהם כמה שיותר מהר. בזכות העובדה שהאי שימש בעבר כמתקן למחקר, האי יהיה מלא במרחבים ואזורים שונים לחלוטין שנעים בין חופים למדבריות לג'ונגלים ומפרצים. בנוף יכלנו לראות הרים מושלגים וביניהם גם הר געש. כל אזור במפה מציב לנו אתגר חדש בדמות שטח חדש ומסוכן שבו הישרדות נהיית עניין רציני. גם אם הכל היה נראה בסדר גמור והכל הלך חלק, עדיין היה צורך בהתאוששות של הצוות ולבצע שינויים טקטיים במחנה שלכם. חשוב לציין שהשטח שהמשחק מציב לנו יכול להיות מאוד מתעתע, במיוחד בהתחשב בעובדה שנפילה ממדרונות כן תפצע אתכם. למרות זאת, שחקנים מנוסים יוכלו לנצל את השטח במשחק כדי להשיג יתרון במשחק. דוגמא טובה לכך היא העובדה שיהיה אפשר לכסות את עצמכם בבוץ כדי להימנע מפטרולים וסיורים של האויב.

מה שכן, האויבים במשחק הזה הם ממש לא טיפשים: האויבים שלכם הפעם, הזאבים שמובלים על ידי אל"מ קול ד. ווקר - קצין שסרח מהיחידות המובחרות של הצבא האמריקאי, קיבלו את אותה ההכשרה כמו הגיבורים שלכם במשחק, ומכאן שהם יודעים כל טריק בספר. זה מתבטא במשחק בעזרת מנגנון הבינה המלאכותית ש-Ubisoft פיתחה שגורמת לצוותים של הזאבים לעבוד כצוות כדי לאתר ובסופו של דבר להרוג את הלוחמים שלנו.

כדי להוסיף לאוטנטיות של המשחק ולגרום לסיטואציות שמתרחשות בו להיראות יותר מציאותיות, החברה שכרה את שירותיו של הכותב אמיל דאובון. דאובון שירת בצבא האמריקאי כחובש קרבי בכוחות המיוחדים במשחק יותר מ-13 שנה, והאינפוטים שלו השפיעו מאוד על דברים כמו פציעות ואיך הן משפיעות על יכולות התפקוד שלכם בזמן לחימה, בין אם זה ביכולת לירות מדויק או להיות מסוגלים לסחוב ציוד בצורה אפקטיבית. כל אלה הופכים את המשחק החדש לחוויה הרבה יותר פיזית מהמשחקים הקודמים: כשחברים שלכם נפצעים תיאלצו לסחוב אותם אותם ממקום למקום, או להיות מסוגלים להעביר גופות של חיילי אויב למקום מסתור כדי שלא ישימו לב אליהם. אפשר לומר שיש במשחק קצת מה-DNA של Assassin's Creed וזה לא דבר רע בהכרח.

מבחינת המשחקיות שאתם יכולים לצפות לה, כל המשחק (והסדרה בכללותה אם נגיד את האמת), מחבקת את כל נושא הטכנולוגיה החדשה שמשתלטת על העולם הצבאי. הזאבים עושים שימוש מאסיבי בטכנולוגיה המתקדמת שיש ברחבי אורואה, ומשתמשים בהמוני רחפנים ורובוטים מסוגים שונים והכל במטרה לרצוח כל מה שזז שהוא לא הם. זה כולל רחפנים של ממש שנועדו לספק מודיעין על כל מה שמתרחש באי, רכבים ממונעים שנועדו לנסוע בשטחים השונים של האי ועוד. כמובן שגם ללוחמים שלכם יש את הכלים שלהם שהם לקחו מהמסוק שהתרסק ובנוסף גם ישיגו בדרך. מבחינת התוכן בהשקה של המשחק, גם מצב הסיפור לשחקן יחיד וגם מצב ה-PvP יגיעו מהיום הראשון של המשחק כמו שאכן הובטח. המשימות השונות מהסוגים השונים יהיו זמינות למשחק לבד או עד ארבעה חברים שונים במצבי co-op שונים. החברה שמה דגש על הייחודיות של כל לוחם, כשכל Ghost מקבל יותר מ-1000 אפשרויות שונות לשנות את המראה שלו ולהתאים אותו כדי שיציג אתכם בצורה הטובה ביותר.

בהשקה עצמה יהיו זמינים ארבעה סוגים שונים של לוחמים שייסיעו בגיוון בטקטיקות הקבוצתיות ויאפשר לכל שחקן למצוא את סגנון המשחק המועדף עליו. לאחר היציאה של המשחק, Ubisoft מתכוונת להמשיך ולתמוך במשחק עם דגש חזק על ה-Endgame שיכלול חבילות הרחבה שישוחררו כל ארבעה חודשים. החבילות הללו יכללו עוד משימות סיפור שונות ולראשונה בהיסטוריה של סדרת המשחקים, גם ריידים ששחקנים יוכלו לשחק בהם.

כל הסימנים מראים ש-Breakpoint הולך להיות הפקה גרנדיוזית בכל סטנדרט, כשהאולפנים של Ubisoft ברחבי העולם משלבים כוחות תחת המשרד הראשי בפריז. המשחק יגיע לקונסולות ה-PS4, Xbox One והמחשב האישי ב-4 באוקטובר, כשכנראה שנקבל עוד חדשות ב-E3 הקרוב ביוני!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י