הרשמה

"כמעט E3" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש מאי

חודש לפני E3, ושמואל בא לספר לכם איך תוכלו להעביר את הזמן עד שיוני יגיע.

משחקי אסטרטגיה עושים קאמבק, סוניק נכנס למכונית מירוץ ומשחק יריות אחד ומשוגע. מאוד משוגע.

מאי אף פעם לא היה ידוע כחודש קלאסי ליציאה של משחקים גדולים, כשרובו דווקא מוקדש להכרזות שונות על משחקים שיוצאים יותר מאוחר השנה וכמובן - הכנות ל-E3 שמגיע רק חודש לאחר מכן. אבל זה שהוא לא ידוע כחודש מפוצץ במשחקים ענקיים זה לא אומר שאין מה לשחק החודש, להיפך - משחקי חודש מאי 2019 מגוונים במיוחד ומכילים משחקים כמעט לכל סוג גיימר בעולם. אז בואו נראה מה מחכה לשחקני ה-PS4, Xbox One, Nintendo Switch והמחשב האישי החודש!

Life Is Strange 2 – Episode 3: Wastelands - PS4, Xbox One, PC

הפרק השלישי בסדרת המשחקים Life is Strange 2 מגיע אלינו והוא ממשיך את סיפורים של האחים למשפחת דיאז. בפרק הזה, האחים מנסים להבין מה בעצם הגבול של הכוח המיוחד והחדש של דניאל, שון עדיין מנסה לשמור על שניהם ממלתעות החוק ושניהם מנסים להבין איך זה משפיע על היחסים ביניהם ואל מול העולם. צפו להמון רגש ולבחירות קשות מאוד.
המשחק יוצא היום, ה-9 במאי.

Saints Row: The Third - Nintendo Switch

כנראה שב-THQ Nordic הבינו וראו את החוסר במשחק סטייל GTA על הקונסולה הקטנה של נינטנדו והחליטו להביא לקונסולה את מה שהוא לפי דעתי, המשחק הכי טוב בסדרת Saints Row המשוגעת: Saints Row: The Third. המשחק הוא אולי משחק יחסית ישן (שנת 2011), אבל הוא עדיין משחק כיף להחריד ומכיל משימות מטורפות, אפשרויות קאסטומיזציה רבות לשחקן שלכם וסיפור באמת היסטרי (באמת, אם לא שיחקתם אין לכם מושג מה אתם הולכים לעבור). המשחק יכלול אפשרות לשחק יחד עם חברים במצב אונליין מקומי, כך שתוכלו לשחק עם חברים שיש להם את הקונסולה בכל מקום.
המשחק יוצא ב-10 במאי.

Rage 2 - PS4, Xbox One, PC

8 שנים, זה הזמן שמעריצי Rage היו צריכים לחכות כדי לקבל משחק שני בסדרת משחקי היריות הפוסט אפוקליפטי של Bethesda ו-id Software. המשחק השני מתרחש 30 שנה אחרי המשחק הראשון ועוקב אחרי הסייר/ת, ווקר (ווקר טקסס ריינג'ר מישהו?) כשהוא נוסע ברחבי העולם הפתוח (והדיי הרוס, אחרי פגיעה של מטאוריט בו) ונלחם במוטנטים ובני אדם שונים שמנסים לקחת ממנו את הננו טכנולוגיה המיוחדת שמאפשרת לו לעשות שימוש ביכולות שונות במשחק. באופן אישי המשחק מרגיש כמו שילוב בין משחק שמתנהל כולו על קוצים לכזה שלקח יותר מידי קוקאין ו-LSD: הכל מתפוצץ, הכל משוגע, המשחק מאוד צבעוני, הנשקים מיוחדים ותוכלו להילחם ולירות באנשים גם ברגל וגם בתוך מכוניות - What's not to like?
המשחק יוצא ב-14 במאי.

Team Sonic Racing - PS4, Xbox One, Nintendo Switch, PC

אם שנת 2018 הביאה לנו משחקי מירוץ מציאותיים כמו Forza Horizon 4, אז 2019 היא דווקא השנה של משחקי הקארטינג, כשאנחנו מקבלים לא אחד, אלא שני משחקי קארטינג השנה. הראשון מביניהם, Team Sonic Racing יוצא החודש וישים דמויות מסדרת המשחקים האייקונית של סוניק הקיפוד במכוניות כשהן מתחרות אחת מול השנייה במסלולי מרוץ מגוונים וצבעוניים במיוחד. המשחק מייחד את עצמו בזירת משחקי המרוצים עם הדגש על משחק בקבוצה כש-12 המתמודדים במרוץ מחולקים ל-4 קבוצות של 3 מתמודדים עם יכולות שונות. המנצחים במרוץ נקבעים לפי הביצועים של כל חברי הקבוצה ביחד ככה שיש חשיבות מיוחדת לדאגה לחברי הקבוצה שלכם במרוץ.
המשחק יוצא ב-21 במאי.

Total War: Three Kingdoms - PC

לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שדיברתי כאן על משחק אסטרטגיה של ממש, אבל הנה זה קורה: שחקני המחשב האישי מקבלים את המשחק הבא בסדרת משחקי Total War בצורת Total War: Three Kingdoms. המשחק יהיה המשחק ה-12(!) בסדרת משחקי Total War, ולראשונה בתולדות הסדרה יעקוב אחרי הממלכות של סין. המשחק יתמקד בגיבורים של אותה התקופה, כשכל אחד מהגיבורים הללו רוצה מצד אחד להילחם ברודנות של השליט העליון ומהצד השני רוצה בעצמו לעלות לשלטון באירועים שיובילו לתקופת שלוש הממלכות ששחקנים יוכלו לשחק בה. אחד הפיצ'רים הנהדרים במשחק הזה הוא האפשרות לגרום לגנרלים של כל צבא להילחם אחד בשני בצורה של קרב אחד על אחד, כשלכל גנרל יש את היכולות שלו.
המשחק יוצא ב-23 במאי.

כמו תמיד, לא פירטתי על הכל החודש: שלושה משחקי Resident Evil מגיעים לקונסולת ה-Nintendo Switch, משחק ההרפתקה המסקרן A Plague Tale: Innocence מגיע לקונסולות הבכירות והמחשב האישי, היאקוזה חוזרים למחשב האישי ב-Yakuza Kiwami 2 שמגיע בתחילת החודש, כל הקונסולות זוכות לקבל מגוון משחקי Castlevania בזכות Castlevania Anniversary Collection שמביאה חברת Konami, ה-Switch מקבל את הגרסה שלו ל-Assassin's Creed III Remastered ואפילו ה-PSVR מקבל משחק חדש בסוף החודש בדמות Blood & Truth, משחק יריות שעושה שימוש ב-VR.

מקווה שקצת סידרתי לכם את החודש מבחינת יציאות של משחקים חדשים, ואל תשכחו - גם השנה, כמו בכל שנה, אנחנו נסקר את E3 ונדאג לסכם לכם כל מה שקורה במסיבות העיתונאים השונות. נתראה ביוני!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:41 09.05.2019 | elad9219 elad9219

    וואו, מטורף שכבר E3 בפתח. מרגיש שהקודם היה לפני שנייה.

  2. 2

    19:31 09.05.2019 | WarFox89 WarFox89

    יש לי הרגשה ש-Rage 2 הולך להיות FAIL חושרמוטא D:

  3. 3

    12:42 10.05.2019 | nakiii nakiii

    fox אני מתלבט אם total war החדש יהיה משחק נגיש לשחקנים חדשים.. מהטריילרים נראה שבכללי הסדרה הזאת לא נגישה לשחקני קאז'ואל.. רק למטורפים לדבר

  4. 4

    15:53 10.05.2019 | WarFox89 WarFox89

    אני לא רואה סיבה למה שלא יהיה נגיש לשחקנים חדשים. בדרך כלל השחקנים של TOTAL WAR לא ממהרים לעבור לכותרים החדשים והם נשארים במשחק שהם הכי אהבו. אני מכיר עדיין אנשים שמשחקים ב -Medieval 2 Total war שיצא לפני יותר מ-13 שנה. בכל אופן יש רק דרך אחת לגלות.

  5. 5

    18:49 10.05.2019 | nakiii nakiii

    למה אתה חושב שrage יהיה נפילה?

  6. 6

    00:41 11.05.2019 | WarFox89 WarFox89

    לפי הטריילרים שלו. אני מריח כבר מראש עלילה מטומטמת, דמויות משעממות ומשחקיות שחוזרת על עצמה. נראה בביקורות אם צדקתי בקרוב. שיחקתי גם ברייג׳ הראשון הוא היה לא משהו בכלל.

  7. 7

    08:31 12.05.2019 | WonderTweek WonderTweek

    Rage 2
    נראה לפי הגיימפליי והטריילרים כמו הכלאה בין האקשן של Doom וההומור של Borderlands

  8. 8

    20:44 15.05.2019 | WarFox89 WarFox89

    RAGE 2 -ממוצע ציונים של 70 וביקורות מעורבות בעמוד הסטים. צפוי.

    מי שמחפש משחק באמת איכותי היתי ממליץ לו לשים לב ל-A Plague Tale: Innocence.
    לא ברור לי איך אחד המשחקים הכי טובים, מעניינים והמחדשים החודש קיבל רק חצי שורה בסוף הכתבה.

  9. 9

    16:38 17.05.2019 | elad9219 elad9219

    WarFox89 המשחק נראה מעניין אבל הוא קיבל גם ממוצע של 7-7.5 באתרים. אפילו IGN שהוא מאוד לארג' בד''כ, נתן ציון 7 למשחק.

  10. 10

    12:54 18.05.2019 | WarFox89 WarFox89

    זה לא ממש מדויק. לפי Metacritic ממוצע הציונים של המשחק עומד על 81 מתוך 100 בכל הפלטפורמות. אבל עזוב ציונים בצד. אני מדבר תכלס כי שיחקתי בשניהם. RAGE 2 משחק אקשן גנארי שמנסה להיות הרבה אבל עושה טוב דברים מעטים מאוד - השתעממתי ממנו מהר מאוד [אבל זאת דעתי כמובן]. המשחק השני שאנחנו מדברים עליו גם לא מושלם אבל יש בו כל כך הרבה דברים שעשויים בצורה מושלמת שהוא בליגה משל עצמו. הליגה שגם Hellblade Senua's sacrifice נמצא בא. משחקים מאוד נדירים.

  11. 11

       | פורסם ע"י