הרשמה

"תקופת בחירות" - מבט אל המשחקים החמים של חודש אפריל

שימו "וי" בקלפי כדי לקבל את כל הפרטים על המשחקים החמים של חודש אפריל!

שמחה רבה, שמחה רבה, אביב Got over here, פסח בא.

חודש אפריל הגיע ואתם יודעים מה זה אומר: בחירות! אני בטוח שכולכם מתלבטים, לא בטוחים במי לבחור מהמגוון הרחב שמוצע לנו, אבל אל תדאגו - אני כאן כדי לעשות לכם סדר ולעזור לכם להבין מי המתמודדים העיקריים על הלב שלכם החודש ובתקווה שתוכלו להחליט באיזה משחק תשחקו החודש! אז בואו נצא לד-

"מה...? אה, יש גם בחירות רגילות החודש?"
"שבוע הבא...?"
"אה... אה אוקיי, לא, לא לא, פשוט ברח לי מהראש..."


"...בטח שאני משאיר את הפתיח כמו שהוא, מה זאת אומרת?!"

Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy - PS4, Xbox One, Nintendo Switch, PC

בואו נתחיל עם קצת סדר בבית המשפט! אחרי שסדרת המשחקים חרכה את הקונסולות הניידות, סוף סוף גם בעלי הקונסולות הבכירות יוכלו ליהנות מאחד מהמשחקים היותר מרתקים, מעניינים ומשעשעים של שנות האלפיים. שלושת המשחקים הראשונים בסדרה האייקונית מגיעים לכל הקונסולות כששחקנים יוכלו להיכנס לנעליים של הסנגור פיניקס רייט כשהוא מנסה לפתור תעלומות ולהגיע לאמת במקרים שונים ומשונים יחד עם חבריו והעוזרת שלו (ברוב המשחקים) מאיה פיי. למי שלא מכיר את סדרת המשחקים (שהתחילה ב-2001 למי שלא יודע), מצפה חוויה מרתקת עם אין ספור טוויסטים ומשפטים מרהיבים ומשוגעים כאחד.
הטרילוגיה צפויה לצאת ב-9 באפריל (יום הבחירות, אני מזכיר!).

Cuphead - Nintendo Switch

ההפתעה הגדולה הראשונה של ה-Switch לשנת 2019 (אבל לא האחרונה ברשימה הזאת) מגיעה בדמות היציאה של Cuphead לקונסולה. משחק הפלטפורמה הברוטאלי והקשה להחריד שהיה אקסקלוסיבי לקונסולות של מיקרוסופט (קרי, ה-Xbox One ומערכות Windows) הפתיע את כולם עם ההכרזה על היציאה הצפויה של המשחק לקונסולת ה-Switch. בר שלנו סיקר כאן את המשחק ב-2017 ולומר שהוא אהב אותו יהיה Understatement, אז לבעלי הקונסולה של נינטנדו בהחלט צפויה חוויה מעולה (גם אם מעוררת עצבים לעיתים).
המשחק צפוי לצאת ב-18 באפריל.

Dragon's Dogma: Dark Arisen - Nintendo Switch

אז נכון, Dragon's Dogma הוא לא משחק חדש במיוחד, הפורט לא מחדש או מוסיף דברים מיוחדים, ואולי מדובר במשחק AAA, אבל כשהוא מגיע משנת 2012 זה לא באמת מרשים - אבל, וזה אבל גדול, Dragon's Dogma: Dark Arisen נמצא כאן משתי סיבות: הראשונה היא שמדובר במשחק נהדר ששרפתי עליו המון שעות בקונסטלציות שונות כשאני נהנה מהמשחקיות האקשן המצוינת יחד עם המגוון הרחב של היכולות של השחקן שלך, והשנייה (שמתקשרת לראשונה) היא שאני באמת מרגיש שהוא לא קיבל הזדמנות ראויה על ידי רוב הגיימרים. אתם מוזמנים לנסות בעצמכם, כשבעלי Switch ירוויחו משחק מצוין שתוכלו לשחק בכל מקום.
המשחק צפוי לצאת ב-23 באפריל.

Mortal Kombat 11 - PS4, Xbox One, Nintendo Switch, PC

עם כל הכבוד לשאר המשחקים ברשימה, זה ה-משחק של חודש אפריל. עם סיפור חדש שמציג לנו מפגש של דמויות אייקוניות מההווה של המשחק והעבר שלו, משחקיות חדשה ששמה דגש על שימוש טקטי ביכולות של כל דמות, מד ברוטליות שפשוט שובר כל סף שהציבו משחקי Mortal Kombat בעבר וכמובן איך אפשר בלי Fatalities חדשים, נוראיים ומגניבים כאחד. זה כבר ידוע אצלנו שרן הולך לבדוק את המשחק, אבל אני? אני הולך לקנות את הגרסה הסופר מפתיעה (ולפי רשמים מ-PAX East, גם מרשימה במיוחד) שמגיעה לקונסולת ה-Nintendo Switch כדי שאוכל לשחק את המשחק בכל מקום שאבחר. בדצמבר כשהוכרז המשחק שמנו בכתבה את תת הכותרת "אפריל, Get over here", והנה הוא הגיע ואנחנו לא יכולים להיות שמחים יותר.
המשחק צפוי לצאת ב-23 באפריל.

SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech - Nintendo Switch

משחק מסקרן נוסף שה-Switch מקבל החודש הוא SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech. רובכם בטח מכירים את העולם של SteamWorld ממשחקי הפלטפורמה של SteamWorld Dig, ומשחק הטקטיקה המצוין SteamWorld Heist. עכשיו, היוצרים של אותו העולם בסטודיו של Image & Form Games מביאים לנו הרפתקה חדשה בדמות משחק תפקידים בסגנון Baten Kaitos, כשכל קרב מתנהל בעזרת קלפים מיוחדים בעזרתם תוכלו לתקוף ולהטיל קסמים. המשחק (לפחות כרגע) הוא אקסקלוסיבי לקונסולת ה-Switch שנראה שאפריל מסתמן כחודש מאוד מוצלח עבורה.
המשחק צפוי לצאת ב-25 באפריל.

Days Gone - PS4

ימים הלכו, ימים באו, והנה סוף סוף הגיע זמנו של משחק הזומבים הפוסט-אפוקליפטי האקסקלוסיבי לקונסולת ה-PS4. המשחק ישים אתכם בנעליו של דיקון סיינט ג'ון, כשהוא תר את העולם, או מה שנשאר ממנו לאחר פריצה של מגפה שבישרה את בואם של הזומבים לעולם, או כמו שקוראים להם במשחק הזה, "Freakers". המשחק יכלול מנגנון יום ולילה שמשנה את החוזק והאגרסיביות של ה-Freakers, בנוסף למנגנון מזג אוויר שיעבוד לטובתכם במקרה ותרצו להתגנב למחנה בעזרת מחסה של גשם שיקשה על היריבים שלכם לראות ולשמוע אתכם. המשחק זכה עד כה לשבחים רבים ומעניין לראות האם הציפיות ממנו אכן יתממשו ויתגשמו.
המשחק צפוי לצאת ב-26 באפריל.

Final Fantasy XII: The Zodiac Age - Xbox One, Nintendo Switch

רשמתי כאן את Final Fantasy XII, אבל צריך לזכור שגם Final Fantasy X ו-X-2 מגיעים לקונסולות המדוברות באותו החודש (רק בתחילתו, ה-16 באפריל). זאת הזדמנות מצוינת לחובבי משחקי JRPG לנסות את המשחקים הללו על הקונסולות החדשות, כשעל ה-Xbox One אתם יכולים לצפות לגרפיקה משופרת בנוסף לשיפורים שמגיעים עם גרסת "The Zodiac Age" שסיקרתי כאן באתר לפני שנתיים.
המשחק צפוי לצאת ב-30 באפריל.

שוב, כמו בכל חודש לא הזכרתי כאן את כל המשחקים שיוצאים החודש: Darksiders ו-Hellblade: Senua's Sacrifice מגיעים לקונסולת ה-Switch (כמה משחקים טובים הקונסולה הזו מקבלת החודש...), אנחנו מקבלים משחק לחימה חדש בדמות Power Rangers: Battle for the Grid, המשחק World War Z יוצא באמצע החודש לקונסולות ולמחשב האישי, אנחנו מקבלים את Super Meat Boy Forever - גרסה מחודשת עם שלבים חדשים ותוכן חדש של המשחק האהוב, ערכת Labo חדשה ומסקרנת ל-Switch בדמות ערכת ה-VR ואפילו שלא קיבלנו תאריך רשמי, אנחנו אמורים לקבל את Dauntless החודש.

אז הרבה בחירות יש לכם לעשות, אבל כל בחירה שתעשו ואיזה משחק שלא תבחרו, רק תעשו לי טובה: אם אתם הגעתם לגיל המתאים ואתם יכולים - צאו להצביע ב-9 באפריל. אני יודע שזה יום שבתון והכל ויותר מגניב לשבת בבית ולשחק או לבלות עם חברים בים, אבל בחייאת - תפנו לעצמכם את הזמן ולכו להצביע ולהשפיע על העתיד של המדינה. זה חשוב וזאת זכות אדירה.

וחוץ מזה, אם יש לכם Switch, לחכות לתור שלכם יהיה אפילו כיף.

חודש גיימינג מוצלח לכולם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:21 04.04.2019 | RickGrimes RickGrimes

    Dragon's dogma נראה מעולה האמת לא שמעתי עליו לפני ולגבי days gone שהוכרז די התלהבתי ממנו אבל אחרי סרטוני גיימפליי שפרסמו המשחקיות בכלל לא נראית משהו וזה די מפתיע למשחק שסוני המפיצה שלו.. שמעתי את זה לא מעט מיוטיוברים גם, נראה איך המשחק יהיה שייצא אבל את ההצלחה של המשחקים האחרונים של סוני הוא לא נראה לי ישחזר

  2. 2

    12:32 04.04.2019 | RickGrimes RickGrimes

    ראיתי גיימפליי שיצאו לאחרונה והאמת שנראה שהשתפר מעניין איך יהיה.. אתם עושים ביקורת למשחק?

  3. 3

       | פורסם ע"י