הרשמה

המשחק Rage 2 הוכרז רשמית עם טריילר קצר

הטריילר אמנם לא מציג משחקיות אבל גם אחד כזה בדרך

המפתחת של סדרת Just Cause גם שותפה בפיתוח

לאחר ההדלפות בשבוע האחרון שמהן בחרה Bethesda שלא להתעלם או להתנער, הכריזה אמש רשמית החברה על פיתוחו של Rage 2 ביחד עם טריילר קצר. 

למרבה הצער, הטריילר לא כולל מאפייני משחקיות והוא לא מהווה שום אינדיקציה לתוצר הסופי, אבל ע''פ החברה גם זה נמצא ממש מעבר לפינה. הטריילר הוא כאמור לייב-אקשן לגמרי והוא מציג מגוון של דמויות שירגישו ממש בבית בעולם של Mad Max. הדמויות הללו נלחמות, מניפות נשקים שונים וכמובן מציגות טירוף טהור שמלווה במוזיקה מתאימה. ביחד עם ההכרזה הרשמית, האתר הרשמי של המשחק סיפק מידע נוסף עליו, כולל מעט מידע על אחת המפתחות שלו. 

האתר הרשמי של Bethesda עודכן עם אזור מיוחד שמוקדש ל-Rage 2, והאזור הזה חושף הרבה יותר מידע מאשר הטריילר. קודם כל, ישנו תיאור לחוויה שיעניק המשחק לשחקנים: "קפיצת ראש אל תוך עולם דיסטופי נטול חברה, חוק וסדר. Rage 2 מביא עימו חוויית FPS בעולם פתוח אמיתי איפה שאתם יכולים ללכת לאן שאתם רוצים, לירות במה שאתם רוצים ולפוצץ הכל." בנוסף, האתר גם מצביע על כך שהמשחק מפותח בשיתוף חברת Avalanche Studios, הסטודיו שאחראי על סדרת Just Cause וכמובן על המשחק Mad Max מ-2015. 

Bethesda תציג טריילר גיימפליי ראשון של המשחק היום בשעות הערב. 

מסיבת העיתונאים של החברה בתערוכת E3 2018 תתקיים השנה ב-10 ביוני והיא צפויה להיות הארוכה ביותר של החברה אי פעם. חוץ מההופעה של Rage 2, מעט מאוד ידוע מה עוד החברה תציג במסיבת העיתונאים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:13 15.05.2018 | MacGyver MacGyver

    אני רוצה DOOM 2!!!!!!

  2. 2

       | פורסם ע"י