הרשמה

רק עניין של זמן: Bethesda מרמזת על הכרזת המשחק הבא שלה

באיזה משחק מדובר?

לסטודיו יש פרוייקט גמור, רק נותר לחכות שיחשוף אותו

עם כל הגרסאות החדשות שיצאו ל-Skyrim בשנים האחרונות, קל לשכוח שהמשחק האחרון ש-Bethesda פיתחה היה Fallout 4, לפני 3 שנים. איך שהזמן טס לו. ולא, Wolfenstein 2: The New Colossus לא נחשב, כי הוא הסטודיו היה המפיץ שלו, לא המפתח. אבל אל תחששו, כי נראה שההכרזה על המשחק הבא שלהם צפויה להגיע ממש בקרוב.

טוד האווארד (Tod Howard), המפיק בפועל של הסטודיו, התראיין לאתר AIAS שם הוא דיבר על היסטוריית הסטודיו, ההחלטות שהפכו אותו למה שהוא היום והקשיים מאחורי פיתוח סדרות ענק כמו Fallout ו-The Elder Scrolls (אם הנושאים מעניינים אתכם, אנחנו ממליצים להאזין לראיון). האווארד סיפר שהסטודיו עובד על פיתוח תוכנת אנימציה חדשה שתשמש אותו לפרוייקט שנמצא בשלבי פיתוח מוקדמים מאוד, בעוד שפרוייקט אחר שלהם נמצא כבר בשלבים האחרונים של פיתוחו אשר משתמש בתוכנה הקודמת שלהם ששימשה אותם ב-Fallout 4.

עצם העובדה שלסטודיו יש פרוייקט שנמצא בשלבי פיתוח מאוחרים מדי מלהעביר אותו למנוע אנימציה חדש. זה אומר שהכרזה רשמית לא רחוקה מלהגיע. הניחוש שלנו הוא שמדובר ב-Starfield, הזיכיון החדש של Bethesda שלא ידוע לנו עליו ולו דבר אחד. אבל אנחנו מעדיפים לחכות להכרזה הרשמית לפני שאנחנו ממשיכים לנחש.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י