הרשמה

שוברים את החלל: Bethesda חושפת את עלילת Shattered Space

ההרחבה החדשה ל-Starfield מביאה יותר מרק מכוכב אחד - היא מביאה תככים פוליטיים, אוייבים חדשים ועלילה שמנסה לעלות מדרגה

נעים להכיר, House Va'ruun

אם אתם מצפים להיכנס שוב, לראשונה, או אפילו להמשיך את המשחק שלכם עם Starfield ברגע שחרור ההרחבה המשמעותית הראשונה והקרבה של המשחק, Shattered Space, אז יש לי חדשות מצויינות בשבילכם, עם חשיפה גדולה של תוכן ההרחבה. אמנם לפני כשבוע כבר הספקנו לשתף אתכם במידע מהציוץ של Bethesda שגילה לנו שמדובר יהיה בהרחבה בעלת אופי "מסתורי" הרבה יותר, כשהיו מי שאפילו יחסו אותה לז'אנר האימה, אבל עכשיו אנחנו סוף כל סוף מקבלים מידע קצת יותר מפורט, עם וידאו שלם שחושף בפנינו את החוויה המתקרבת.

ההרחבה החדשה של המשחק תיקח אותנו ל-Va’ruun’kai, כוכב הבית של House Va’ruun, ממנו לא נצא כחלק מסיפור ההרחבה. "יש כל-כך הרבה מסתורין מאחורי House Va’ruun, וכיוון שהם יצרו לעצמם בידוד משמעותי כל-כך משאר האנושות זה הפך אותם לקבוצה המושלמת לחקור בחוויה עצמאית לגמרי", שיתף ג'ו מיולר, אחד ממפיקי המשחק. מיולר הדגיש גם כי "אנחנו אוהבים את העולם הפתוח של Starfield, אך כבר בשלב מוקדם ידענו שנרצה להציג מקום מצומצם יותר שייווצר בעבודה ידנית, בדומה להרחבות קודמות של החברה". מדובר בנושא שמיולר כנראה רצה להבהיר בעקבות ביקורות רבות של שחקנים שטענו לכוכבים רבים מדי במשחק הבסיס שמרגישים מונוטוניים וזהים, כיוון שנוצרו בעזרת כלים אוטומטיים, נקודה שמבהירה לנו שלא כזה יהיה המצב בכוכב החדש בהרחבה, שנותנת דגש גבוה לעבודה האנושית באספקט העיצוב והתכנון.

הסיפור ימשיך שוב סביב אותה הסוגיה אותה פגשנו במשחק המקורי, מרדף הצמא של האנושות אחרי ידע, אך הפעם "הוא ישאל גם את השאלה מה קורה כשהמרדף הזה הולך צעד אחד יותר מדי", משתף בריאן צ'אפין, מעצב המשימות הראשי של המשחק. למרות שלא בדיוק ברור לנו עדיין מה תהיה המשמעות של המרדף אחרי ידע בהרחבה, ומה המשמעות לצעד אחד יותר מדי במרדף, אפשר בקלות לפתח השערות עד-לא-ידע, אבל לפחות דבר אחד אנחנו כן יודעים: נקודת הפתיחה.

ציר הזמן של ההרחבה צפוי להתחיל מעט לפני נקודת הפתיחה של ההרחבה בפועל, כאשר מתקיים ניסוי בטכנולוגיית ה-Grav Drive שמשתבש באופן נוראי, יוצר קרע במרקם הזמן-חלל, ואפילו "בולע" חלק מעיר הבירה של House Va’ruun הנקראת Dazra. אנחנו נכנס לסיפור מספר שבועות לאחר הניסוי הכושל, באירוע שקיבל את השם ה-“The Votrex Incident” ובהחלט עדיין טרי אצל תושבי העיר שמחפשים את קרוביהם שעדיין לא נמצאו, גרים בין הריסות העיר ומתרכזים באיזורים ספציפיים "בטוחים". בין התושבים שאינם נמצאו, נוכח גם Anasko Va’ruun, שמשמש כמנהיג אנשי Va’ruun, ובהעדרו מנסות קבוצות קטנות יותר לתפוס לעצמן את השליטה על עתיד האנשים, עם מה שללא ספק יספק תשתית מעניינת גם להתפתחויות פוליטיות פנימיות שיאפשרו לנו להיחשף לאנשי Va’ruun בצורה שלא זכינו לה במשחק הבסיס.

יש עוד לא מעט מידע להתעמק בו למי שירצה בסרטון של Bethesda עצמם, בין היתר הרחבה על יצורי ה-Vortex Horror החדשים שלא פגשנו קודם לכן במשחק, שמצטרפים לצד האוייבים מהמשחק המקורי, וטענות למשחקיות מאתגרת ואגרסיבית יותר בקרבות. בכל הנוגע לאורך ההרחבה לא נאמר דבר באופן רשמי, אבל ניתן להעריך שעל פי אורך ההרחבות של משחקים קודמים מ-Bethesda אנחנו צפויים ככל הנראה לגרד עוד כ-8-10 שעות משחק מ-Starfield, כל אחד בהתאם לאופיו. Shattered Space יושק ב-30 בספטמבר הנוכחי וצפוי לעלות כ-133 ש"ח, אך לא יכלל כחלק ממנוי ה-Game Pass של Xbox בדומה למשחק הבסיס.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י