הרשמה

כל ההכרזות מאירוע ה-Xbox & Bethesda Showcase לשנת 2022!

כל ההכרזות מהאירוע הגדול של Xbox, כאן בכתבה!

אני עוד לא מאמין שקיבלנו אות חיים מ-Silksong. אה והיו עוד המון הכרזות באירוע של Xbox ו-Bethesda!

זה שאין E3 לא אומר שלא תהייה מסיבת עיתונאים גדולה ומפוצצת של Xbox ו-Bethesda ביוני עם המון הכרזות וחדשות לגבי המשחקים של החברה (והיא צריכה את זה אחרי הדחייה של Starfield ל-2023). וזה שאני נמצא פיזית, תוך כדי כתיבת הכתבה הזאת, באירוע בקמפוס הרצליה של Microsoft שארגנו לנו מ-Microsoft ישראל ו-Xbox ישראל ממש לא אומר שאתם לא הולכים לקבל סיכום מלא של האירוע של הזה כאן אצלנו באתר! אז בלי עוד עיכובים, בואו נראה מה היה לנו באירוע של Xbox ו-Bethesda!

Redfall

האירוע התחיל עם טריילר חדש של Redfall, משחק היריות/ערפדים של Bethesda ו-Arcane. הטריילר הוא טריילר משחקיות ששם דגש על אלמנט ההישרדות והאקשן במשחק. הטריילר הציג לנו את הדמויות השונות במשחק, כמה מהמפות שנוכל לשרוד בהן והאויבים השונים במשחק. Redfall צפוי לצאת ב-2023.

Hollow Knight: Silksong

זה סוף סוף קרה! קיבלנו טריילר משחקיות חדש ל-Hollow Knight: Silksong, משחק ההמשך הסופר מצופה ל-Hollow Knight! לא קיבלנו תאריך יציאה עדיין, אבל אנחנו כן יודעים שהמשחק צפוי להגיע ב-Day One ל-Game Pass.

High on Life

משחק חדש מהיוצרים של Rick and Morty מגיע ל-Xbox Game Pass באוקטובר 2022. המשחק הוא משחק יריות/פלטפורמה עם הרבה נשקים מגניבים והמון הומור.

Riot Games על Game Pass

הכרזה דיי משמעותית לשחקנים של משחקי Riot Games: המשחקים מגיעים לשירות ומי שישחק אותם דרך השירות יקבל גישה לכל הדמויות וכל הפיצ׳רים השונים של המשחקים הללו במחשב ובמובייל.

A Plague Tale: Requiem

המשחק הבא בסדרת A Plague Tale קיבל טריילר משחקיות נרחב שהציג לנו את האזורים השונים במשחק, אלמנט ההתגנבות והקרבות והיכולות השונות של הדמות הראשית שלנו. המשחק צפוי לצאת ב-2022.

Forza Motorsport

משחק הפורצה החדש מחמם מנועים - בדיוק בזמן כדי להתחרות מול משחק המירוצים Gran Turismo של סוני. המשחק החדש נראה פשוט נהדר וצפוי לצאת באביב של שנת 2023.

Microsoft Flight Simulator 40th Anniversary

Halo! שתיים מסדרות הדגל של מייקרוסופט נפגשות עוד היום כשה-Pelican מגיע לסימולטור הטיסה הוותיק בעולם! בנוסף, הליקופטרים ודאונים יגיעו למשחק המעולה באוקטובר.

Overwatch 2

סוף סוף #2! Overwatch 2 יוצא ב-4 לאוקטובר, ובחינם! צפו בטריילר ההכרזה של תאריך היציאה של המשחק כשעוד מידע צפוי להגיע אלינו ב-16 ביוני (אם אנשים יקשיבו לו ולא פשוט ישחקו בצבי הנינג'ה).

Ara: History Untold

משחק אסטרטגיה מבוסס תורות חדש מבית היוצר של סטודיו Oxide הוכרז באירוע כשהמשחק יעבור בין הרבה תקופות מההיסטוריה. המשחק (כמו הרבה משחקים אחרים מהאירוע) יגיע ביום השקתו ל-Xbox Game Pass.

Elder Scrolls Online & Fallout 76

High Isle, ההרחבה החדשה שמגיעה ל-Elder Scrolls Online בשבוע הבא למשחק, מקבלת טריילר יציאה מסקרן שמבטיח לנו מקומות חדשים לחקור ואויבים חדשים לנצח ב-21 ביוני.

בנוסף, הרחבה נוספת ל-Fallout 76 בשם The Pit תגיע למשחק בספטמבר הקרוב.

Forza Horizon 5: Hot Wheels

המותג Hot Wheels חוזר ל-Forza Horizon 5, בהרחבה הראשונה למשחק הענק שעבר כבר את רף ה-20 מיליון שחקנים. ה-DLC יוצא ב-19 ביולי.

ARK 2

בטריילר מרשים גרפית (ולא רק בגלל המודל של וין דיזל) הוכרז שההמשך למשחק Ark יוצא בשנה הבאה. בואו רק נקווה שהביצועים שלו יהיו סבירים, כן?

Scorn

משחק האימה הסופר מסקרן, Scorn מקבל סוף סוף תאריך יציאה. המשחק המלחיץ והדיי מגעיל יגיע ב-21 לאוקטובר ויהיה זמין ב-Game Pass.

Flintlock: The Siege of Dawn

בטריילר מהמם, עם גיימפליי שנראה פשוט מושלם (לפי דור, אני מאוד חלוק בנוגע לכך), הוכרז שחלון היציאה של Flintlock יהיה תחילת 2023.

Minecraft Legends

אלוהים יישמור: Minecraft RTS הוא דבר אמיתי, ובאופן מפתיע, נראה דיי נהדר. המשחק החדש יוצא ב-2023, ואם זה תלוי בדור - כמה שיותר מוקדם.

Lightyear: Frontier

עוד משחק חלל הוכרז (בהתאם לתמה של האירועים האחרונים), הפעם עם גרפיקה חמודה, שיוצא באביב 2023.

Gunfire: Reborne

משחק אקשן Roguelike של 4 שחקנים שמפוצץ כמו כמות התיאורים שלו הוכרז ל-Xbox. המשחק שיצא בשנה שעברה ל-Steam, יוצא השנה באוקטובר ויגיע ביום השקתו ל-Game Pass.

The Last Case of Benedict Fox

אוקי, יש קטע כזה שמשחקים עם שם ארוך שמסתיימים עם שם של בן אדם, פשוט לא מאכזבים - בואו נקווה שזה יהיה המצב גם עם The Last Case of Benedict Fox, המשחק הדו-ממדי החדש שהוכרז ועומד לצאת ב-2023.

As Dusk Falls

משחק הסיפור האינטראקטיבי בסגנון ציורי שהופיעה כבר באיוונטים קודמים מקבל סוף סוף תאריך יציאה בחודש הבא. המשחק צפוי לצאת ב-19 ביולי ויהיה זמין ב-Game Pass, עם מולטיפלייר של עד שמונה שחקנים.

NARAKA: BLADEPOINT

משחק האונליין הפופולארי מגיע לקונסולות בפעם הראשונה, וכרגע רק ל-Xbox. חייב לציין, למרות שלא שיחקתי עדיין, נראה שמצדיק את ההייפ, אבל אלו מכם ששיחקו ויכולים לאשר או להפריך - מוזמנים לכתוב לנו בתגובות למטה. מגיע לגיימפס עם מצב סיפור ב-23 ביוני.

Pentiment

המשחק החדש של ג׳וש סוייר מגיע בנובמבר ל-Xbox, ונראה מעניין למדי. קצב נהדר וסטייל משגע הוכתבו בטריילר למשחק דמוי Disco Elysium המשלב בתוכו סטייל אמנותי מאוד מסקרן.

Grounded

משחק ה-״מותק הילדים התכווצו״ של Obsidian יוצא סוף סוף מגרסת ה-Preview שלו בספטמבר הקרוב.

Ereban: Shadow Legacy

משחק חדש הוכרז באירוע ויכיל מכניקת גיימפליי דמוית ספלטון בה נוכל להיכנס אל תוך האדמה. המשחק לא קיבל תאריך יציאה אבל צפוי לצאת בשנה הקרובה ל-Xbox Game Pass.

Diablo 4

אנשי זאב, מפלצות, וייב של אימה ומה לא היו בטריילר סינמטי נוסף ל-Diablo 4. בטריילר קלאס חדש הוכרז: ה-Necromancer, שמזמן שדים מהמוות. לאחר ההכרזה, הגיע בשעה טובה גם גיימפליי שמשוחק כולו על ה-Xbox Series X. מעבר למשחקיות נהדרת, גם הראו לנו יצירת דמויות, ועולם פתוח דינמי שנראה פשוט לא מהעולם הזה. אני לא יכול להמליץ לכם יותר על הטריילר הנהדר הזה, פשוט אל תפספסו אותו. המשחק יגיע אלינו ב-2023.

Sea of Thieves - "Captains of Adventure"

טוב נו, אי אפשר בלי העדכון השנתי על Sea of Thieves. הפעם עם שירה בלי פוסקת, והכרזה קרובה למדי ביולי הקרוב.

Ravenlok

מהיוצרים של Eco Generations הנהדר, מגיע Ravenlok, שנראה נהדר לא פחות. נראה שהמשחק הולך לקפוץ הרבה בין דו-מימד לתלת-מימד (מישהו אמר Toodee and Topdee?), וגיימפליי מקסים בסגנון שמזכיר קצת את Dark Souls. מגיע ב-2023.

Cocoon

משחק חדש מהמם מהיוצרים של Limbo ו-Inside, הפעם עם בחור בעל כנפיים. אנחנו באמת לא יודעים מה לומר על המשחק הזה שמגיע ב-2023, אבל אם לשפוט לפי שני המשחקים האחרונים של היוצרים הנהדרים הללו - הולך להיות מעניין.

Wo Long: Fallen Dynast

משחק חדש מ-Team Ninja מגיע אלינו בתחילת 2023, וזה נראה שהוא הולך לקבל המון השראה מהמיתולוגיה הסינית.

משחקי Persona מגיעים ל-Xbox!

סדרת משחקי ה-JRPG האייקונית של Atlus מגיעה ל-Xbox והמחשב האישי! המשחק הראשון שיגיע הוא Persona 5 Royal והוא יגיע ב-21 באוקטובר.

המשחק החדש של Hideo Kojima

אור איפה אתה?! הידאו קוג׳ימה הכריז על הפרויקט החדש שלו באירוע של Xbox ולמרות שלא קיבלנו טריילר או אפילו שם, אנחנו מאוד שמחים לדעת שהפרויקט קיים.

Starfield

האירוע הסתיים עם טריילר משחקיות ארוך ל-Starfield, המשחק הסופר מצופה של Bethesda. המשחק נתן לנו וייב מאוד גדול של No Man Sky בשילוב עם Elite: Dangerous עם כמות פסיכית של מערכות שמש ופלנטות שנוכל לחקור ולשחק בהן במשחק. המשחק הזה נראה פשוט משוגע, כשהוא הולך לעשות את מה ש-Star Citizen הבטיח ועוד לא הצליח לקיים. המשחק צפוי לצאת ב-2023.

זהו! בהחלט היה אירוע עמוס בהמון משחקים והכרזות נהדרות! תודה רבה למיקרוסופט ישראל ו-Xbox ישראל על האירוע המקסים שהם ארגנו ולדור קציר שלנו על הסיוע בהכנת הכתבה! בעוד שהוא לא הוכרז עדיין, אני עדיין מצפה לנינטנדו דיירקט שיוכרז ליותר מאוחר השבוע (כי בכל זאת, נינטנדו תמיד היו האירוע האחרון של E3) ולעוד המון חדשות מרתקות בבלי 3 שלנו לשנת 2022!

מה אתם חשבתם על האירוע? נשמח לשמוע אתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    06:05 13.06.2022 | מנחם מנחם (אורח)

    כל הכבוד על ההשקעה. לשבת ככה ב12 בלילה ולהתחיל לייצר מילים לא פשוט בכלל.
    לעצם הארוע , היו הרבה הכרזות אבל לא היה משחק אחד שאמרתי "וואו, אני מה זה מחכה לזה"
    בניגוד להכרזות של סוני שממש מפוצצות במשחקי "וואו".
    מקווה שאתבדה ובכל זאת חלקם יהיו משחקים ממש טובים.

  2. 2

    11:37 13.06.2022 | מישהו מישהו (אורח)

    שמואל המלך יש לי שלוש דברים להגיד

    1 אתה תותח
    2 מה המשחק שאתה הכי מצפה לו ?
    3 בבקשה תעשו אתה מייקי (לימיטד אדישן) ואמיר רחום (Levelim) לייב ריאקשן לאירוע של קאפקום היום אני מת על הלייבים שלכם

  3. 3

    19:42 13.06.2022 | איזה כיף שלא צריך להרשם יותר איזה כיף שלא צריך להרשם יותר (אורח)

    תודה רבה על הסיכום!!!
    אני לא מאמין שPersona 5 מגיע סוף סוף לPC חיכיתי לזה מאז שהוא יצא לפני שנים!!!

  4. 4

    23:29 13.06.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    Persona 5 מגיע למקום הראוי לו. עכשיו אני רק צריך הכרזה שלו על ה-Switch באיזה Nintendo Direct כדי לסגור את הפינה הזאת.

  5. 5

       | פורסם ע"י