הרשמה

המשחק Battleborn לא יקבל תוכן חדש, הצוות עובר להתמקד ב-Borderlands 3

כמובן שהשם עוד לא הוזכר באופן רשמי, אבל לכולם ברור מה הדבר הבא ברשימה של Gearbox

Battleborn צפוי להמשיך להתקיים בעתיד הנראה לעין

15 חודשים לאחר השקתו, משחק היריות ברשת של Gearbox, הלוא הוא Battleborn, לא צפוי לקבל עוד תוכן או עדכונים. לפני שאתם מתעצבנים, אולי הסיבה תספק אתכם.

הבמאי האומנותי של המשחק, רנדי ווארנל (Randy Varnell) אמר שהוא ממשיך לפרויקט הבא של Gearbox, והפרויקט הזו הוא כנראה המשחק שטרם הוכרז רשמית - Borderlands 3 (השם כמובן בגדר הערכה). סיפרנו לכם כבר לפני כשבועיים על ההתבטאות של מנכ"ל Gearbox שאפשר להגיד שהיא אישרה את הקיום של משחק Borderlands חדש - אך כמובן נכון לעכשיו אין לנו שום פרטים חדשים.

"נכון לשבוע זה, לא יהיו עוד Battleplans ולא מתוכנן עוד תוכן לאחר ה-Fall Update", אומר ווארנל בהתייחסות שלו ל-Battleborn. "פרטים על שינויים עתידיים אנחנו נמסור בפורום שלנו או דרך הרשתות החברתיות, לכן השארו עירניים." ה-Fall Update כולל שינויי איזון ואומנות וכמובן מספר סקינים חדשים. "Battleborn כאן כדי להישאר. שום דבר לא משתנה עם Battleborn, השרתים ימשיכו להיות פעילים בעתיד הקרוב", אמר ווארנל.

ווארנל עבד על Battleborn מ-2012, והוא אישר שהוא נשאר עם Gearbox אבל עובר לעבוד על פרויקט שכולם בטוחים שהוא Borderlands 3. הסטודיו כבר אמר בעבר שברגע שהעבודה על Battleborn תיפסק, משחק Borderlands חדש הוא הבא ברשימה.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:52 20.09.2017 | Almog Almog (אורח)

    אני מקווה שGearbox יקבלו קצת שכל ויבטלו את השטות של המשחק תמיד חייב להיות מחובר לאונליין.
    זה מה שהרג את המשחק הזה.

  2. 2

    21:49 21.09.2017 | MaorAsOne MaorAsOne

    אני מחכה מאוד שהמשחק הזה יצא

  3. 3

       | פורסם ע"י