הרשמה

הרבה תוכן חדש עבור Borderlands 3 נמצא ממש מעבר לפינה

ברוכים הבאים למערב הפרוע

Red Dead Tryreen Redemption

מאז השקתו של Borderlands 3 בחודש ספטמבר שעבר על ידי Gearbox, החברה הקפידה לשחרר למשחק היריות האהוב שלה תוכן ואירועים זמניים חדשים כל כמה חודשים. ההרחבה השניה למשחק- Guns, Love and Tentacles יצאה בחודש מרץ והתקבלה ברגשות מוערבים אצל קהילת השחקנים שכמהים ומחכים לתוכן חדש ונוסף למשחק.

בתחילת חודש יוני אנו צפויים לקבל אירוע חדש כשבסוף החודש תצטרף למשפחת Borderlands 3 גם הרחבה החדשה. האירוע שיקרא- Takedown at the Guardian Breach יתחיל עוד שבועיים ב-4 ליוני. על השחקנים שישתתפו באירוע זה יהיה לחסל המוני Guardians בכוכב ה-Minos Prime בזמן שהם מנסים לאתר את המקור של תדר מיסתורי. בנוסף למשימת החיפוש שחקנים יצטרכו להתמודד עם כח משיכה נמוך (בדומה למה שראינו ב-Borderlands The Pre-Sequel) לפתור פאזלים וגם להילחם בבוס חדש וקטלני.

שלוש שבועות לאחר אירוע ה-Takedown at the Guardian Breach המשחק יקבל את חבילת ההרחבה השלישית שלו שתקרא- Bounty of Blood: A Fistful of Redemption ותושק ב-25 ביוני. ההרחבה החדשה תוסיף למשחק המון נשקים ותוספות חדשות עם דגש מרכזי על סגנון המערב הפרוע, וכן, כל ההרחבה היא בהחלט קריצה ל-Red Dead. בנוסף לכל הפריטים הקוסמטיים נקבל גם משימות סיפור חדשות שיטילו עלינו לחרוץ את גורלה של עיירת מערב פרוע קטנה שמותקפת על ידי קבוצת של פושעים בשם The Devil Riders כשגם כאן יש קריצה מובהקת לסרט מערב פרוע ישן

ועם כל זה לא מספיק, צוות הפיתוח ב-Gearbox שיחרר טיזר קטן להרחבה הרביעית בדמות תמונת קונספט למה שצפוי לנו בהרחבה הבאה.

מה אתם חושבים על התוכן החדש של Borderlands 3? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י